۶۸۸۵۸۸
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

«همدان ۲۰۱۸»، میزبان ۲۱۵ کشور

استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، گفت: از ۳۵ کشور آسیایی در تیرماه و ۱۸۰ کشور دنیا در آبان‌ماه به همدان می‌آیند چرا که عظمت همدان را می‌شناسند و ما اگر از این ظرفیت برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده نکنیم فرصت را از دست داده‌ایم.

خبرگزاری ایسنا: استاندار همدان با اشاره به اینکه همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، گفت: از ۳۵ کشور آسیایی در تیرماه و ۱۸۰ کشور دنیا در آبان‌ماه به همدان می‌آیند چرا که عظمت همدان را می‌شناسند و ما اگر از این ظرفیت برای سرمایه‌گذاری در استان استفاده نکنیم فرصت را از دست داده‌ایم.

محمدناصر نیک‌بخت شنبه ۱۹ اسفند در نشست هم‌اندیشی روحانیون و ائمه جمعه استان همدان، با بیان اینکه رمز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی وحدت در زیر سایه مقام معظم رهبری و حمایت از یکدیگر است، افزود: امام راحل(ره) با فداکاری‌های خود عزت را به ایران عطا کردند به طوریکه اگر ولایت‌فقیه نبود سرنوشت ما نیز همچون همسایگان کشورمان می‌شد بنابراین قدردان وجود رهبری هستیم و تا زمانی‌که در این کشور وحدت وجود دارد، هیچ آسیبی ما را تهدید نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه روحانیت نقش عمده‌ای در تعالی کشور دارد به طوریکه امام راحل(ره) آنچنان مردم را پرورش دادند که در سال ۵۷ چه انقلابی به پا کردند، ادامه داد: همدان بزرگان و علمای بسیاری را به اسلام و دنیا معرفی کرده است به طوریکه با توجه به این ظرفیت عظیم و ارزشمند دانشنامه ۱۲۰ جلدی بزرگان، مشاهیر، روحانیون و نخبگان همدان به علت تعدد این شخصیت‌های فرهیخته و برجسته به ۱۴۰ جلد افزایش یافت.

نیک‌بخت به ارائه برخی اقدامات انجام شده در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: این استان در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده و در برخی از شاخص‌ها ۵۰۰ درصد از تعهدات استان جلوتر بوده‌ایم.

استاندار همدان اظهار کرد: ۸۵ درصد تمامی زمین‌های مستعد آبیاری در همدان به آبیاری تحت فشار مجهز شده این درحالیست که میانگین کشوری در این حوزه ۵۰ درصد است.

وی انسداد چاه‌های غیرمجاز را از دیگر اقدامات انجام شده در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ چاه غیرمجاز در این استان مسدود شده و در سایر چاه‌ها نیز با نصب کنتور هوشمند از استخراج بیش از اندازه آب جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش عمده‌ای در تعالی کشور دارد، گفت: روحانیت شیعه استوارترین، پایدارترین و استکبارستیزترین نهادی است که در دنیا وجود دارد و دولتمردان و کارگزاران دولت تدبیر و امید نیازمند حمایت و همکاری روحانیون در توسعه استان هستند.

نیک‌بخت با تأکید بر اینکه امروز دولت تدبیر و امید به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب خدمت می‌کند، ادامه داد: با وجود فعالیت دائم رسانه‌های تبلیغاتی دشمن اگر وحدت داشته باشیم آسیبی نمی‌بینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      عشق فقط تبریز ۲۰۱۸

    • بدون نام

      از این 215 تا کشور هر موقع یه یک دلاری درامد کسب شد بیاید خبرشو بگید!...پاره نشدید انقدر که بزرگ نمایی کردید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج