جاباما
۶۳۲۷۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انتشار استوری اینستاگرام آسان‌تر شد

اینستاگرام در تلاش است تا مطمئن شود همه‌ی افراد به ویژگی استوری آن دسترسی داشته باشند. حال این کمپانی اجازه می‌دهد استوری‌ها را از طریق وب آپلود کنید، البته به شرطی که این کار را روی یک گوشی موبایل انجام دهید.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: اینستاگرام در تلاش است تا مطمئن شود همه‌ی افراد به ویژگی استوری آن دسترسی داشته باشند. حال این کمپانی اجازه می‌دهد استوری‌ها را از طریق وب آپلود کنید، البته به شرطی که این کار را روی یک گوشی موبایل انجام دهید. البته فعلا دسترسی به ساده‌ترین امکانات استوری اینستاگرام از این طریق ممکن شده است: تنها می‌توانید عکس منتشر کنید و مقداری متن به آن بیفزایید.
انتشار استوری اینستاگرام آسان‌تر شد
بسیاری دیگر از ویژگی‌های جذاب استوری‌های اینستاگرام مانند فیلترها، استیکرها و انواع مختلف ویدیوها فعلا از این طریق در دسترس نیستند. بنابراین فعلا نمی‌توانید با این روش نه می‌توانید ویدیو منتشر کنید و نه می‌توانید از طریق نسخه‌ی دسکتاپ استوری اضافه کنید که در نوع خود محدودیت زیادی محسوب می‌شود.

با این حال خوبی این قابلیت جدید این است که اجازه می‌دهد افرادی که به هر دلیل امکان استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام را ندارند به قابلیت استوری دسترسی داشته باشند. پیش از این تنها امکان دیدن استوری‌ها از این طریق ممکن بود. البته حتی همین امکان هم نسبتا جدید است. اینستاگرام قابلیت دیدن استوری‌ها از طریق وب را حدود دوماه پیش معرفی کرد و دسترسی به آن برای بسیاری از افراد تازه ممکن شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج