۶۴۸۸۷۵
۵۰۴۰
۵۰۴۰
پ

LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

اگر از طرفداران خودروهای لکسوس باشید حتماً به خاطر دارید که سری LS خودروهای لکسوس در گذشته کیفیت بالا و عمل‌کرد مطلوبی داشتند اما می‌توان گفت در حق این سری از محصولات لکسوس کم‌لطفی شده‌ است و این روزها لکسوس‌های مدل LS آن‌چنان که باید و شاید در انجمن‌های خودرو تحویل گرفته نمی‌شوند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اگر از طرفداران خودروهای لکسوس باشید حتماً به خاطر دارید که سری LS خودروهای لکسوس در گذشته کیفیت بالا و عمل‌کرد مطلوبی داشتند اما می‌توان گفت در حق این سری از محصولات لکسوس کم‌لطفی شده‌ است و این روزها لکسوس‌های مدل LS آن‌چنان که باید و شاید، در انجمن‌های خودرو تحویل گرفته نمی‌شوند.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

اما ا‌ین‌گونه که پیداست اوضاع برای لکسوس LS 500 2018 فرق می‌کند و این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و لکسوس سودای این را دارد که نام این خودرو در سر زبان‌ها بیافتد. در نگاه اول به لکسوس LS 500 می‌توان گفت که ظاهر جلو پنجره این خودرو عجیب و غیرطبیعی به نظر می‌رسد اما شاید برای شما جالب باشد لکسوس با تغییر زبان طراحی که در خودروهای سری LS انجام داده‌ است توانسته آمار فروش این خودروها را افزایش دهد.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

لکسوس از این شیوه طراحی در قسمت‌های داخلی لکسوس LS ۵۰۰ نیز استفاده کرده است و در نتیجه اگر چه این طراحی نسبت به سایر خودروهای تراز اولی که با آن‌ها سروکار داریم مقداری تفاوت دارد اما در مجموع فضای داخل لکسوس LS ۵۰۰ شما را محو خود خواهد کرد.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

قسمت اینفوتِینمنت (infotainment) لکسوس LS 500، صفحه‌نمایشی بزرگ و چند لایه دارد که تعامل با آن خیلی هم راحت نیست. این قسمت امکانات مختلفی را در اختیار راننده قرار می‌دهد که به بعضی از این ویژگی‌ها به راحتی دسترسی ندارید.

برای نمونه به منوهای تنظیم حرارت صندلی‌ها می‌توان اشاره کرد که دسترسی به این منوها کار چندان راحتی نیست. البته این وضعیت برای صندلی‌های عقب خودرو بهتر است و سرنشینان عقب دسترسی صفحه‌هوشمندی را در اختیار دارند و به راحتی می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنند، از طرف دیگر وضعیت قرار گرفتن صندلی‌های جلو به راحتی قابل تنظیم است تا از این طریق سرنشینان عقب فضای بیشتری را برای پاهای خود داشته باشند، اما باز هم سرنشینان قدبلند ممکن است جای راحتی برای دراز کردن پاهای خود نداشته باشند.

در مجموع می‌توان گفت لکسوس LS 500 فضای خوبی را برای مسافرت‌های درون شهری یا بیرون شهری برای راننده و سرنشینان فراهم کرده است و صندلی‌هایی بسیار راحت با تودوزی شیک و اشرافی در کنار کابینی بسیار ساکت و آرامش‌‌بخش را در این خودرو شاهد هستیم.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

این سدان لاچکری لکسوس به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا مجهز است که در بین آن‌ها می‌توان به قابلیت کنترل تطبیقی حرکت (adaptive cruise control) و سیستم حفظ خودرو در بین خطوط جاده اشاره کرد، به لطف این ویژگی‌ها لکسوس LS ۵۰۰ در مسافرت‌های طولانی تجربه‌ای لذت بخش از سفر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

همان‌‌گونه که شما بهتر از ما می‌دانید در لکسوس LS 500 با پرچمدار خودروهای سدان لکسوس طرف هستیم و در نتیجه این خودرو در کنار قدرت بالا و زیبایی اشرافی، به لحاظ تجربه رانندگی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. لکسوس LS 500 به راحتی از دست‌اندازهای نسبتاً بزرگ خیابان گذر می‌کند و کنترل این خودرو با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بسیار راحت است. لکسوس پیش از این وعده داده بود که لکسوس LS 500 خودرویی سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر خواهد بود و پس از رانندگی با این خودرو متوجه خواهید شد که لکسوس بر سر قول خود پایبند مانده است.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

یک موتور دوقولوی توربوی جدید ۳.۴ لیتری از نوع V۶ با ۱۰ دنده اتوماتیک را در این خودروی جدید لکسوس شاهد هستیم. به لطف این موتور جدید، لکسوس LS ۵۰۰ در عرض ۵.۳ ثانیه از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد. لازم به ذکر است که مدل V۸ این خودرو سرعت و شتاب بیشتری نیز دارد. در مجموع باید لکسوس LS ۵۰۰ را خودرویی آینده‌دار برای خودروهای سری LS لکسوس دانست. این خودرو توانسته است یک سروگردن بالاتر از خودروهای قدیمی LS ظاهر شود و به جهات مختلف می‌توان آنرا در میان بهترین سدان‌های لاکچری ۲۰۱۸ دانست.
LS ۵۰۰؛ سوپراستار خودروهای سواری‌ لکسوس

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر ویژگی‌های برتر لکسوس LS 500 نظر شما را جلب کرده و در این زمینه مطلبی در ذهن شماست، ما و سایر کاربران را از این موارد در قسمت نظرات مطلع سازید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج