جاباما
۶۳۶۸۸۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی H۳۲۱۳ Avenger سونی با دوربین دوگانه

در سال جاری میلادی برترین تلفن‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، مجهز به دوربین‌های دوگانه، اغلب در پنل پشتی خود بودند. دوربین سلفی برخی از آن‌ها نیز مجهز به دوربین دوگانه است. در این بین، شرکت‌های سونی و گوگل از قافله عقب ماندند.

وبسایت کلیک - مونا ولی: شرکت سونی به زودی اولین تلفن هوشمند خود را که مجهز به دوربین دوگانه است، روانه بازار می‌کند. گوشی H۳۲۱۳ Avenger به تازگی در بنچمارک معروف GFXbench مشاهده شد.
گوشی H3213 Avenger سونی با دوربین دوگانه

در سال جاری میلادی برترین تلفن‌های هوشمند شرکت‌های مختلف، مجهز به دوربین‌های دوگانه، اغلب در پنل پشتی خود بودند. دوربین سلفی برخی از آن‌ها نیز مجهز به دوربین دوگانه است. در این بین، شرکت‌های سونی و گوگل از قافله عقب ماندند.

حال، شرکت سونی به تازگی اعلام کرده جدیدترین تلفن هوشمند خود را که با نام تجاری H۳۲۱۳ Avenger شناخته می‌شود، به دو دوربین در پنل جلویی مجهز می‌کند. H۳۲۱۳ Avenger همانند مدل XA۱ Ultra دارای صفحه نمایش ۶ اینچی و فول HD است، اما همچنان معلوم نیست این مدل از جدیدترین طراحی سونی بهره می‌برد یا خیر. این شرکت به تازگی اعلام کرده طراحی تلفن‌های هوشمند خود را تغییر می‌دهد.

این مدل دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که قابل ارتقا تا ۲۰ گیگابایت نیز است. H۳۲۱۳ Avenger همچنین مجهز به پردازنده ۸ هسته‌ای، تراشه اسنپ دراگون ۶۳۰ و واحد پردازنده گرافیکی Adreno ۵۰۸ است.

دوربین‌های سلفی گوشی H۳۲۱۳ Avenger دارای کیفیت ۱۶ و ۸ مگاپیکسل هستند که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن توانایی ضبط تصاویر با کیفیت ۴K را دارد. دوربین پنل پشتی این مدل نیز دارای کیفیت ۲۱ مگاپیکسل و مجهز به ضبط ۴K، فوکوس اتوماتیک و تصویربرداری HDR است.

همان‌طور که از خبرها برمی‌آید، این مدل با سیستم‌عامل اندروید ۸٫۰ اوریو روانه بازار می‌شود. به نظر می‌رسد این مشخصات برای مدل میان‌رده‌ای مانند H۳۲۱۳ Avenger بسیار مناسب باشد.

لازم به ذکر است؛ به جز مشخصات ذکر شده، از تاریخ رونمایی، قیمت و نحوه طراحی آن خبر زیادی در دست نیست. استفاده از دوربین‌های دوگانه در پنل جلویی این مدل، خبر خوبی برای طرفداران سونی به حساب می‌آید و کاربران این شرکت از این پس می‌توانند بدون دغدغه، تصاویر مورد علاقه خود را ثبت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج