۶۶۸۸۲۳
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

می خواهیم بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی را که در سال ۲۰۱۸ در گوشه و کنار جهان برگزار می شوند به شما معرفی کنیم.

وب سایت hgh724: اکنون که در آغاز سال ۲۰۱۸ میلادی هستیم می خواهیم بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی را که در سال ۲۰۱۸ در گوشه و کنار جهان برگزار می شوند به شما معرفی کنیم.

نمایش های فوق العاده، موسیقی، سرگرمی های جذاب، رویدادهای ورزشی هیجان انگیز، غذاها و نوشیدنی های دلچسب این فستیوال ها را جذاب و به یاد ماندنی می کند. اگر قصد برنامه ریزی برای تعطیلات خود را دارید ما به شما این رویدادها را معرفی می کنیم تا بتوانید از الان پروازتان را به مقصد شهر مورد نظر رزرو کنید.

Winter X Games ، کلورادو ، آمریکا
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

این رویداد ورزشی منحصر به فرد برای اولین بار در سال ۱۹۷۰ آغاز شد و بیش از ۳۸۰۰۰ تماشاگر داشت.این مسابقات از ۲۵ تا ۲۸ ژانویه برگزار می شود و در آن بهترین ورزشکاران ورزشهای زمستانی شرکت می کنند حضور در این مسابقات برای شرکت کنندگان آزاد و رایگان است. همچنین در این رویداد که یکی از بهترین فستیوال ها رویدادهای جهانی است از اجرای موسیقی نیز لذت خواهید برد.


فستیوال Wakakusa Yamayak در ژاپن
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

در ژانویه هر سال ( امسال ۲۷ ژانویه) یک نمایش حماسی به همراه آتش بازی در کوه Wakakasuyama برگزار می شود.ریشه این فستیوال به درگیری بین دو معبد Nara - Todai-ji و Kofuku-ji می رسد از طرفی برخی دیگر معتقدند که این روشی برای دور کردن گرازهای وحشی است. هیچ کدام از اینها نمی توانند زیبایی تپه ای شعله ور را که از گوشه و کنار شهر دیده می شود را تغییر دهند.


کارناوال ریو دو ژانیرو ، برزیل
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

این رویداد فوق العاده از ۹ تا ۱۴ فوریه برگزار می شود و بزرگترین نوع آن در جهان است و حدود ۲ میلیون نفر در خیابانهای ریو به تفریح و سرگرمی می پردازند.این فستیوال قبل از جشنواره Lent برگزار می شود که در بهترین مدارس سامبا در ریو به موسیقی و پایکوبی می پردازند. این فستیوال که همه ساله برگزار می شود طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند.


بازی های المپیک در PayeongChang - کره جنوبی
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

بازی های المپیک یک رویداد منحصر به فرد است که بسیاری از طرفداران ورزش های زمستانی را گرد هم می آورد. بهترین ورزشکاران سراسر جهان در این رویداد سالانه شرکت می کنند و قدرت و اشتیاق خود را به مردم سراسر جهان ارائه می دهند. این رویداد از ۹ تا ۲۵ فوریه برگزار می شود ( پس از آن بازی های پارالمپیک در همین مکان برگزار می شود). این یکی از بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی است که به شدت مورد توجه ورزش دوستان قرار گرفته است.


فستیوال Holi در بمبئی و دهلی - هندوستان
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

در دومین روز مارس مانند هر سال در هندوستان جشن وحدت Holi به همراه رنگ بازی برگزار می شود. پریدن در پودرهای رنگ، بازی در خیابان های شهر، رقص و خوردن انواع غذاهای خوشمزه هندی آن هم از صبح تا شب یکی از زیباترین جشن های جهان را می سازد. جالب است بدانید هرساله شرکت کنندگانی از سراسر جهان می آیند تا در جشن رنگ شرکت کنند.


روز سنت پاتریک در دوبلین ایرلند و نیویورک آمریکا
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

روز سنت پاتریک هر سال در ۱۷ مارس جشن گرفته می شود و یکی از جشن های جدایی ناپذیر از سنتهای ایرلندی است. در تمام شهر همه چیز با رنگ سبز تزئین شده است صورتهای شاد جمعیت شلوغ و بوی نان کشمشی زیبایی این فضا را چندین برابر می کند.

در نیویورک جشن سنت پاتریک از سال ۱۷۶۲ برگزار می شود و نیویورکی ها حتی ساختمان امپراطوری را هم با نور سبز روشن می کنند. روز سنت پاتریک بدون شک یکی از جالب ترین روزهای سال است.


اسنوبامبینگ در Mayrhofen - اتریش
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

هر ساله در ماه آپریل ( امسال از ۹ تا ۱۴ آپریل ) Mayrhofen اتریش برگزار کننده بزرگترین فستیوال برفی موسیقی و ورزش های زمستانی در جهان است. مسابقات اسنوبرد و موسیقی یک فرصت شگفت انگیز و منحصر به فرد است که شرکت کنندگان را هیجان زده خواهد کرد. اگر برف و موسیقی را دوست دارید این فرصت را از دست ندهید.


بیست و یکمین رقابت های جام جهانی - روسیه
بهترین فستیوال‌ها و رویدادهای جهانی ۲۰۱۸

۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای امسال طرفداران فوتبال تنها بر یک کشور تمرکز می کنند و آن هم روسیه است! مسابقات جام جهانی که از رقابت های بین ۳۲ کشور در ۶۴ مسابقه در ۱۲ استادیوم ۱۱ شهر برگزار می شود یکی از بهترین فستیوال ها و رویدادهای جهانی سال ۲۰۱۸ برای طرفداران و ستارگان فوتبال است اگر شما هم یکی طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستید از همین الان به فکر رزرو پروازتان باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج