۶۲۱۹۴۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گوشی اوپو اف ۵ با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل

گوشی موبایل اوپو اف ۵ (Oppo F۵) با سیستم هوش مصنوعی رونمایی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، سخت افزار، قیمت و مشخصات اوپو اف ۵ خواهیم داشت.

وب سایت گجت نیوز - محمد قاسمی: گوشی موبایل اوپو اف ۵ (Oppo F۵) با سیستم هوش مصنوعی رونمایی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، سخت افزار، قیمت و مشخصات اوپو اف ۵ خواهیم داشت.
گوشی اوپو اف 5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

سازندگان با حذف کلید فیزیکی هوم، از نمایشگری LCD و ۶.۰ اینچی با وضوح ۱۰۸۰×۲۱۶۰ و ابعاد ۱۸:۹ استفاده کرده و حاشیه‌های صفحه نمایش را به حداقل رسانده‌اند. به علاوه، حالا سنسور اثر انگشت نیز در بخش پشتی تعبیه شده است. گوشی جدید اوپو از فناوری تشخیص چهره هم پشتیبانی می‌کند که به گفته سازندگان، این سیستم به اندازه اثر انگشت ایمن نیست.

گوشی اوپو اف 5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

بدون شک، دوربین‌های قدرتمند ویژگی اصلی گوشی اوپو اف ۵ هستند. در بخش پشتی از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/۱.۸ استفاده شده که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کنند.

در بخش جلویی، سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/۲.۰ و اندازه بزرگ ۱/۲.۸ اینچ همراه با هوش مصنوعی برای زیباسازی تصاویر در کنار عاشقان سلفی خواهد بود. این سیستم، بخش‌های مختلفی همچون چشم‌ها، بینی، فک و استخوان گونه‌ها را برجسته‌تر نمایش خواهد داد. به علاوه، امکان روشن‌تر کردن چشم‌ها هم وجود دارد. به این موارد، پشتیبانی از حالت پرتره برای تصاویر سلفی را نیز اضافه کنید تا با مجموعه‌ای کامل رو به رو باشیم.

گوشی اوپو اف 5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

خرید اوپو اف ۵ در دو نسخه مختلف همراه با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی امکان‌پذیر است. تراشه هلیو P۲۳ با هشت هسته پردازشگر A۵۳ نیز مسئولیت مدیریت اطلاعات در این گوشی هوشمند را بر عهده دارد.
گوشی اوپو اف 5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسل

پیش فروش گوشی جدید اوپو، از فردا در فیلیپین آغاز خواهد شد. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند این اسمارت فون قدرتمند را از هفته آینده با قیمت ۳۰۹ دلار خریداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج