۶۸۳۳۹۵
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری :

مردم با همه مشکلات،آرمان‌های امام را رها نکرده‌اند

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: علی رغم احتمال کاستی‌ها در ماه رمضان، مراسم امسال یکی از شاداب‌ترین مراسم سالگردهای امام بود و امیدواریم سال آینده هم با شکوه و عظمت برگزار شود.

خبرگزاری فارس: محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری مراسم ۲۲ بهمن اظهار داشت: همه کسانی که در صحنه راهپیمایی بی سابقه ۲۲ بهمن بودند احساس می‌کردند که این راهپیمایی متفاوت و با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد و مردم ایران بار دیگر حمایت خود را از امام، راه امام، مقام معظم رهبری و مسئولین به دنیا نشان دادند.

انصاری با اشاره به ناآرامی‌های اخیر گفت: منتظریم که تحلیلگران و مسئولان این قضایا را تحلیل و واکاوی کنند؛ موضوع اغتشاشات نگران کننده بود که به یاری خداوند و درایت نیروی انتظامی به سرانجام خوبی ختم و دست بیگانگان کوتاه شد و واضح است که مردم با همه مشکلات و سختی ها دفاع از امام و آرمان های امام را رها نمی کنند. کسی که از روی آگاهی راه امام را انتخاب کرده امکان ندارد از راه امام برگردد و چیز دیگری را جایگزین کند. نظام اسلامی ما یک نظام ریشه دار عمیق است که غیر از میلیون ها انسان دست خدا هم یاری‌گر آنها است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی تصریح کرد: آفتی که باید از آن بسیار نگران باشیم و از آن بترسیم این است که سخنان و رفتار ما افراد نیمه راه را ناامید و آدم هایی که نیاز به تقویت بنیه دارند وادار به خاموشی و سردی کند. پمپاژ ناامیدی و یأس، حتی در سخت ترین شرایط، یک جرم و یک گناه نابخشودی است.

وی با بیان اینکه آدم‌هایی که نان انتقاد را می خورند اشکال ندارد حقوقشان را بگیرند ولی دست از انتقادهایی که به جان و روح مردم خنجر می اندازد بردارند گفت: دست از طیف‌بندی‌ها و جناح‌بندی‌هایی که مردم را در اساس و آرمان های انقلاب دچار وسوسه و دغدغه می کند بردارند، دست از ژست های اپوزیسیونی هم بردارند.

انصاری گفت: ما در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم؛ چهل سال تجربه را پشت سر گذاشته‌ایم و در حقیقت سال آینده سال بلوغ انقلاب ما است و با عبور از سعی و خطاها می‌توانیم ادعا کنیم دارای بلوغ بالای حاکمیتی هستیم و قطعا می‌توانیم سال‌های بعد را با موفقیت بیشتر پشت سر بگذاریم؛ مشروط به اینکه از تجربه ها درس گرفته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی مراسم امسال بزرگداشت امام را زیبا و باشکوه توصبف کرد و افزود: علی رغم احتمال کاستی ها در ماه رمضان، مراسم امسال یکی از شاداب ترین مراسم سالگردهای امام بود و امیدواریم سال آینده هم با شکوه و عظمت برگزار شود.

وی گفت: ستاد بزرگداشت امام در برنامه های تبلیغاتی و فرهنگی باید با نگاه به چهل سال گذشته دستاوردهای مختلف نظام را معرفی و منتشر نماید که از وظایف ما تاریخ نگاری و خاطره نگاری است. باید در این مناسبت و هر مناسبت دیگر تاریخ انقلاب را با شفافیت و بدون حبّ و بغض به نسل بعدی منتقل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علمدار

      مردم راه امام رو فراموش نکرده اند این مسولین فعلی راه امام رو درست طی نمیکنن .خمینی کبیر راهش مبارزه با نظام سرمایه داری وحمایت ازمستضعفین وریشه کن کردن فساد اقتصادی بود که اینها ازجمله مواردی هستن که مسولان امروزی کمتر بهش توجه میکنن.

    • بدون نام

      مسئولین؟؟؟؟ کاش فقط از امام و رهبری می گفتی.

    • بدون نام

      ادمین چراخه کند پیش میره یه روز تاساعت۲میزاره همهراحالا پنج شنبه وجمعهراکارندارم ولی روزای معمولی همیشه تاساعت۲میزاشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج