جاباما
۶۱۳۶۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش مهاجری به جدایی محمد تقوی

رضا مهاجری در نشست خبری پیش از مسابقه پدیده-ذوب آهن از مدیران استان خراسان درخواست حمایت کرد.

ورزش سه: رضا مهاجری سرمربی پدیده درباره مصاف با ذوبی ها ضمن اشاره به وقفه لیگ و دو بازی خارج از خانه پیش از آن گفت: امیدواریم مقابل تیم خوب ذوب بازی خوبی انجام دهیم و شرایطمان را در جدول حفظ کنیم اما متاسفانه مصدوم های زیادی داریم. به غیرت و تعهد بچه ها امیدواریم. همین برگ برنده ماست. اگر می خواهیم بالانشین باقی بمانیم باید فردا برنده باشیم اما کار سختی داریم. درحالی که در شهر ما حمایتی نیست و حتی دریغ می کنند که در امام رضا میزبان باشیم. البته اینجا از اقای جواهری تشکر می کنم که بازی افتتاحیه را برگزار کردند اما نمی دانم چرا ما و سیاه جامگان نمی توانیم از آن استفاده کنیم. این به مسئولان استانی برمی گردد و امیدواریم هرچه زودتر حل شود.

مهاجری در رابطه با چگونگی میزبانی در امام رضا هم اینگونه توضیح داد که: آنطور که به ما اعلام کرده اند شرایط ورزشگاه به گونه ای است که هر ۱۲ روز باید بازی برگزار شود. پس ما نمی توانیم در آنجا تمرین داشته باشیم و فقط می خواهیم از ظرفیت تماشاگرانمان استفاده کنیم.

وی درباره غایبان تیمش اظهار داشت: خوشبختانه محروم نداریم. اما مرادمند و فریبرز گرامی که قطعا نمی رسند. خانزاده، عباسیان و مهربان هم مصدومیت دارند و مشخص نیست. البته خود بازیکنان می خواهند باشند و تمام تلاششان را کرده اند.

سرمربی پدیده درباره وقفه لیگ توصیح داد: ما بازی دوستانه انجام دادیم تا از شرایط مسابقه خارج نشویم تا در کوران رقابت ها قرار بگیریم. بازیکن نیاز دارد متمرکز باشد. دلیل آسیب دیدگی ها در برخی تیم ها همین وقفه هاست اما اجتناب ناپذیر است. سال جام جهانی است و همه باید به تیم ملی کمک کنیم.

مهاجری در جواب سوالی که پدیده رتبه دومی اش را تا پایان فصل حفظ می کند پاسخ داد: سخت است. تیم های پایین تر از ما سرمایه گذاری بیشتری کردند. این تنها دست من نیست همت گروهی نیاز دارد. ما این پتانسیل را داریم اما کارمان ازین به بعد سخت می شود و ما نیاز به حمایت داریم. نیمکت ما فوق العاده جوان است. شاید میانگین ۲۰ سال. ما نیاز به باتجربه ها هم داریم. جای خالی داریم و اگر توان مالی اجازه دهد شاید بتوانیم بازیکن جدید بخریم. محسن یوسفی هم عصا را کنار گذاشته و تا دو ماه آینده به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی پدیده همچنین درباره نبود تقوی گفت: این یک کار گروهی است و ما تیم هستیم. البته مثل یک پازل که یک بخشی از آن نباشد کامل نیست اما نبود یک فرد خیلی نمی تواند تاثیرگذار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج