اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۶۸۲۱
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

عبداللهی: ناظر داوری گفت همه چیز را دیدم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی ناظر داوری را دیدم و به او گفتم که این چه قضاوتی بود و او هم مدعی شد داور دچار اشتباه شده است.

خبرگزاری فارس: نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار با العین اظهار داشت: بازی خوبی بود و دیدید چقدر مردانه جنگیدیم متأسفانه داور همه کار کرد و خیلی ما را اذیت کرد. شما دیدید که چه پنالتی‌هایی گرفت.

وی افزود:‌ ناظر داوری را بعد از بازی دیدم و با او صحبت کردم و به او گفتم این چه قضاوتی بود که او هم اعلام کرد که داور دچار اشتباه شده است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: داور همه کار برای العین کرد و انصافاً خیلی اذیت شدیم جالب دو پنالتی برای آنها گرفت ولی پنالتی روی تیام را به آن واضحی ندید. خدا را شکر می‌کنم که حداقل در این بازی سخت با این شرایط و با این وضعیتی که برای ما به وجود آوردند یک امتیاز گرفتیم.

وی در خصوص اینکه استقلال آیا شکایتی به AFC انجام می‌دهد، گفت: شکایت کنیم که چه اتفاقی بیافتد هم ناظر داوری گزارش خود را نوشته و هم ناظر بازی همه چیز را دیده است کل آسیا دیدند داور چه بلایی بر سر استقلال آورد. با این شرایط شکایت هم کنیم AFC تصمیمش را برای داوری می‌گیرد.

عبداللهی در خصوص اینکه استقلال چه زمانی به تهران برمی‌گردد، گفت: قرار است تیم فردا راهی تهران شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی و قرمزهای عزیز اگر کسی به عنوان هوادار ایرانی اومد اینجا و از تیمهای غریبه دفاع کرد اون رو به حساب یک ایرانی نذارید.اینها همان افراد بیگانه هستند که با تهمت و فحاشی به هواداران قصد مخدوش ساختن غیرت ایرانی و تفرقه دارند.شما ببینید که چطور کشورهای عربی همه علیه ما متحد شده اند.لطفا بعدش باشید که این حرفها حربه ای بیش نیست.و باید در بازیهای بعدی با تکمیل کردن ورزشگاه‌های کشور با پرچم ایران مشت محکمی بر پوز اعراب زده و اتحاد ملی ورزشی را به رخشان بکشیم. بازم میگم بهوش باشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ول باغیرت دمت گرم

    • بدون نام

      بایدافکا رعمومی تحت تاثیرقراربدین تاداورمرحوم بش عبرت بش

    • آبادانی باتعصب

      عبدالهی راست میگه استقلال شکایت کنه که چه بشه مگر افغانی نامرد بیشریف با کمکهای بیغیرتش در نیمه نهایی جام حذفی حق صنعت نفت آبادان را ضایع نکردن مگر به مردم ستمدیده از جنگ .بیعدالتی و پدیده گرد وخاک ظلم نکردن چه شد کیسه کشها رفتن فینال خدا انشاءالله حق مردم آبادان را از فدراسیون و کمیته دوز اوران وتیم کثیف و لابی گر کیسه کش بگیر یاالله

    • بدون نام

      ازکجا معلومه خوده ناظر بازی پول نگرفته باشه ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونی ک میگه توآبادان حق صنعت خرده شدبایدنفرین سوشابکنه نه داورماکه گلامون صحیح بودحالامساویم میشدتووقت اضافه میباختیدیاپنالتی رحمتی توگل بودپنالتی گیرترین گلرایران.نه تونل وندپس خفه لنگ پاره خداجای حق نشسه وطن فروشی مثل نا...فروشیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج