۶۱۸۲۳۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
۱۹ نظر
۵۰۱۳
پ

تشریح آخرین وضعیت پرونده «اهورا»

دادستان عمومی و انقلاب رشت درباره اینکه آیا پزشکی قانونی موضوع آزار و اذیت جنسی در این پرونده را تایید کرده است؟ گفت: این موضوع از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است. نمونه برداری انجام شده و باید منتظر نظر این سازمان درباره موضوع تجاوز جنسی باشیم.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب رشت درباره اینکه آیا پزشکی قانونی موضوع آزار و اذیت جنسی در این پرونده را تایید کرده است؟ گفت: این موضوع از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است. نمونه برداری انجام شده و باید منتظر نظر این سازمان درباره موضوع تجاوز جنسی باشیم.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا درباره پرونده اهورا، گفت: متهم این پرونده دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت اکنون در زندان است.

وی خاطرنشان کرد: متهم اقرار و اعتراف کرده که بعد از آزار و اذیت کودک، مجبور شده کودک را به قتل برساند. متهم اکنون اظهار ندامت و پشیمانی می ‌کند.

دادستان رشت با بیان اینکه این پرونده از حساسیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد که به این پرونده به سرعت رسیدگی می‌شود.

مصطفوی‌نیا ادامه داد: ان‌شاءالله با پیگیری هایی که انجام می شود، پرونده سریع‌تر به نتیجه رسیده و آن را به دادگاه کیفری یک استان گیلان ارسال می کنیم تا مانند پرونده های دیگر، رای آن صادر و اجرای حکم به سرعت انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب رشت درباره اینکه آیا پزشکی قانونی موضوع آزار و اذیت جنسی در این پرونده را تایید کرده است؟ گفت: این موضوع از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی است. نمونه برداری انجام شده و باید منتظر نظر این سازمان درباره موضوع تجاوز جنسی در این پرونده باشیم.

مصطفوی نیا گفت: پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی مغزی عنوان کرده است. کودک آزاری شخص جانی در این پرونده به این صورت بوده که با آتش سیگار انگشت دست چپ کودک را سوزانده و سوختگی قدیمی هم در پای کودک وجود داشته است.

وی درباره اینکه مطرح شده متهم مقابل مادر اهورا دست کودک را با آتش سیگار سوزانده است، گفت: مادراهورا راجع به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و گفته زمانی که علت سوختگی را جویا شدم، این فرد گفته که دست کودک به دیگ داغ خورده است.

مصطفوی نیا درباره صدور کیفرخواست در این پرونده گفت: ما فعلا منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم، اما ناگفته نماند که بازسازی صحنه را به سرعت انجام دادیم و دغدغه مان این است که هر چه سریع تر پرونده در دادسرا نهایی شود و آن را به دادگاه کیفری یک ارسال کنیم.

وی در پایان گفت: ما برای این پرونده وقت زیادی گذاشته و می گذاریم؛ زیرا وظیفه مان این است و از این جهت جای نگرانی نیست هر چند که از این اتفاق بسیار متاثر و ناراحت شدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ثنا

      خاک بر سر مادرش که سوختگی با سیگار رو با قابلمه تشخیص نمیده یعنی اینقدر تو گمجی؟؟؟

    • مریم

      واقعا آدم از آدم بودن خودش شرمنده و خجالت زده میشه . چقدر باید روح و روان کثیف باشه که به بچه ۲ ساله رحم نکنی . حیواناتم اینجوری بیرحم نیستن .

    • بدون نام

      تغاری بشکند ماستی بریزد ایام به کام کاسه لیسان شود
      نمیشه کاری کرد که چنین اتفاقاتی نیفته تا بسرعت رسیدگی نکنین چه فایده ای داره که دو زندگی متلاشی شده و معصومی بیگناه کشته شده

    • بدون نام

      هرچی بدبختی و اوارگی و کشتار و مردن برای قشر پایین چرا برای بالایی ها نیست ؟ چون پول دارن و حلال همه مشکلات هست

    • مولاوردی

      حکم اون مادر واون کثافت عوضی بدون هیچ بررسی باید اعدام باشد خودشم باید زجرکش شن تا درد کودک بیچاره رو بفهمن البته اگه وجدان داشته باشن. ....

    • بدون نام

      قاتل اصلی ونوشته این سناریوی کثیف ودرداور کسی نیست جز مادر این کودک بیگناه کودکی که دست خوش هوسرانی مادری که حیف از نام مقدس مادر که به این زن گفت شد واین وسط مانند گل پر پر خدا از هر دوی این بی دینها نگذرد که اینگونه با یک طفل دوساله رفتار کردند چرا مگر مسلملن نبود مگر اگر پیبند ایمان وقدری از خداوند حیا میکرد در فضای مجازی با این کثافت وانگل اشنا نمیشد هنوز مهر طلاق خشک نشده یکی دیگر را وارد زندگیش شده که قاتل این کودک بیگناه شده مگر شوهرت چه کم داشت خیلی از زنان مطلقه با ابرو از زندگی وفرزن انشان نگهداری میکنند ولی توی مادر ودوست کثیفت دست شیطان را از پشت بستید بخدا مرگ اتنا ستایش؟اهورا وامثال این کودکان بیگناه قلب هر مادر واقعی به درد میاورد قانون برای این مادر هم باید اشد مجازات را بدهد بیرحمها

    • بدون نام

      اون کثافت وقتی که داشته به بچه تجاوز میکرده سیکار میکشید طبق متنی که چاپ شده انگشتان دست چپ بچه سوختگی جدید بوده اون بیشرف دست راستتش نقطه تلافی بچه بوده
      لعنت به مادر ش که خودش را به خواب میزد برای ابنکه مبادا به اهداف پلبدش و نفش هرزه اش نرسه .
      من 18 سالم بود بچه برادر را چند روز پیش من بود وفت مادرش تایید کرده بود که انگور به اون ندم من انگور دادم فرداش امدم گفت چرا به بچه انگور دادی گفتم از کجا فهمبدی گفت از مدفع بچه
      بعد اون بی خیال چطور آثار سوختگی بچه اش اگر اهداف پلیدش در کار نبود .بی توجه نمیشد

      پاسخ ها

      • املا کار درست

        کاربرهای گرامی ، خواهشا قبل از ارسال پیام ، زحمت چک کردن شو بکشید ‌ . اینجوری که فاتحه فارسی خونده میشه .

    • sara

      حیف اسم مادر ک روی این موجود گذاشتن حتی یه بچه ک عقلش هنوز کامل نشده میفهمه سوختگی با قابلمه مثل سوختگی با سیگار نیست اونم باید شکنجه بدن تا مقر بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • راستگو

      وقتی قاتل خودش میگه تجاوز کرده اینا میگن باید منتظر پزشک قانونی شد که جواب چی میگه واقعا که خودتون زدید به اون راه

    • nadi

      خدا خیرش نده که به بچه ۲ساله رحم نکرد مادرش که بحثش جداس ولی خودش که ادعا میکنه دختر داره چطور دلش اومد اینکارو بکنه

    • Ali

      از دادستان خواهش میکنم هرچه زود تر این حیوان کثیف را به سزای اعمالش برساند.

    • فرزاد

      در این که انسان اشرف مخلوقاته باید بازنگری بشه،،،هیچ کدام از رفتارهای که به عنوان رفتار غیرانسانی میشناسیم از موجودی به جز انسان سر نمیزنه،

    • بدون نام

      باید برنامه اجتماعی مثل ۹۰بزاربیشترشون ازفقروبیکاری باعث روانی شدن میشن و محتاط شدن ۳۰درصدسرپرست خانوادهابیکارن وهر۴نفر۱نفرروانین بیکارترین کشورجهانیم بارتبه بالا۱۹بیشترین مهاجرم داریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منبع این همه آمار از کجاست ؟ من درآوردی که انشا.. نیست .

      • بدون نام

        منبع این همه آمار از کجاست ؟ من درآوردی که انشا.. نیست .

    • امیرعلی

      ،متاثر شدم واقعا،خداوند هدایت کنه همه ما را به صراط مستقیم

    • مولاوردی

      توروخدا دیگه دم از مسلمونی نزنید که ادم وحشتش میشه میاد به عروس خواهر چشم میندازه ازش بچه نامشروع باردار میشه
      پدر به بچش تجاوز میکنه وهزاران مسائل واتفاقات دیگر.شماهاتوکدوم ادیان یا در بین کدوم حیونات همین رفتاری دیدین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج