۶۴۵۰۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تغییر موضع ناگهانی تراکتور درباره ستاره محبوب

صحبت‌های مسئولان باشگاه تراکتورسازی طی دو روز گذشته همخوانی ندارد.

ورزش سه: از روز گذشته که اعلام شد یحیی گل‌محمدی نام محمد ابراهیمی را در لیست مازاد تراکتورسازی گذاشته، جو نامناسبی علیه سرمربی این تیم ایجاد شد. امروز اما مدیررسانه‌ای این باشگاه بعد از مسائل پیش آمده در مصاحبه‌ای اعلام کرد که ابراهیمی در لیست مازاد قرار نگرفته و به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

تراکتورسازان در حالی امروز حضور ابراهیمی در لیست مازاد را تکذیب کردند که دیروز گل‌محمدی حرف‌های تندی نیز علیه این بازیکن بر زبان آورد. سرمربی سرخ‌پوشان دیروز در مصاحبه با سایت باشگاه تراکتورسازی گفته بود:‌ «من هیچ حب و بغضى نسبت به اعضاى تیم خودم ندارم؛ اما وقتى مى‌بینم که بازیکنى در طول یک نیم فصل با وجود قرارداد آنچنانى هیچ کمکى به تیم نکرده طبیعى است که او را کنار بگذارم.»

با وجود اعلام صریح گل‌محمدی درباره اینکه ابراهیمی را از تیم کنار گذاشته؛ اما امروز پاینده‌، مدیررسانه‌ای این باشگاه عنوان کرد: «تاکید می‌کنیم نام محمد ابراهیمی به هیچ وجه در لیست خروجی نیم‌فصل تراکتورسازی قرار نداشته و حتی به این بازیکن گفته نشده که در تمرینات تیم حضور پیدا نکند. ابراهیمی بازیکن متعصب و باغیرتی است که سال‌ها برای این تیم زحمت کشیده و موضوع کنار گذاشتن او مطرح نبوده است.»

این تناقض درباره محمد ابراهیمی در حالی عجیب به نظر می‌رسد که طی دو روز گذشته هواداران ناراضی از کنار گذاشته شدن ستاره محبوب تیم خود در تمرین شعارهایی را علیه کادرفنی را بر زبان آوردند. همچنین در فضای مجازی نیز کمپین‌هایی در حمایت از ابراهیمی به وجود آمده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره محمد ابراهیمی رخ خواهد داد و آینده این بازیکن چه خواهد شد. آیا تراکتوری‌ها موفق خواهند شد ابراهیمی را راضی به ماندن کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج