جاباما
۶۵۵۹۶۲
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۲)

یکی از هیجان انگیزترین اطلاعیه ها در نمایشگاه Galaxy S۸ سامسونگ، Bixby، دستیار صوتی مجهز به AI بود. قرار بود که این دستیار صوتی عادت ها و الگوهای روزانه را یاد بگیرد و به زندگی کاربر متصل شود.

وب سایت سخت افزار مگ - امیرحسین آریایی: در قسمت اول مطلب معرفی بدترین گجت های سال ۲۰۱۷، برخی از گجت ها را معرفی کردیم. در این مطلب قصد داریم تا مابقی گجت ها را برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم. لازم به یادآوری است که این مطلب به انتخاب وب سایت اینگجت (engadget) دسته بندی شده است.

چنگال هوشمند Ramen
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۲)

یک کمپانی ژاپنی به نام Niasin، چنگالی هوشمند را ارائه کرده است که این چنگال قادر است تا صدای آزار دهنده ی هورت کشیدن را به صدایی لذت بخش تبدیل کند. صدای هورت کشیدن به میکرفون به کار رفته در این چنگال ارسال می شود و سپس میکروفون، صدا را به اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی انتقال خواهد داد. در نتیجه صدای هورت کشیدن، محو شده و به جای آن یک موسیقی کوتاه پخش خواهد شد. این دیگر چه گجتی است؟ اگر هورت کشیدن برایتان آزار دهنده است می توانید این کار را انجام ندهید در نتیجه نیازی به این چنگال هوشمند نخواهد بود. این گجت مانند یک شوخی خنده دار است و به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.

دستیار صوتی سامسونگ به نام Bixby
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۲)

یکی از هیجان انگیزترین اطلاعیه ها در نمایشگاه Galaxy S۸ سامسونگ، Bixby، دستیار صوتی مجهز به AI بود. قرار بود که این دستیار صوتی عادت ها و الگوهای روزانه را یاد بگیرد و به زندگی کاربر متصل شود. همچنین سامسونگ وعده داده بود که این دستیار قادر به جستجوی تصویری خواهد بود، به طوری که از طریق دوربین بتواند اشیا را بشناسد و درباره ی آنها اطلاعاتی دهد. اما متاسفانه تمام اینها وعده ای بیش نبود و هرگز اجرایی نشد. البته لازم است بگوییم که Bixby توانایی بالایی دارد، اما نیاز به پیشرفت هایی دارد که تا سال ۲۰۱۸ منتظر پیشرفت آن خواهیم ماند.

هدفون Google Pixel Buds
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۲)

در ابتدا درباره Pixel Buds هیجان زده شدیم زیرا این هدفون با قابلیت ترجمه ی بیش از 40 زبان دنیا همراه بود و کاربر می توانست با گفتن جملات به یک زبان، ترجمه را به زبان دیگری از طریق اسپیکر گوشی خود بشنود. اما مشکلی که وجود دارد این است که این گجت به صورت مداوم به اینترنت احتیاج دارد و ترجمه ها از طریق Google translate صورت می گیرد. در نتیجه نتایج جالبی از ترجمه ها ارائه نمی شود و خطاهای بسیاری را به همراه دارد. این هدفون با قیمت 159 دلار، اصلا کاربردی نخواهد بود و ارزش خرید نخواهد داشت.

ماسک صوتی Hushme (صدا خفه کن)
بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ (۲)

Hushme، یکی از گجت های مضحک سال ۲۰۱۷ است. این گجت ماسک صوتی برای خصوصی نگه داشتن مکالمات تلفنی در مکان های عمومی ارائه شده است. این محصول قادر است تا مانند یک صدا خفه کن عمل کند و از طریق اسپیکر های داخلی ماسک، صداهایی مانند صدای دریا، پرندگان و از این قبیل صداها را ایجاد کند تا اطرافیان مکالمات شما را نشنوند. مسئله این است که با این ماسک اصلاً قادر به صحبت کردن نخواهید بود ضمن اینکه استفاده از آن در مکان های عمومی جلوه ی خوبی نخواهد داشت. این محصول با قیمت ۷۱.۸۸۰ دلار وارد بازار شد و اکنون با قیمت ۱۸۹ دلار در دسترس خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اولیه

    • بدون نام

      مگه با چنگالم میشه هورت کشید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج