جاباما
۶۷۰۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ سال بزرگ و موفقی برای فرهنگ عامه و بخصوص حوزه سینما و تلویزیون باشد. این اولین سالی است که دیگر خبری از واینشتاین و اسپیسی و برخی دیگر از متهمان آزارهای جنسی شایع در هالیوود نیست که در چند دهه اخیر هالیوود را مسموم کرده بودند.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: گرد و خاک های سال ۲۰۱۷ فرو نشست و اکنون اتفاقات این سال را تنها در آینه عقب و در حالی که به سرعت در سال ۲۰۱۸ به پیش می رویم می توان دید. بدین ترتیب با خوشبینی بیشتری نسبت به سال گذشته به سراغ اتفاقات خوبی که در سال پیشرو خواهد افتاد امید بسته ایم.
به نظر می رسد که سال ۲۰۱۸ سال بزرگ و موفقی برای فرهنگ عامه و بخصوص حوزه سینما و تلویزیون باشد. این اولین سالی است که دیگر خبری از واینشتاین و اسپیسی و برخی دیگر از متهمان آزارهای جنسی شایع در هالیوود نیست که در چند دهه اخیر هالیوود را مسموم کرده بودند. دنباله های سینمایی و تلویزیونی زیادی که سال ها منتظر آن ها بوده ایم امسال به روی پرده خواهند رفت.
در این میان سریال های دوست داشتنی متعددی نیز برای فصول بیشتر تمدید شده و باید منتظر فصول جدید سریال های قدیمی مانند «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «وست وورلد» (Westworld ) و البته سریال ها کاملاً جدید دیگری نیز باشیم. در سال گذشته بیش از ۵۰۰ سریال تلویزیونی از طریق شبکه های ماهواره ای و سرویس های استریمینگ اینترنتی پخش شد که در این میان برخی بیش از دیگران به چشم آمدند. سال ۲۰۱۷ سال بسیار خوبی برای تلویزیون بود اما سال ۲۰۱۸ می تواند از آن نیز بهتر باشد و خبرها حاکی از آن است که همینطور خواهد بود. در ادامه این مطلب شما را با ۲۵ سریال تلویزیونی که همه انتظار پخش آن ها در سال جدید را می کشند آشنا خواهیم کرد.
۲۵- اعتماد
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال تلویزیونی «اعتماد» (Trust) به کارگردانی دنی بویل و با بازی دونالد ساثرلند، هیلاری سوانک و برندن فریزر در حال ساخت بوده و داستان ربوده شدن فرزند جان پل گتی، میلیاردر معروف آمریکایی در سال ۱۹۷۳ در ایتالیا را روایت می کند. جان پل گتی در ماه های اخیر در رسانه های سینمایی بسیار خبرساز بوده است البته به دلایلی هم خوب و هم بد و آن هم به لطف فیلم «تمام پول های جهان» (All The Money In The World) ساخته پرحاشیه ریدلی اسکات.
اما این فیلم که در مورد همین ماجرا ساخته شده تنها نسخه ی داستان جذاب جان پل گتی نخواهد بود و دنی بویل نیز قصد دارد که تاثیر خود بر روی داستان ریدلی اسکات را در قالب سریالی با نام «اعتماد» به رخ بکشد. این سریال از دیدگاهی متفاوت به داستان مشهور این میلیاردر آمریکایی پرداخته و داستان را طوری به تصویر می کشد که انگار فرزند خود در این ربوده شدن دست داشته است و بدین ترتیب در مقایسه با فیلم اسکات تفاوت های جالب و قابل توجهی خواهد داشت. با توجه به تیم تولید این سریال اعم از بازیگران و کارگردان باید منتظر سریالی جذاب بود. این سریال قرار است ۲۵ مارس (۵ فروردین ۱۳۹۷) از شبکه FX پخش شود.

24- دختران خوب
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال تلویزیونی «دختران خوب» (Good Girls) توسط جنا بینز ساخته شده و کریستینا هندریکس و می وایتمن از بازیگران سرشناس آن خواهند بود. این سریال داستان سه زن در حومه شهر را روایت می کند که از زندگی کنونی خود خسته شده و تصمیم می گیرند با سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت محلی کمی حال و هوای خود را عوض کرده و مقداری نیز پول به جیب بزنند. با توجه به این که این سه زن از تفنگ پلاستیکی استفاده می کنند از همان ابتدا می توان انتظار داشت که همه چیز طبق انتظار پیش نخواهد رفت.
در مورد این سریال گفته شده که شباهت های زیادی با فیلم«تلما و لوییز» (Thelma and Louise) و سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) دارد که همین موضوع نشان می دهد باید منتظر سریالی جذاب و دیدنی بود. این سریال قرار است در 26 فوریه (7 اسفند 1396) از شبکه ان بی سی پخش شود.

۲۳- سرزمین رژیم غذایی
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «سرزمین رژیم غذایی» (Dietland) توسط مارتی نوکسون ساخته شده و جولیانا مارگولیس مشهورترین بازیگر آن خواهد بود. این سریال اقتباسی از رمان سارا واکر است که داستان زنی را روایت می کند که منتظر است برای کاهش وزن یک عمل جراحی انجام دهد اما ناگهان توسط یک گروه فمینیست زیرزمینی ربوده می شود و گروه مخالف آن ها نیز در این بین دست به کارهای خطرناک و خشونت آمیزی می زنند. از زمان اتمام سریال «زن خوب» (The Good Wife) این اولین بازی مارگولیس در نقش اول یک سریال است که به معنای بازگشت یکی از بهترین بازیگران زن یک دهه اخیر تلویزیون خواهد بود.
نوکسون نیز با ساخت سریال «بافی قاتل خون آشام ها» نشان داده که در ساخت سریال بسیار با استعداد بوده و موفقیت خود را در سریال «غیرواقعی» (UnREAL) نیز تکرار کرده است. رمانی که این سریال از روی آن ساخته شده با استقبال زیادی مواجه شده و بسیاری آن را با داستان فیلم کلاسیک و کالت «باشگاه مشت زنی» (Fight Club) مقایسه کرده اند. این سریال از شبکه اَی ام سی پخش شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.

22- ژست
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «ژست» (Pose) توسط رایان مورفی ساخته شده و از بازیگران مشهور آن می توان به ام جَی رودریگز، ایندیا مور، آنجلیکا راس، ایوان پیترز و کیت مارا اشاره کرد. این سریال درام موزیکال ساخته رایان مورفی است که سریال «خوشی» (Glee) را در کارنامه دارد. داستان این سریال در حدود سال 1986 در نیویورک رخ می دهد و به بررسی زندگی بخش های متنوعی از جامعه آن زمان می پردازد. تجربه سریال «خوشی» نشان داده که باید منتظر سریالی جذاب باشیم. این سریال در تابستان سال 2018 از شبکه FX پخش شده و تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است.

۲۱- آکادمی آمبرلا
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «آکادمی آمبرلا» (The Umbrella Academy) توسط استیو بلک من ساخته شده و بازیگرانی مانند الن پیج، تام هوپر و رابرت شیهان در آن ایفای نقش خواهند کرد. این سریال اقتباسی از کتاب های کمیک مشهور جرارد وَی است که داستان آن در دنیایی دیگر که جان اف کندی در آن ترور نشده رخ می دهد. در واقع ابرقهرمانانی عجیب و غریب پس از مرگ پدرشان و برای حل رازهای مرگ او در این داستان کنار هم جمع می شوند.
با داستانی در مورد یک دنیای موازی همراه با ابرقهرمانان آنتیک و البته خانواده ای از هم گسیخته باید منتظر سریالی ابرقهرمانی و کمیک بود که کاملاً با دیگر سریال های این ژانر متفاوت است. دستور ساخت یک فصل ۱۰ قسمتی از این سریال توسط سرویس استریمینگ نت فلیکس داده شده و هنوز تاریخی برای انتشار آن اعلام نشده است.

20- جک رایان
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «جک رایان» (Jack Ryan) توسط کارلتون کیوز و گراهام رولاند ساخته شده و جان کارازینسکی نقش اول آن را بر عهده خواهد داشت. این سریال که بر روی شخصیت جک رایان که یکی از شخصیت های ثابت رمان های جاسوسی تام کلانسی است تکیه دارد و کارازینسکی در این سریال پا جای پای بازیگران مشهور دیگری که این نقش را بر عهده داشته اند مانند الک بالدوین، هریسون فورد، بن افلک و کریس پاین خواهد گذاشت. وی در این سریال از دفتر کار خود خارج شده و بازی موش و گربه مهیجی را با یک سازمان تروریستی آغاز خواهد کرد.
کیوز و رولاند پس از ساخت سریال «گمشدگان» (Lost) مسیر خود را جدا کردند اما بعد از این که رولاند سریال موفق «اقامتگاه بیتس» (Bates Motel) را ساخت بار دیگر این دو به هم پیوستند. علاوه بر این کارازینسکی در حوزه سریال های اکشن تلویزیونی دارای تجربه بالایی است و شناخت کاملی از این ژانر تلویزیونی دارد. این سریال توسط سرویس اینترنتی آمازون ساخته شده و تاریخ دقیقی برای انتشار آن تعیین نشده است.

۱۹- بَری
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «بَری» (Barry) توسط بیل هیدر ساخته شده که خود در نویسندگی سناریو آن دخالت داشته و در آن نیز نقش آفرینی خواهد کرد. الک بِرگ نیز علاوه بر نویسندگی سناریو، همراه با هنری وینکلر، استفن روت و سارا گلدبرگ در آن ایفای نقش خواهند کرد. داستان سریال از این قرار است که یک قاتل درمانده و بی پول برای پیدا کردن کار به لس آنجلس می آید و در آن جا در یک انجمن تئاتر محلی مشغول به کار می شود. هیدر نشان داده که در حوزه سریال های کمدی استعداد خوبی داشته و خود نیز در چندین سریال کمدی نقش آفرینی موفقی داشته و جوایز متعددی نیز دریافت کرده است.
برگ نیز یکی از نویسندگان سرشناس سریال های تلویزیونی است که بیشتر به خاطر سریال تماشایی «ساینفلد» (Seinfeld) شناخته می شود و تاکنون در ساخت سریال های تلویزیونی کمدی پرتماشاگر دیگری از شبکه اچ بی اُ مانند «زیاد ذوق زده نشو» (Curb Your Enthusiasm) و «سیلیکون ولی» (Silicon Valley) مشارکت داشته است. این سریال توسط شبکه اچ بی اُ ساخته شده و هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن اعلام نشده است.

18- روانپزشک
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «روانپزشک» (The Alienist) توسط کری فوکوناگا ساخته شده و جیکوب وربورگن کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. از بازیگران معروف آن نیز می توان به دانیل برول، لوک ایوانز و داکوتا فانینگ اشاره کرد. این سریال داستانی تریلر در مورد یک روانپزشک در اواخر قرن نوزدهم در نیویورک را روایت می کند که در آن داستان قتل تعدادی پسر نوجوان مورد بررسی قرار می گیرد و از یک روانشناس جنایی همراه با یک روزنامه نگار خواسته می شود که به صورت پنهانی روی این پرونده کار کنند.
شبکه تی ان تی حساب ویژه ای روی این سریال 10 قسمتی باز کرده و با دستان مهیج و رازآلودی که این سریال دارد و همچنین اعضای تیم تولید سرشناسش باید منتظر موفقیت آن بود. قسمت اول این سریال 22 ژانویه 2018 (2 بهمن 96) پخش شد.

۱۷- صاعقه سیاه
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال ابرقهرمانی و کمیک «صاعقه سیاه» (Black Lightning) توسط مارا براک آکیل و سلیم آکیل ساخته شده و کریس ویلیامز نقش اصلی آن را بر عهده دارد. این سریال در دنیای کمیک دی سی و بر اساس یکی از شخصیت ها با همین نام ساخته شده است و ویلیامز در آن نقش شخصیت مجوری جفرسون پیرس را بازی خواهد کرد، یک شبگرد بازنشسته که توانایی هایش در زمینه ایجاد رعد و برق و کنترل جریان برق را سرکوب کرده و اکنون به عنوان مدیر مدرسه در یک دبیرستان مشغول به کار شده است اما در نهایت مجبور می شود به بازی مبارزه با جرم و جنایت بازگردد.
در سال های اخیر سریال های تلویزیونی ابرقهرمانی زیادی ساخته شده اما به نظر می رسد که سریال «صاعقه سیاه» جان تازه ای به این ژانر ببخشد زیرا به جای این که بر روی قدرت های ابرقهرمانی تمرکز داشته باشد تمرکز اصلی بر روی زندگی خانوادگی و فرزندان شخصیت اصلی است که باعث می شود وی برای محافظت از آن ها بار دیگر وارد معرکه شود. اولین قسمت از این سریال در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۶ دی ۹۶) از شبکه The CWپخش شد.

16- حل نشده
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «حل نشده» (Unsolved) سریالی جُنگ گونه از شبکه یو اس اَی نتورک است که با بازی جاش دوهامل، مارک رُز، ویوی جونز، جیمی سیمپسون و بوکیم وودباین به بررسی برخی از رازهای بزرگ حل نشده ایالات متحده می پردازد و اولین فصل از آن قرار است داستان مرگ توپاک شکور و بیگی اسمالز را مورد بررسی قرار دهد.
حتی بعد از سال ها نیز مرگ توپاک شکور بیگی اسمالز موارد مبهم زیادی داشته و الهام بخش بسیاری در دنیای تلویزیون بوده است. این سریال از طریق تحقیقات اداره پلیس به بررسی ماجرای قتل این دو پرداخته و در کنار آن رابطه این دو ستاره دنیای موسیقی رپ را نیز مورد بررسی قرار می دهد. اولین فصل از سریال «حل نشده» 27 فوریه 2018 (8 اسفند 96) از شبکه یو اس اَی پخش خواهد شد.

۱۵- خیزش
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «خیزش» (Rise) توسط جیسون کاتمیس و جفری سلر ساخته شده و جاش رادنور، رُزی پرز و آئولی کاروالیو در آن ایفای نقش خواهند کرد. این درام موزیکال در مورد اتفاقاتی واقعی است که در دبیرستان هری اس ترومن افتاده که طی آن تئاترهای جنجال برانگیزی برگزار شده و تعدادی از دانش آموزان این مدرسه از همین راه به شهرت رسیدند. به نظر می رسد که کاتمیس و سلر زوج بسیار خوبی هستند زیرا کاتمیس قبلا برای ساخت سریال «وظیفه والدین» (Parenthood) برنده جایزه امی شده و در زمینه ساخت سریال های جذاب تلویزیونی تبحر دارد.
سلر نیز در حوزه ساخت فیلم ها و سریال های موزیکال موفق عمل کرده است و با توجه به بازیگران خوبی که در این پروژه حضور دارند باید منتظر یک سریال درام دبیرستانی موزیکال پر از شوخی بود. این سریال قرار است که ۱۳ مارس ۲۰۱۸ (۲۲ اسفند ۹۶) از شبکه ان بی سی پخش شود.

14- وحشت
سریال‌هایی که سال ۲۰۱۸ سر و صدا به پا خواهند کرد (۱)

سریال «وحشت» (The Terror) با بازی جارد هریس، توبیاس منزیس و کیاران هیندز در واقع سریالی اقتباس شده از رمان پرفروش دن سیمونز با همین نام است که داستانی تخیلی از سفر اکتشافی کاپیتان سر جان فرانکلین به قطب شمال در دهه 1840 را روایت می کند. در این سفر او و همراهانش علاوه بر سرما و گرسنگی و مشکلات راه باید با یک هیولای بزرگ که آن ها را تعقیب می کند نیز مبارزه کنند. با توجه به حضور جارد هریس و مولفه هایی مانند شورش، آدمخواری و هیولاهای مرگبار باید شاهد یک داستان جذاب و پرتنش باشیم. این سریال از شبکه اَی ام سی پخش شده و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      در 26 فوریه (7 اسفند 1296)?!!!!!!!!!!!!!!!!دختران خوب100سال پیش پخش شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج