جاباما
۶۷۶۶۰۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ سیمرغ بلا و اُف ناقلا

محمدامین فرشادمهر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با تمام اتفاقات شیرین و تلخ و رفاقت‌ها و گیس و گیس‌کشی‌هایش به پایان رسید؛ برخی حواشی اختتامیه این جشنواره را در ادامه آورده‌ایم:

محمدامین فرشادمهر در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با تمام اتفاقات شیرین و تلخ و رفاقت‌ها و گیس و گیس‌کشی‌هایش به پایان رسید؛ برخی حواشی اختتامیه این جشنواره را در ادامه آورده‌ایم:

- رضا رشیدپور مجری توانمند ما علاوه بر اجرای برنامه هفت در ایام اخیر، اجرای اختتامیه جشنواره فیلم فجر را نیز عهده‌دار بود. یک جایی هم درِ سالن قیژ قیژ می‌کرد که بزرگوار با کمی آچارکشی و ریختن چند قطره روغن درستش کرد. قرار بود همین ستون هفتگی بنده را نیز بنویسد که به دلیل گزارش بازی دوستانه دو تیم بسکتبال مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام نتوانست و از همه شما عزیزان عذرخواهی نمود.

- مراسم اختتامیه امسال متاسفانه خیلی سروقت و زود شروع شد و فرصت لازم را به خود بنده نداد تا به پشت بام بروم و با تنظیم دیش و رسیور، مراسم را بدون سانسور از آی‌فیلم عربی ببینم. به هرحال پوشش تلویزیونی سازها و خانم‌های روی سن، با استفاده از گلدان و دور نگه داشتن تصویرشان بسیار خوب بود. یعنی تصویر خانم‌هایی که روی سن آمده بودند آن‌قدر از دور گرفته شد که لنز یکی از دوربین‌های فیلمبرداری سه شماره بالا رفت و الان با عینک کارش را ادامه می‌دهد.

- در طول مراسم از بین تماشاچیان فریادها و رفتارهایی شنیده و دیده می‌شد که نشان‌دهنده اثرگذاری خوب فیلم‌هایی چون مغزهای کوچک زنگ زده روی برخی مخاطبان بود. یعنی کم مانده بود آن وسط با اعلام نفرات برگزیده داد بزنند شییییییره و کپسولی و نارنجک بیندازند و موج مکزیکی بروند.

- در مراسم امسال متاسفانه شاهد طی مراحل کسالت‌آور داوری برای برخی فیلم‌ها بودیم که صدای کارگردان و دیگر عوامل آن فیلم‌ها را در آورد. امیدواریم از سال آینده مسئولان خودشان رعایت کنند و با زبان خوش بیایند ماچ و سیمرغ‌شان را بدهند و بروند.

- از آنجایی که سیاست داوران و مسئولان برگزاری این بود که کسی ناراضی خانه نرود، امسال شاهد عناوین و جوایز بسیار دیدنی‌ای بودیم به نحوی که فامیل ما که با تاکسی‌اش یکی از افراد را تا محل جشنواره رسانده بود، شب یک سیمرغ سر سفره زن و بچه‌اش برد.

عناوینی مثل بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه، بهترین فیلم از نگاه خود فیلمساز، بهترین فیلم از نگاه بالا به پایین، بهترین فیلم از نگاه چپ چپ، بهترین فیلم از نگاه سگ‌دار و نافذ و همچنین جوایزی مثل کاپ اخلاق، دیپلم افتخار، دیپلم احترام، سیکلِ به خود بالیدن، پنجم ابتداییِ شعف و غیره. البته یک اُف هم در خلال مراسم تقدیم شد که چون کسی دریافت نکرد روی دست خودشان باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      دمت گرم مردم (موردم ،کشته شدم ) از خنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج