۶۲۲۴۹۸
۴۰ نظر
۵۱۰۸
۴۰ نظر
۵۱۰۸
پ

ارتباط مساله دار خواننده فراری و موسسه محک!

پيش از اين بارها براي موضوع جولان مؤسسات خيريه، از قبيل محك و حركات ريز و درشت آنها عليه نظام مطالب مبسوطي در رسانه‌ها نگاشته شده بود، اما اينكه لس‌آنجلسي‌هاي ضدنظام از طريق يك كانال شومن تلگرامي براي محك ريپورتاژ و جمع‌آوري پول كنند مورد حقيقتاً جديدي است.

روزنامه جوان: پيش از اين بارها براي موضوع جولان مؤسسات خيريه، از قبيل محك و حركات ريز و درشت آنها عليه نظام مطالب مبسوطي در رسانه‌ها نگاشته شده بود، اما اينكه لس‌آنجلسي‌هاي ضدنظام از طريق يك كانال شومن تلگرامي براي محك ريپورتاژ و جمع‌آوري پول كنند مورد حقيقتاً جديدي است؛ موردي كه خبر از نفوذ حساب شده مؤسسات خيريه‌اي مي‌دهد كه به اسم درمان و كمك به نيازمندان، علناً و عملاً در حال فعاليت عليه نظام هستند و كسي هم ظاهراً جلودار آنها نيست.

در تازه‌ترين اقدام منصور، خواننده فراري و لس‌آنجلسي آلبوم جديدش را به محك تقديم كرده است. «منصور جعفري ممقاني»، جديدترين آلبوم خود را به نام راديكال به نفع مؤسسه خيريه محك به فروش مي‌رساند. باني اين معامله هم شبكه رسانه‌اي و معاند «راديو جوان» است.

كانال تلگرامي راديو جوان و ساير بخش‌هاي اين رسانه كه از آتلانتا و واشنگتن دي‌سي حمايت و بارگذاري مي‌شود، در دو روز گذشته اين پيام را به مخاطبان خود ارائه مي‌دهد كه «دوستان عزيزي كه در داخل ايران زندگي مي‌كند و علاقه‌مند به خريد آلبوم راديكال هستيد، مي‌توانيد با پرداخت 10 دلار يا هر مقدار كه در توانتان هست به مؤسسه محك از اين عزيزان حمايت كنيد و تمام آهنگ‌هاي آلبوم راديكال رو از طريق صفحه تلگرام منصور عزيز به طور رايگان دانلود كنيد.»

اين معامله سه سر دارد: منصور، محك و راديو جوان يا اين اقدام حساب‌‌شده با هماهنگي و به خواست و پيگيري مؤسسه محك بوده (كه به احتمال قريب به يقين هم همين‌گونه است) يا نبوده و راديو جوان و منصور به صورت كاملاً خودجوش دست به چنين اقدامي زده‌اند. طبيعتاً وقتي قرار است پولي به حساب محك واريز شود، اين مؤسسه لااقل در حد در اختيار گذاشتن شماره حساب بانكي‌اش به خواننده لس‌آنجلسي و راديو جوان در اين معامله نامشروع مشاركت داشته است.
صرف همين موضوع كه مؤسسه به اصطلاح درماني - خيريه محك براي تأمين مالي خود به سلبريتي‌هاي ضدنظام و فراري متوسل شده و شبكه‌اي معاند را واسطه اين معامله قرار داده است، به استناد موارد متعددي از قانون مجازات اسلامي قابل پيگيري و محاكمه است، اما از اين موضوع هم كه بگذريم، اين اقدام دم‌خروسي است كه بيرون زده و نشان‌دهنده موضوعات بسيار مهم‌تر ديگري است.

برنامه‌هاي جاسوسي و بخشي از پازل براندازي نرم كه توسط NGOها در ايران و به دستور بنيادهاي امريكايي نظير راكفلر و دفاع از دموكراسي (كه مستقيم از وزارت خارجه امريكا، بريتانيا و اسرائيل براي براندازي و اقدامات خرابكارانه در ايران پول و نيرو مي‌گيرند) كه نگارش گزارش‌هاي مبسوط ديگري مي‌طلبد.

چرا منصور ممقاني‌؟!

گذشته از شوهاي اين خواننده كه به گفته طرفداران و نقادانش يكي از فجيع‌ترين ميزانسن‌ها و رقاصه‌ها را گرد هم مي‌آورد، اين خواننده فراري هر از چندگاهي با حضور در اربيل عراق و گرجستان و ساير كشورهاي همسايه، ايرانياني را به كنسرت‌هايي مي‌كشاند كه در مواردي منجر به ضرب و جرح و تعرض به زنان و مردان ايراني هم شده است. جزئيات اين قبيل موارد در فضاي مجازي قابل دسترسي است و نگارنده بنا بر مصالحي از توضيح بيشتر در اين رابطه ابا مي‌كند. البته نانوشته نبايد گذاشت كه اين شومن لس‌آنجلسي با بازي كردن در فيلم‌هاي ضدايراني مانند America So Beautiful علناً هم به مقابله با جمهوري اسلامي اقدام كرده است. با چنين اوصافي، ‌محك براي ارتزاق دست به دامان اين عنصر ضدنظام و فراري شده است.

«راديو جوان» كه يكي، دو سالي است تلويزيون ماهواره‌اي خود را هم راه‌اندازي كرده، در داخل كشور واسطه‌هايي دارد كه آزادانه در شبكه‌هاي اجتماعي و استوديوها پرسه مي‌زنند و خودشان را «ادمين» سايت مي‌دانند. براساس مقررات «راديو جوان» دريافت هر مبلغي از خواننده‌ها براي معرفي و حمايت از آنها ممنوع است، اما ادمين‌هاي اين سايت حتي حاضرند براي جذب آثار خواننده‌هاي معروف موسيقي داخلي، دست به هزينه هم بزنند و البته در شناخت منبع مالي اين شبكه جاي ترديد وجود ندارد!

«راديو جوان» به لطف واسطه‌هاي داخلي و تماس‌هاي خارجي توانسته‌اند در جريان توليد آثار موسيقي در كشورمان مؤثر باشند و متأسفانه تعداد آهنگسازان و تنظيم‌كننده‌هايي كه در تهران به سفارش گردانندگان اين شبكه‌ها قطعات جديدي توليد مي‌كنند رو به افزايش است. داد و ستد مالي با چنين رسانه‌هايي براي هنرمندان داخل كشور زيان‌آور خواهد بود. ضمن آنكه سليقه‌سازي براي مخاطب آن هم توسط نيروهاي ضدانقلاب هزينه زيادي روي دست نظام فرهنگي و هنري كشورمان خواهد گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این روزنامه جوان دیگه شورشو در آورده
      بابا چه ذهن خلاق و پلید انگاری دارین
      این برترینها هم همیشه باید یکی از جوان یا کیهان منتشر کنه
      اصلا نمیشه دو پاراگراف از اینا رو خوند با این ادبیاتشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه برترین ها با این روش کلیک صفحات خودش رو بالا نبره تعجب داره. کسی دلش به حال کسی نمیشوزه .. هر کسی دنبال منافع مادی خودشه. جوان یه جور برترین ها یه جور.

      • بدون نام

        مساله اینها مردم و سازمانهای مردمیه .هر سازمان و موسسه ای که بدون وابستگی به جایی شهرتی پیدا کنه و مورد استقبال قرار بگیره اینها احساس خطر می کنند .

    • بدون نام

      فقط مزخرف ...حداقل با کیهان میشه شیشه رو پاک کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها هنوز فکر می کنند با این جور ادبیات و این جور برخوردها می تونن با نسل جدید ارتباط برقرار کنند؟!!! یا تاثیری بگذارند؟!! انگار بیست سال از جامعه پرت افتادند این جماعت!

    • بدون نام

      استاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
      شماره حساب محک رو میتونی در وبسایت موسسه ببینی، نیاز نیست با کسی تماس بگیری. یکم از اون مغزت در جهت مثبت استفاده کن، حیفه آکبند بمونه

    • بدون نام

      واقعاً که نگارنده این مطلب مثل اکثر همفکراش مغرض و... . هستش وقتی با یه جستجوی 10 ثانیه ای میشه شماره حساب محک رو تو نت پیدا کرد اونوقت این بابا میگه محک تو دادن شماره حسابش همکاری کرده....آقای بذر پاش و رفقاش چند چندین با خودتون....حتما اگه شماره حساب یه موسسه خیریه در خارج از کشور اعلام میکردن میگفتین دارن توطئه میکنن ارز از کشور خارج کنن

    • مهداد

      این حجم از کج سلیقگی و ژورنالیست بازی الکی واقعا جای تعجب داره. این مطلب زرنگی این عزیزان رو نمی رسونه که با یک توهم توطئه سناریوی خیالی افشا و در آخر حکم اعدامی صادر کنند و تمام. هدفم از نوشتن این متن تذکر چند نکته بود:
      نکته اول اینکه حساب بانکی محک رو به راحتی میشه از اینترنت هم پیدا کرد
      نکته دوم اینکه به نظر من موسسه محک باید فارغ از مسائل جناحی و سیاسی فقط به دنبال کار خیر باشه و بس
      نکته سوم که از همه این نکته ها مهم تره این رویکرد مسخره و به شدت منزجر کننده این قلم داران دوزاریه که زبون من قاصره از تقبیحشون
      و نکته آخر
      لطفا این متن های ابلهانه رو با دقت بیشتری انتخاب کنبد و منتشر کنید.
      پاینده باشید

    • بدون نام

      جوک میگه؟!
      شماره حساب محک یا هر موسسه ی خیریه ی دیگه تو سایتشون هست
      بعدشم اینقدر سیاه نمایی نکنید یکی داره یه کاره خیر میکنه همین

    • -

      از اول متن كه شروع به خوندن ميكني،انقدر لحن تنده و حمله كننده است كه من خواننده فك ميكنم يكي داره با سيلي ميزنه تو صورتم انقدر كه خوندن مطلب برام عذاب آور بود.
      اما نتوستنم نخونم تا بفهمم دقيق چي ميخوواد بگه.
      گيرمم كه حدس شما درست باشه.اينا قصد خرابكار دارن.اولا كه داره يه كار خير ميكنه.بعدشم من نوعي بايد انقدر آگاهي داشته باشم كه هركشسي نتونه ذهن منو منحرف كنه يا از من سواستفاده كنه.
      در غير اينصورت همسايه بغلي ما هم ميتونه براي ما خطرناك باشه

    • بدون نام

      محک تنها خیریه ای که بهش اعتماد دارم و اگر خدا قبول کنه تمام نذوراتم رو تقدیمش می کنم
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    • هادی اله خواه

      پس چرا مردم اینقدر با آهنگ هاش حال می کنن و مدام به سایت هاشون سر میزنن؟ یه حسی بهم میگه سایت رادیو جوان آمار بازدیدش از تلویزیون ایران (به غیر از مورد شبکه 3 و خندوانه) بالاتره!!

    • بدون نام

      کاربر اول اتفاقا از برترین ها ممنون هستم که این موضوعات رو چاپ می کنه روزنامه مثل جوان و کیهان رو کسی نمیخونه ( به شخصه خودم) و این اقدام برترین ها باعث میشه بفهمم که بعضی ها تا چه حد میتونن منفی عقده گشا و متحجر باشن
      بیچاره منصور و پاینده باد محک

    • بدون نام

      جوان با توجه به محبوبیت فوق العادش !!!از این بهتر نمیتونست تبلیغ آلبوم جدید منصور واقدامات به یک کار خیرو بکنه

    • خدا

      حالا نوبت پاپوش برای محک شده/اینایی که این روزنامه های سیاه را منتشر میکنن ،بری ببینی خودشون از مسئله ترین هان!

    • بدون نام

      نویسنده ی محترم روزنامه ی جوان از شما به خاطر داشتن عقاید مترقی و نو ظهور تان تقدیر تشکر کرده . یزدی

    • بدون نام

      چرا درباره موسسه های مالی واعتباری کنکاش نمیکنن که با پول مردم چه کارهایی که انجام میدن و پول مردم بیچاره رانمیدن حالا دلسوز مردم شدن که به موسسه محک کمک نکنید که منصور تبلیغ این موسسه را کرده شما که دلتان برای کسی نمیسوزه لااقل به بچه‌ها ی سرطانی رحم کنید یا از خانواده آنها خجالت بکشید که چشم انتظار کمک مردم هستند شما اگه دلسوز تشریف دارید از موسسه مالی که وابسته به برخی نهادها هستند وبه کسی پاسخگو نیستن یه گزارش مبسوطی تهیه و به اطلاع مردم برسانید من نه منصور ونه منصورها را میشناسم ولی موسسه محک را از همان رسانه میلی با خدمات این موسسه آشنا هستم

    • علی اصغر رضائی

      خواننده فراری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورش خواننده آهنگ فراریه !

    • علی

      توهم دشمن شما را کور کرده است کانالی که فقط موسیقی پخش میکتد چه عنادی با ایران دارد موسسه ای که به اعتراف خیلیها بهترین عملکرد را در درمان کودکان سرطانی داشته چه عنادی میتواند داشته باشد

    • بدون نام

      شبکه معاند

    • بدون نام

      اگه پول و کمک منصور رو نمیخواید خودتون همه بودجه محک رو تامین کنید

    • دریادار

      حیف کلمه جوان که روی روزنامه گذاشتن خجالت آور موسسه محک مطمئن ترین موسسه خیریه در ایران است و شخصا از نزدیک با این مرکز همکاری دارم هر کس از هر گوشه از جای جای دنیا با هر زبان و ملیت و مذهبی براحتی میتواند به شماره حساب های محک دسترسی داشته باشد محک خیریه جهانیست لطفا عینک بدبینی رابردارید و تهمت ناروا نزنید مومن خدا

    • بدون نام

      آسمون ریسمون میبافید چرا!!! کمک کردن این طرفیو اونطرفی نداره! خوبه جای خدا نیستید شما

    • بدون نام

      هر کسی به هر نیتی باشه کار خیر کار خیره مثلا محک میخاد چکار کنه یاذمنصور میخاد چکار کنه حالا یکی تحت هر عنوانی داره پولی برای مستحقش جمع میکنه شما نویسنده چرا باید شناخته شده ترین خیریه کشور رو بد نام کنی اگه مغز داشتی چنین حماقتی نمیکردی اذهان عمومی رونسبت به یک خیریه خراب کردن دودش تو چشم مستحقین میره الان کی باید خسارت نوشته تورو جبران کنه مملکت حساب و کتاب داره اطلاعات داره مرجع داره اخه تو سر پیاز هستی یا ته پیاز الکی لپی یه خیریه رو خراب میکنی بدون توجه به عواقب

    • رؤیا ساز

      اسکیزوفرنی دارن این نویسنده مطلب

    • خاطره

      واقعا که....حالا اینو کمک به خارجیا میکرد هم نمی نوشتید چرا خرج مردم کشور خودش نمیکنه؟؟

    • خاطره

      واقعا که....حالا اینو کمک به خارجیا میکرد هم نمی نوشتید چرا خرج مردم کشور خودش نمیکنه؟؟

    • بدون نام

      چرا همه نظرات رو نشون نمیدید. اینجور باشه طرفدارهاتون رو از دست میدید

    • بدون نام

      منصور خواننده ی محبوب و صاحب سبک خاصی هستش و با این کار دارن عملی انسان دوستانه انجام میدن.
      کاش توی کشور هم بجای دزدی و اختلاس کمک به نیازمندان میکردن.

      منصور اگه میخونه صرفا داره از هنرش مایه میذاره و خواندن هم جرم نیست.
      برا نگارنده باید متاسف بود.

    • بدون نام

      نویسنده عقده ای بیش نیست

    • دراكولا تا به تا

      فقط ادم هاي حقير ميتونند كودكان بيمار رو بهانه انتقام گيري شخصي از يك خواننده قرار بدهند. شما اگر به كودكان ايراني كمك ميكردي به جاي فرستادن پول صدقات به كشورهاي ديگه، نيازي به منصور و امثال ماها نبود.

    • دراكولا تا به تا

      فقط ادم هاي حقير ميتونند كودكان بيمار رو بهانه انتقام گيري شخصي از يك خواننده قرار بدهند. شما اگر به كودكان ايراني كمك ميكردي به جاي فرستادن پول صدقات به كشورهاي ديگه، نيازي به منصور و امثال ماها نبود.

    • بدون نام

      تراوشات یک ذهن مریض

    • هستی ب

      بابا دارن برا آلبوم منصور تبلیغ میکنن،حالا شما هی اینو بگو هی اونو بگو،بگیر دیگه منظورو

    • بدون نام

      خجالت بكشيد دولت كه فقط براي درمان ژن هاي خوب هزينه ميكنه حالا مؤسساتي مثل محك كه به درد دل سرطاني هاي دل شكسته كمك ميكنه دارن كار دولت را انجام ميدن تشكر كه نميكنيد حداقل دهان ببنديد

    • بدون نام

      برترین ها شرم کن
      میدونی باهمین چرت وپرتهای دروغی که شما اینجا گذاشتید چندتا بچه سرطانی هزینه درمان رو از دست میدن؟فقط و فقط هم برای بازدید بیشتر!شرم کن

    • بدون نام

      چه مزخرفاتي در مورد كنسرت منصور نوشته!!! والا ما رفتيم جاتون خالي خيليم خوووووب بود و كلي هم خوش گذشت :))
      تعرض و بي بند و باري كجا بود چه مزخرفاتي

    • بدون نام

      در حد دادن شماره حساب مشارکت داشته ؟ توهم زدید؟ خب همه شمارشو دارن.

    • رامین

      خودشون کمکی نمیکنن یه نفر هم پیدا میشه کمک کنه اونو هم نمیذارن کارشو بکنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج