۶۶۵۶۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سونی سرویس my Xperia را تعطیل کرد

چند روز پیش بود که مدیرعامل سونی در مصاحبه ای در خصوص آینده بخش موبایل این شرکت صحبت کرد. از دیدگاه هیرایی آینده بازار موبایل آن چیزی نیست که این روزها شرکت مطرح به دنبال آن هستند. او معتقد است که سونی با ادامه حضور خود در بازار موبایل، در زمان مناسب رهبری این بخش را بر عهده خواهد گرفت. با وجود صحبت های امیدوارکننده مدیرعامل سونی، شواهد اما خبر خوبی از بخش موبایل سونی ندارد.

وبسایت سخت افزار: چند روز پیش بود که مدیرعامل سونی در مصاحبه ای در خصوص آینده بخش موبایل این شرکت صحبت کرد. از دیدگاه هیرایی آینده بازار موبایل آن چیزی نیست که این روزها شرکت مطرح به دنبال آن هستند. او معتقد است که سونی با ادامه حضور خود در بازار موبایل، در زمان مناسب رهبری این بخش را بر عهده خواهد گرفت. با وجود صحبت های امیدوارکننده مدیرعامل سونی، شواهد اما خبر خوبی از بخش موبایل سونی ندارد.
سونی سرویس my Xperia را تعطیل کرد
سونی موبایل که یکی از بزرگترین سازندگان گوشی هوشمند در جهان است، اخیراً تأیید کرده است که سرویس ردیاب گوشی ها سونی 'my Xperia' را غیرفعال کرده است. سونی هیچ بیانیه رسمی در خصوص تعطیلی این سرویس منتشر نکرده است، اما کاربران گوشی های هوشمند اکسپریا که در اوایل هفته قصد دسترسی به این سرویس را داشتند، به صفحه مشابه گوگل، یعنی Find My Device این وب سایت هدایت شدند.

نحوه عملکرد این دو سرویس مشابه یکدیگر است و این احتمالاً دلیل اصلی این موضوع باشد که سونی کاربران سرویس خود را به Find My Device گوگل ارجاع میدهد. از آنجایی که بسیار از کاربران گوشی های اکسپریای سونی از این اتفاقا متعجب شده اند و نمیدانند که دقیقاً چه بلایی بر سر برنامه my Xperia آمده است، یکی از نمایندگان سونی موبایل تأیید کرده که این سرویس قطع شده است.

از تاریخ 17 ژانویه سال 2018، سرویس وب مای اکسپریا تعطیل شده است و شما به جای آن به سرویس وب Find My Device گوگل هدایت خواهید شد.

بنابراین اگر شما هم یکی از کاربران گوشی های اکسپریا سونی هستید، از این تاریخ به جای برنامه my Xperia به نسخه گوگل آن منتقل می شوید. با وجو ناگهانی بودن این کار، می توان تصمیم این شرکت ژاپنی را عاقلانه دانست، با استفاده از سرویس ردیاب گوگل، حالا سونی می تواند سرمایه خود را در جهتی استفاده کند که کاربران خود را راضی نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج