جاباما
۶۸۰۸۴۳
۶ نظر
۵۰۲۴
۶ نظر
۵۰۲۴
پ

عزم راسخ «دختر آشغالی» برای نجات زمین

این دختر ۱۲ ساله زمانی را که بیشتر همسن و سالانش ترجیح می‌دهند باشگاه بروند یا با دوستانشان بگذرانند را صرف یک سرگرمی منحصر به فرد کرده است: جمع کردن آشغال!

برترین‌ها : «نادیا اسپارکس» مثل بیشتر دختران دانش آموز بیشتر زمانش را صرف فعالیت‌های فوق برنامه نمی‌کند. این دختر ۱۲ ساله زمانی را که بیشتر همسن و سالانش ترجیح می‌دهند باشگاه بروند یا با دوستانشان بگذرانند را صرف یک سرگرمی منحصر به فرد کرده است: جمع کردن آشغال!
عزم راسخ «دختر آشغالی» برای نجات زمین

اگرچه علاقه عجیب او به این کار باعث شده لقب زشت «دختر آشغالی» را به او بدهند، اما اسپارکس مصمم است قبل از اینکه مشکلات این سیاره غیرقابل حل شوند آن‌ها را حل کند. نادیا هر روز در راه مدرسه زباله‌های پلاستیکی را جمع می‌کند. او بطری ها، قوطی ها و سایر زباله‌ها را در سبد دوچرخه اش جمع می‌کند و سپس به سطل‌های بازیافتی که در خانه دارد انتقال می‌دهد.
عزم راسخ «دختر آشغالی» برای نجات زمین
وقتی دانش آموزان مدرسه از این عادت او با خبر شدند با دادن لقب دختر آشغالی سعی کردند او را مسخره کنند. هرچند بسیاری از نوجوانان در چنین شرایطی علاقه خود را کنار می‌گذارند، اما نادیا از لقب خود استقبال کرد. او یک صفحه فیسبوک به نام «تیم دختر آشغالی» راه اندازی کرد که در آن دیگران را برای کمک به این هدف بسیج می‌کند. از وقتی نادیا این گروه عمومی را راه انداخته، حمایت‌های زیادی از افراد همفکر و سازمان‌های سراسر جهان دریافت کرده است. او با تشویق‌هایی که دریافت کرده عزم بیشتری برای نجات محیط زیست یافته است.
عزم راسخ «دختر آشغالی» برای نجات زمین
عزم راسخ «دختر آشغالی» برای نجات زمین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maha

      وقتی یه نفریه کارجدیدوخلاقانه انجام میده اغلب مورد تمسخردیگران واقع میشه.خیلی خوبه که این دختر دنبال هدفش رفته ومسخره شدنش مانعی نبوده جلوی راه.بهش تبریک میگم اینطور افرادانگیزه میدن بهم

    • بدون نام

    • بدون نام

      آفرین کارش خیلی درسته . بعضی نوجوون ها ده ها کار احمقانه مثل چالش های بی خاصیت و بی ارزش رو انجام میدن ولی یک نفر که کار مفیدی کرده رو مسخره میکنن

    • درخشان

      واقعا که.... کار به این خوبی اونوقت بقیه مسخرش میکنن به جای اینکه کمکش کنن.

    • بدون نام

      دنیا بیشتر از هر چیز به همین جور آدمها نیاز داره, مثبت و سازنده, احسنت

    • بدون نام

      آفرین به فرهنگ این دختر. کاش منم از این کارا بکنم بهم بگن پسر آشغالی خخخخ حیف که ایرانه ... ولی حتما سعی می کنم در حد خودم فرهنگ سازی کنم در این کار ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج