۶۸۵۲۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محبوبیت اینستاگرام بین بزرگسالان آمریکایی

تحقیق جدیدی که توسط مرکز تحقیقات pew صورت گرفته نشان می‌دهد که ۳۵درصد از بزرگسالان آمریکایی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. طبق این آمار از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۷درصد میزان کاربران بزرگسال اینستاگرام افزایش داشته است.

وبسایت دیجی‌کالا مگ - صوفیا نصرالهی: تحقیق جدیدی که توسط مرکز تحقیقات pew صورت گرفته نشان می‌دهد که ۳۵درصد از بزرگسالان آمریکایی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. طبق این آمار از سال ۲۰۱۶ تاکنون ۷درصد میزان کاربران بزرگسال اینستاگرام افزایش داشته است. یافته‌ها و اطلاعات دیگر این تحقیق ثابت می‌کند که کاربران به تدریج با پلتفرم‌های اجتماعی دیگری هم آشنا می‌شوند: اینستاگرام، اسنپ‌چت و توییتر در میان جمعیت جوان بخصوص افرادی که بازه سنی‌شان بین ۱۸ تا ۲۴ سال است، محبوب‌تر شده‌اند و تمایل به استفاده از آنها افزایش پیدا کرده. یوتیوب محبوب‌ترین پلتفرم آنلاین است که ۷۳درصد از بزرگسالان آمریکایی از آن استفاده می‌کنند. و پلتفرم محبوب ۹۴درصد از کسانی است که بازه سنی‌شان بین ۱۸ تا ۲۴ است. همه این اطلاعات به این معناست که عملا همه مردمی که در سن و سالی هستند که به دانشگاه می‌روند به صورت مرتب ویدیوهای یوتیوب را تماشا می‌کنند.

فیس‌بوک همچنان در راس محبوب‌ترین قطب شبکه‌های اجتماعی برای بیشتر مردم باقی مانده است به جز کسانی که در بازه سنی ۶۵ سال به بالا هستند. استفاده از آن از زمانی که مرکز تحقیق pew آمارگیری‌اش را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد، افزایش داشته است. اگرچه باید گفت که از سال ۲۰۱۶ تعداد کاربران بزرگسال فیس‌بوک در آمریکا بدون هیچ تغییری روی ۶۸درصد باقی مانده است. تعداد کسانی که روزانه و به صورت مرتب به فیس‌بوک سر می‌زنند هم تغییر چندانی نکرده و فقط دو درصد از تحقیق سال گذشته کمتر شده و از ۷۶ درصد به ۷۴ درصد رسیده است.

توییتر شیب ملایمی در افزایش تعداد کاربرانش داشته و حال ۲۴ درصد از بزرگسالان آمریکا از این سرویس استفاده می‌کنند. در مقایسه با سال ۲۰۱۶ که این تعداد فقط ۲۱ درصد بود افزایش نسبتا خوبی داشته است.

در طبقه متوسط آمریکایی که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند هشت پلتفرمی که pew به آنها نگاه کرده عبارت بودند از: فیس‌بوک، اسنپ‌چت، توییتر، یوتیوب، اینستاگرام، واتس‌اپ، پینترست و لینکدین.

اگرچه کاربران شبکه‌های اجتماعی از پلتفرم‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و این اپلیکیشن‌ها را روزانه چک می‌کنند، فقط سه درصد از آنها می‌گویند به اطلاعاتی که این شبکه‌ها به آنها می‌دهند اعتماد دارند. خیلی از آنها نمی‌توانند به شبکه‌های اجتماعی برای محافظت از اطلاعات‌شان اعتماد کنند. یک جدول آماری هم از بزرگسالان آمریکایی داریم که از توییتر استفاده می‌کنند و بد نیست نگاهی به آن بیاندازیم:

مردان: ۲۳درصد

زنان: ۲۴

سفیدپوستان: ۲۴ درصد

سیاهپوستان: ۲۶

اسپانیایی‌ها: ۲۰

بازه سنی ۱۸ تا ۲۹: ۴۰درصد

۳۰-۴۹: ۲۷

۵۰-۶۴: ۱۹

بالای ۶۵: ۸

دبیرستانی‌ها و مقاطع پایین‌تر: ۱۸درصد

دانشگاه: ۲۵

بالاتر از دانشگاه: ۳۲

ساکنان شهرها: ۱۸درصد

حومه: ۲۳

روستاها: ۱۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج