۶۷۷۷۳۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

کلاهبرداری‌ به اسم اپراتورها بررسی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موضوع ترابرد اپراتورها توضیح داد: روند ترابرد در چندین مرحله صورت می‌گیرد و بین مشترک که گوشی دارد و بین اپراتور میزبان و میهمان کدهایی ردوبدل می‌شود. البته در صورتی که در این خصوص خلافی صورت گرفته باشد باید شکایت آن را به سازمان تنظیم مقررات برد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره موضوع ترابرد اپراتورها توضیح داد: روند ترابرد در چندین مرحله صورت می‌گیرد و بین مشترک که گوشی دارد و بین اپراتور میزبان و میهمان کدهایی ردوبدل می‌شود. البته در صورتی که در این خصوص خلافی صورت گرفته باشد باید شکایت آن را به سازمان تنظیم مقررات برد.

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جشنواره وب و موبایل در جمع خبرنگاران با اشاره به اطلاعات مشترکان که ‌ممکن است از طریق اپراتورها در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته باشد، گفت‌: اگر با مهندسی اجتماعی به نوعی سر مخاطب کلاه گذاشته باشند که طبیعتا خود اپراتور این کار را نمی‌کند باید این موضوع را بررسی کرد که دامنه آن چه بوده است و در فضای کلی نمی‌توان درباره آن صحبت کرد. اما تبعا این کار درست نیست و نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید آن را بررسی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر روز خط ایرانسل شارژ میکنیم فردا پیامک میاد شارژ شما تمام شده است تا حالا چهار دفعه شارژ من کارگر دلالهای از خدا بیخبر خالی کردن به ۷۰۰ هم زنگ میزنیم میفرماین لینک هزینه دار روی خط شما نصب بوده چه کسی این لینک نصب کرده که شارژ مردم به نفع خودش خالی میکند چطوری باور کنیم ایرانسل نقشی ندارد خدایا کی امام زمان ظهور میکند تا حق مردم مظلوم از گلوی ظالم بیرون بکشد خدایا فقط امید ما به شماست

    • علی

      شارژ همراه اول 2000 یا 5000 میخرم دو تا پیامک میفرستم میگه شارژت تمام شده این چه وضعشه ؟ دو ماه است شارژ ندارم و نمیخرم

    • بدون نام

      ایرانسل و همراه اول بصرفه نیست تعرفه هاش، بهترین اپراتور فقط رایتل سرعت نتش عالیه اس تبلیغاتی مزاحم نداره ، اونایی که میگن نتش گرونه ، به سایتش سر بزنن الان دیگه از سایرین ارزونتر شده ، تماس سیمکارت دائمیش دقیقه ای 29 تومن به هر جا که تماس بگیرید همین قیمته ، بسیار بصرفه و عالی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج