تمهیدات تاکسیرانی برای روزهای برفی و بارانی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
سمپاشی امحا_1
لایکو_1
لایکو_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
سمپاشی امحا_3
لایکو_4
سمپاشی امحا_4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
لایکو_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
سمپاشی امحا_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۷۶۴۰۰
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
۹۳۴۱
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز به کار ستاد ویژه خدمات‌رسانی در شرایط خاص توسط این سازمان خبر داد.
خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز به کار ستاد ویژه خدمات‌رسانی در شرایط خاص توسط این سازمان خبر داد.

 علیرضا قنادان در این‌باره گفت: در دوره جدید مدیریتی قصد داریم تا شیوه مدیریت سنتی که از سال‌های قبل در این سازمان در جریان بوده است را تغییر دهیم چراکه سازمان تاکسیرانی یک سازمان سیاست‌گذار بوده و باید به سیستم‌های جدید ناوبری هوشمند و کنترل مکانیزه مجهز شود.

تشکیل ستاد و عارضه‌یابی

قنادان گفت: ما با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی که تحت نظارت سازمان فعالیت می‌کنند، ستاد ویژه‌ای را تشکیل داده‌ایم تا در شرایط آب و هوایی خاص که مدل رفتار حمل و نقل شهروندان در تهران با تغییرات عمده روبرو می‌شود با پیش‌بینی‌های از پیش صورت گرفته، با استفاده از یک ناوگان ذخیره، عرضه و تقاضای سفر را متعادل کنیم.

وی ادامه داد: ما با استفاده از تجارب سال‌های گذشته نقاط پرترافیک و نقاطی که ممکن است در شرایط آب و هوایی خاص با کمبود تاکسی مواجه شوند را شناسایی کرده‌ایم و امیدواریم با اجرای این طرح، کمبودها به حداقل برسد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که این طرح در هفته جاری به صورت پایلوت و با بکارگیری ۳۰۰ دستگاه ون اجرایی می‌شود.

طراحی اپلیکیشن ویژه ناوگان خدمات‌رسانی در شرایط آب و هوایی خاص

قنادان گفت: این ستاد با مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران مرتبط است و در نظر داریم با استفاده از اپلیکیشنی که به تازگی راه‌اندازی شده، نحوه و نوع فعالیت و  محل استقرار این ناوگان را از طریق مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان کنترل کنیم و از طریق فراخوان، تاکسی‌ها را از نقاط کم‌تقاضا به نقاط پرتقاضا اعزام کنیم.

وی اضافه کرد: این اپلیکیشن علاوه بر نشان دادن محل فعالیت تاکسی‌ها امکان گزارش‌گیری برای ناظران به منظور حضور و غیاب تاکسیران‌ها در شیفت کاری‌شان را دارد و به مرور زمان تکمیل خواهد شد.

همکاری متقابل با اتوبوسرانی برای حل گره‌های کور ترافیکی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی شبکه حمل و نقل عمومی، در برخی نقاط شهر تهران مانند پایانه تاکسیرانی میدان ونک، بار ترافیکی بسیار شدید است به شکلی که در بین ساعات ۴ تا ۷ عصر جابه‌جایی مسافر به رقمی در حدود ۲۷ هزار سفر می‌رسد که این حجم از تقاضا در فرم استاندارد در حد یک حمل و نقل انبوه قرار دارد، نه تاکسیرانی. حال آنکه این موضوع در شرایط خاص آب و هوایی تشدید هم می‌شود.

قنادان افزود: یکی دیگر از اهداف این ستاد، تسهیل هماهنگی و همکاری مشترک با شرکت اتوبوسرانی در مواقعی است که هریک از دو ناوگان، در شرایط خاص آب و هوایی با چالش و کمبود روبه‌رو می‌شود که از طریق ظرفیت کمکی متقابل، گره‌های ترافیکی را برطرف کنیم.

نظارت مستمر مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی

به گفته وی مرکز کنترل و نظارت هوشمند این سازمان به کلیه دوربین‌های نظارتی سطح شهر متصل بوده و به صورت مداوم در حال رصد و پایش سطح شهر و پایانه‌های تاکسیرانی است و به طور اخص در شرایط آب و هوایی ویژه این مرکز در حالت آماده‌باش قرار دارد و با هماهنگی واحدهای گشت و نظارت و واحدهای عملیاتی که در سطح شهر مستقر هستند، تلاش در رفع کمبود تاکسی در برخی نقاط و اعزام ناوگان به نقاط پرتقاضا می‌کند.

تسهیل در نظارت بر ناوگان با مشارکت شهروندان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه خاطرنشان کرد: همانگونه که با تاکسیران‌ها در صورت عدم حضور در روزهای برفی و بارانی برخورد انضباطی صورت می‌گیرد، در نظر داریم از تاکسیرانان زحمتکشی هم که در شرایط آب و هوایی خاص خدمت‌رسانی می‌کنند و از طریق شهروندان شناسایی و معرفی می‌شوند، تقدیر به عمل آوریم.

قنادان از شهروندان خواست تا در صورت نبود تاکسی در ساعات اوج ترافیک با تلفن ۴۸۰۴۸ این سازمان تماس حاصل کنند تا مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان با فراخوان تاکسی‌ها از نقاط کم‌تردد به نقاط پرتقاضا به درخواست‌های مردمی رسیدگی کند. همچنین شهروندان می‌توانند با ارسال شماره پلاک تاکسی‌هایی که فعالیت مناسبی دارند به سامانه پیامکی سازمان، برای تقدیر از ایشان اطلاع‌رسانی کنند.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 5
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
00:35 - 1396/11/24
ستاد چی چی؟؟؟ واسه تاکسی
Iran, Islamic Republic of
02:27 - 1396/11/24
بابا راننده تاکسی هم ادمه دلش میخواد ی روز برفی بره با بچش بازی کنه بزارید ملت یکم پیاده روی کنن با این بهانه.کلسترول ها رو اب کنن.
Iran, Islamic Republic of
05:56 - 1396/11/24
خود تاکسی داران با اضافه کردن کرایه در چنین روزهایی به جیب مردم خدمت میکنند
Iran, Islamic Republic of
09:43 - 1396/11/24
بالاخره تعدادی از فک و فامیل که بیکار بودند
نمیشه که جواب زن و مادر زن و اینا رو کی میده
طرف هم که یک لیسانس ابکی گرفته به کمتر از میز مدیریت راضی نیست
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
استخدام_1
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
استخدام_3
شیرآلات زمانی_4
استخدام_4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_2
استخدام_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
پارسیس_فوتر ساختمان
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
کیان برنا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
فنی آتل_فوتر
شفا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222