۶۲۹۳۱۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

دیدگاه یک فعال اصلاح طلب درباره حصر

عضو حزب اعتماد ملی گفت: جریان انحصارطلب‌ می‌خواست با ایجاد محدودیت برای برخی چهره‌ها، موفقیت‌هایی را در عرصه سیاسی کسب کند، اما این کار موجب همگرایی بیش‌تر در جریان اصلاحات شد به‌نحوی که اصلاح‌طلبان می‌گویند نقد درونی را باید تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

جماران نوشت: عضو حزب اعتماد ملی گفت: جریان انحصارطلب‌ می‌خواست با ایجاد محدودیت برای برخی چهره‌ها، موفقیت‌هایی را در عرصه سیاسی کسب کند، اما این کار موجب همگرایی بیش‌تر در جریان اصلاحات شد به‌نحوی که اصلاح‌طلبان می‌گویند نقد درونی را باید تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

رحمت‌الله بیگدلی درباره دیدار احتمالی با کروبی گفت: توسط برخی از دوستان مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مطلع شدم که شورای‌عالی امنیت ملی تصمیم گرفته است که سه نفر با آقای کروبی دیدار کنند. در این میان، یکی از آن‌ها آقای دوستی بود که جلسه سه ساعته ای‌ با دبیرکل حزب اعتمادملی داشته که خود وی آن را بسیار خوب و مفید ارزیابی می‌کرد و خبر از سلامتی و نشاط‌ آقای کروبی می‌داد. من امیدوارم که به مرور زمان چنین دیدار‌هایی بیشتر شوند و به‌زودی شاهد رفع حصر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به‌ هزینه سنگین ادامه این روند برای کشور و نظام گفت: بدون شک مسائلی مانند ممنوع‌التصویری و حصر فلسفه خود را به‌طور کامل از دست داده است و امروز ادامه این وضعیت و ایجاد‌ محدودیت‌هایی مشابه‌ برای اشخاص و بزرگان کشور، نه تنها مفید به حال کشور نیست، بلکه مضر هم هست.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه گفت: در حالی که امروز ممکن است خود فرد در حصر و حتی زندان باشد، اما مطالبش در آن سوی دنیا و همه جا منتشر شود. پس‌ این رویکرد فلسفه خود را به طور کامل از دست داده است و جز ضرر و زیان برای یک جناح فکری و کشور و نظام‌ هیچ فایده‌ای ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جریان انحصارطلب‌ تمام تلاش خود را در سال‌های گذشته به‌کار برد تا با ایجاد محدودیت برای برخی چهره‌ها، موفقیت‌هایی را در عرصه سیاسی کسب کند، اما با این کار موجب همگرایی بیش‌تر در جریان اصلاحات شد به‌نحوی که اصلاح‌طلبان می‌گویند نقد درونی را باید تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد و نباید اجازه داد که این نقدهای درونی‌ در دورانی که بزرگان ما در حصر هستند بروز پیدا کند. جریان محدودکننده هم به خود آسیب زده است پس این جریان انحصارطلب هم ما را از بالندگی و آسیب‌شناسی و نقد درون‌جناحی بازداشته است و هم به‌جای اصلاح و بازسازی خود تنها به‌ حذف اندیشیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م الف

      آقا الان همه مشکلات این مردم وجوانان و سیاسی واقتصادی بین المللی حل شده فقط مسئله حصر مونده شکر خدا

    • بدون نام

      چرا وقتی در مورد مسائلی غیر از مسائل اقتصادی صحبت میشه عده ای برای کمرنگ و بی اهمیت جلوه دادن موضوع عنوان میکنند که ً آیا همه مشکلات کشور حل شده و فقط این مشکل باقی موند و خیلی مهمه؟ بله هر مسئله ای در جای خود مهمه و همه آنها باید به موازات هم حل بشه، شاید برای آنها مهم نباشه ولی برای مردم مهمه و جزو مطالبات آنها در وعده خود با شخص دوم مملکت است

    • بدون نام

      مسئله حصر خیلی مهمه

    • بدون نام

      حل شدن مسئله حصر پیشنیاز حل بسیاری از مشکلات کشوره

    • بدون نام

      آفرین به سایت برترینها که صخبتهای یک اصلاح طلب را بدون جبهه گیری در سایت قرار داد

    • بدون نام

      حاکمیت قدرت فضایی مجازی را دست کم میگیرد .

    • بدون نام

      اگر روزی کسی به کسی بگوید بسواد نارحت میشود تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد مسئله حصر با مسئله ازادی گره خورده مردم مدعی این هستن که ازادی نمیرد تو که میگویی اقتصاد بیکاری همون بیکاری گرانی هم از نبود و کشته شدن ازادی به روز افتاده اصل ماجرا ازادی و عدالته حالا خاتمی هم جزیی از این پروسه که خواست ملت است

    • بدون نام

      درود به شرف تمام کار بران عزیزی که تو نظراتشون از رفع حصر حمایت کردن امیدوارم به زودی شاهد حل این مشکل باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج