۶۵۷۴۴۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اولویت اول دولت بر اشتغال زایی متمرکز است

معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: اولویت اول دولت ایجاد اشتغال در کشور است تا جوانان در مسیر کارآفرینی قرار گیرند.

خبرگزاری ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: اولویت اول دولت ایجاد اشتغال در کشور است تا جوانان در مسیر کارآفرینی قرار گیرند.

حسینعلی امیری روز شنبه در آئین افتتاح کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان گرمی مغان افزود: دولت حمایت ویژه ای ازسرمایه گذاران بخش خصوصی دارد و در دولت تدبیر و امید اقدامات مهمی در این راستا انجام شده تا فرصت های شغلی بیشتری برای جوانان ایجاد گردد.
وی اظهار کرد: کشور ما نیاز به مدیریت جهادی و خلاقیت و ابتکار دارد و لازم است برای تحقق این امر مدیران دستگاههای اجرایی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
امیری با بیان اینکه سرمایه گذاری یک عبادت است، افزود: سرمایه گذار کارخانه شیرآلات قهرمان با اقدامات خوب خود توانسته این مجموعه را در گرمی مغان راه اندازی کند و قطعا در این امر نیت خیری داشت که ثمره آن عاید استان خواهد شد و انشاالله در فازهای بعدی هم اشتغال زیادی در این مجموعه ایجاد خواهد شد.
به گفته وی ، مسوولان استان اردبیل وظیفه دارند در جهت حل و فصل مشکلات تلاش کنند و ما هم مشکلات استان را در دولت پیگیری می کنیم.
او تشریح کرد: استان اردبیل دارای قابلیت های ویژه ای از زجمله نیروی انسانی مستعد است که هر کدام می توانند مانند سرمایه گذار شیرآلات قهرمان در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند.
وی گفت: برای تحقق این موضوع حمایت دولت و مسوولان نیاز است و بویژه دستگاههای قضایی و اجرایی بیشتر باید همکاری کنند تا رفع موانع تولید در استان تسهیل شود.
وی اظهار کرد: وحدت و همدلی در بین مسوولان استان اردبیل مطلوب است و نمایندگان استان نیز تعامل خوبی با دولت دارند و در نشست چهارشنبه گذشته نمایندان استان اردبیل با معاون اول رئیس جمهوری احداث بزرگراهها ، راه آهن ، منطقه آزاد ، منطقه ویژه اقتصادی و آب شرب مورد تاکید قرار گرفته و آقای جهانگیری حمایت خود را از طرح های زیربنایی و اساسی استان اردبیل اعلام کرد.
کارخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان در سال ۸۸ کلنگ زنی شد اما عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ شروع شد.
با شروع به کار دولت تدبیر و امید عملیات احداث کارخانه از سال ۹۳ شتاب گرفت و هم اکنون ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول این مجموعه مشغول بکار شده و ۴۰۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم فرصت شغلی یافته اند.
ظرفیت تولید این کارخانه هم اکنون ۶۰۰ هزار عدد شیرآلات معمولی و یک میلیون عدد شیرآلات اهرمی می باشد.

در فازهای بعدی این کارخانه میزان اشتغال کارخانه به سه هزار نفر و تولید آن نیز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد شیرآلات معمولی و ۲ میلیون عدد شیرآلات اهرمی افزایش خواهد یافت .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بددون نام

      ببینیم وتعریف کنیم. همه جوون بیکار داریم. منتظریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج