جاباما
۶۴۶۴۴۲
۱۴ نظر
۵۰۲۷
۱۴ نظر
۵۰۲۷
پ

واکنش پلیس به ضرب و شتم یک دستفروش

سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلم خبرساز ضرب و شتم یک دستفروش توسط ماموریان شهرداری و پلیس، از برخورد انتظامی با مامور خاطی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به فیلمی از برخورد نامناسب یک مامور پلیس و یکی از ماموران شهرداری با دستفروشی که در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است، اظهار کرد: پیش از این و مکرراً براساس تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده‌ایم که کارکنان پلیس می‌بایست رفتارشان را در حین انجام ماموریت‌های انتظام‌بخشی در جامعه متناسب با چارچوب دکترین و آموزه پلیس مهربان و مقتدر انجام دهند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: لذا با توجه به این مهم، هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتاً افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انتظامی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: بدیهی است سازمان‌هایی که برای انجام ماموریت خود از نیروی پلیس کمک می‌گیرند نیز نباید به گونه‌ای عمل کنند که آنها را در موقعیت‌های چالش‌ برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان شهروندان جامعه و همچنین دستفروشان عزیز باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم و قوانین و مقررات شهری را برای برخورداری از حقوق سایر شهروندان رعایت کنیم و قطعاً ساز و کارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان از سوی شهرداری فراهم می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعار این مسئولان به خدا تمامی نداره

    • مرز

      سردار این برخوردها کم کم داره عادی میشه و این نشان دهنده عدم کارایی تنبیهات در نظر گرفته شده برای ماموران خاطی قبلی است .
      اگر موبایل و فضای مجازی نبود ماموران چه برخوردی با ملت میکردند ...

    • بدون نام

      چی شد آخرش پس؟ تعلیق شد؟

    • بدون نام

      هی

    • بدون نام

      نگفت چی آخرش

    • بدون نام

      اگه افغانیها حقش بایدهرکس قاچاقی توهرکشوری باید۶ماه زندان دارچراایران اینجورنیست واین توهین به هرکشوروملت قاچاقی بیاین ولی ایناملیون ملیون با توهین به ایران وایرانی کردن چرابایدخرج۱۷,ملی.ن افغانی وبدیم دلیل نداره

    • بدون نام

      شما بفرمائید مردم چه کار کنند وقتی کار نیست دولت هم در این مورد تلاشی نمیکند برن دزدی باز مشکل شما زیاد میشود در هر خانه دو یا سه نفر بیکار هستند در این مملکت فقط آقازاده و سرمایه‌ دارها خوب زندگی میکنند فقیر هر روز فقیرتر میشود و جرم و جنایت بیشتر :

    • یعقوب

      حالا که کتک خورده دستفوش عزیز شده اقای سردار ... حقوق شهروندی رابرام تعریف کنید ممنون میشم

    • حمید

      افغانی غیر مجاز جرم است.... ولی انسان بودن جرم نیست.. این اقایان شان انسانیت رو به چالش کشیدن...

    • بدون نام

      وای وای . اون پلیس رو کشتی که.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدارحم کنه

    • بدون نام

      میدان حق در مقام سخنرانی بسیار فراخ و در مقام عمل کردن بسیار سخت است.
      امام علی ع

    • بدون نام

      اصلا ما از شهرداری گله داریم،
      این چه هیبت و قیافه ای است که برای ماموران سد معبرش ایجاد می کند؟
      مگر می خواهند خرس های گریزلی هجوم آورده به شهر را جمع آوری کنند که یک مامور با 140 کیلو وزن و سه ماه ریش های اصلاح نکرده استخدام می کند که ظاهر ترسناک داشته باشد؟
      البته ما بی اطلاع نیستیم که بسیاری از دستفروشان هم افراد معمولی نیستند ولی بین آنها پیرمرد و زن سرپرست خانوار هم هستند که همینکه این آقا بهش نزدیک شود می ترسد.

      مامور دولت باید آراسته و از همه کس بیشتر به قوانین شهری آگاه باشد نه شبیه شعبان بی مخ ها که به مردم حمله فیزیکی کند، سپس سخنگوی دولت بیاید بدیهیات و اظهر و من الشمس و گل و بلبل تحویل دهد، این هم به لطف تلفن های همراه است وگرنه انکار می شد.

    • یهقوب

      اقای سردار ان موقع که همکا رت کتک میزد کجا بودی حالا که رسانه ای شده میگید دستفروش عزیز همکارانت باچه طرز فجیعی موتور سیکلیت از دست بچه های مردم میگیرند فیلمش درشبکه ها موجوده از همکارت دفاع نکن حداقل قانون حقوق شهروندی درست بخان و بخشنامه کن عزیز برادر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج