۶۹۲۰۹۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

باج خواهی ۴ میلیارد دلاری ترامپ از پادشاه سعودی

روزنامه واشنگتن پست فاش کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به بهانه پیشبرد اهداف واشنگتن در سوریه و مقابله با نفوذ ایران، چهار میلیارد دلار درخواست کرده است.

خبرگزاری ایرنا: روزنامه 'واشنگتن پست' فاش کرد که 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا از 'سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان به بهانه پیشبرد اهداف واشنگتن در سوریه و مقابله با نفوذ ایران، چهار میلیارد دلار درخواست کرده است.

بخش عربی 'یورونیوز' روز شنبه به نقل از واشنگتن پست، نوشت: ترامپ در گفت و گوی تلفنی با ملک سلمان در ماه دسامبر (آذر /دی) سال گذشته، از وی ۴ میلیارد دلار درخواست کرد.

به گفته مسئولان آمریکایی، کاخ سفید در نظر دارد این پول را برای پیشبرد اهدافش در سوریه هزینه کند. واشنگن با این مبلغ می خواهد مناطقی را که نظامیان آمریکایی از کنترل تروریست های داعش خارج کردند، تحت کنترل خود در آورد و به نیروهای 'بشار اسد' رئیس جمهوری سوریه و متحدان آن اجازه ندهد دوباره مناطق یاد شده را پس گیرند.

واشنگتن پست می نویسد: کمک چهار میلیارد دلاری عربستان، همه اهداف آمریکا در سوریه را محقق خواهد کرد. تنگ کردن عرصه بر اسد و نیروهایش و نیز کاهش نفوذ ایران در این منطقه از جمله اهداف آمریکا در سوریه است که سعودی ها نیز با آن هم رای هستند.

در حالی ترامپ چنین مبلغی از سعودی ها درخواست کرده که 'محمد بن سلمان' ولیعهد سعودی روز دوشنبه (۲۸ اسفند) راهی واشنگتن می شود.

مسئولان عربستان در واشنگتن از هر گونه پاسخگویی به پرسش ها درباره درخواست چهار میلیارد دلاری ترامپ از ملک سلمان، خودداری کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این میگن رئیس جمهور! میره یه سری احمق مثل عربستان پیدا میکنه یا بهشون اسلحه میفروشه یا باج میگیره . به هر نحوی پول میگیره خرج ملتش میکنه یا واسه هدفاش هزینه میکنه. در هر صورت از مردمش نمیگیره بریزه تو شیکم کشورای دیگه.سرمایه هایه کشورشم خرج بقیه نمیکنه.

    • مهدی

      این باج نیست، خیلی از مردم ایران نیز حاضرند به این مبلغ اضافه کنند تا بلکه رها بشن

    • آرش

      یانکی ها یا همون گاوچرون ها تخصصشون دوشیدن گاوه

    • آسا

      ایکاش بن سلمان و اطرافیانش میفهمیدن چقدر حقیرن که ی اشغالی مثل تررررررررررررامپ بصورت دستوری داره باج خواهی میکنه،،ای لعنت به شما که اینقدر پست و زبون هستین.

    • بدون نام

      دیگه چهار قرون هم ندارن ورشکسته شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج