جاباما
۶۹۲۵۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

اگر کجنکاو هستید با گوشی های سال ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید، در این مقاله به بررسی تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت. این گوشی‌ها شامل خانواده میت ۲۰، پی ۲۰، نوا ۳ و غیره می‌شوند.

وب سایت گجت نیوز: امسال هواوی همراه با گوشی های پرچمدار اصلی خودش جهش بلندی را در بازار تجربه خواهد کرد. گوشی های پرچمدار سری P این شرکت که باید با نام P۱۱ عرضه می‌شدند، حالا با نام هواوی P۲۰‌ روانه بازار خواهند شد. درست همین اتفاق برای گوشی های پرچمدار سری Mate نیز رخ خواهد داد.

پیشتر شایعه شده بود که هواوی می‌خواهد نوع نامگذاری پرچمدارانش را حفظ کند و پرچمداران خود را با نام‌های پی و پی پلاس روانه بازار کند، اما حالا گویا آن‌ها می‌خواهند مدل پلاس را به پرو تغییر دهند. یک شایعه جدید از سوی یکی از افشاگران در مورد خانواده میت نیز شنیده می‌شود که ادعا می‌کند نام این محصولات نیز با تغییراتی همراه خواهد بود. به نقل از وی، گوشی بعدی میت، میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو نام دارد.

این شایعات نه تنها نام گوشی‌ها را افشا کرده‌اند، بلگه مشخصات فنی گوشی های سال ۲۰۱۸ هواوی از پرچمداران گرفته تا محصولات میان رده این شرکت را نیز در اختیار ما گذاشته‌اند. در ادامه می‌توانید با تمامی گوشی های جدید هواوی که امسال عرضه خواهند شد، آشنا شوید.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو

خانواده هواوی میت بی‌تردید مهم‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۸ هواوی هستند. به نقل از افشاگران، هواوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از تراشه کایرین ۹۸۰ قدرت خواهند گرفت. میت ۲۰ به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با وضوح ۲K مجهز خواهد بود، در حالی که مدل پرو آن به یک نمایشگر ۶ اینچی Full HD تجهیز می‌شود. هر دو در مدل‌هایی با ظرفیت رم ۴ + حافظه ۶۴ گیگابایتی و ظرفیت رم ۶ + حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد. در اینجا یک مدل از میت ۲۰ پرو با رم ۶ + حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد مربوط به مدل پورشه دیزاین باشد.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

اما از نظر دوربین هیچ تفاوتی بین این دو مدل وجود ندارد. دو گوشی خانواده میت 20 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی و دوربین دوگانه 12 + 20 مگاپیکسلی اصلی برخوردار خواهند بود. از نظر قیمت نیز گفته می‌شود برای مدل میت 20 قیمت 3899 ین چین برای مدل 4 گیگابایتی و قیمت 4499 ین نیز برای مدل 6 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این قیمت در مدل میت 20 پرو بالاتر است و برای خرید مدل 4 گیگابایی آن 4899 ین، دمل 6 گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایتی قیمت 5399 ین و مدل 6 گیگابایتی با حافظه 256 گیگابایتی نیز قیمت 8999 ین چین را پرداخت کنید.

هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو

بر اساس رندرهای منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد دو گوشی هواوی پی 20 و پی 20 پرو از ظاهری شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردار باشند، با این اوصاف که مدل پی 20 از دکمه هوم جلویی برخوردار است و مدل دیگر فاقد آن خواهد بود. عمده‌ترین تفوت این دو گوشی، حضور یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1080×2160 پیکسل در مدل پی 20 پرو، تراشه کایرین 970، رم 6 یا 8 گیگابایتی، حافظه 128 یا 256 گیگابایتی و یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

همچنین در حالی که مدل پی ۲۰ از یک دوربین دوگانه پشتی برخوردار است، مدل پی ۲۰ پرو از دوربین سه گانه پشتی مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی + ۱۵ مگاپیکسلی سیاه و سفید و ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو بهره‌مند خواهد بود. این سه دوربین دیافراگم ترکیبی f/۱.۸ را ارائه کرده و به سیستم تثبیت اپتیکال عکس مجهز هستند. دوربین جلوی دو گوشی نیز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ خواهد بود.

هواوی نوا 2 لایت

هواوی نوا ۲ لایت از یک نمایشگر ۵.۶ اینچی فول اچ دی برخوردار است. این محصول، نخستین گوشی خواهد بود که از تراشه میان رده کایرین ۶۷۰ قدرت می‌گیرد. قرار است مدل مجهز به رم ۴ + حافظه ۶۴ گیگابایتی نوا ۲ لایت با قیمت ۱۹۹۹ ین و مدل مجهز به رم ۶ + حافظه ۶۴ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۲۲۹۹ ین روانه بازار شود.

هواوی نوا 3 و نوا 3 اس

سومین نسل از گوشی های خانواده نوا تا پیش از ماه مه (اردیبهشت یا خرداد ماه) عرضه نخواهند شد. در حالی که ارتقا قابل توجه نسبت به نوا ۲ در آن‌ها به چشم خواهد خورد، اما این ارتقا در مقایسه با مدل نوا ۲ اس خیلی زیاد نیست. مدل اصلی هواوی نوا ۳ از یک نمایشگر ۶ اینچی Full HD و یک تراشه کایرین ۹۶۰ بهره‌مند خواهد بود و در مدل‌های مجهز به رم ۴ گیگابایتی + حافظه ۶۴ گیگابایتی،‌ رم ۶ گیگابایتی + حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایتی + حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

این گوشی با 4 دوربین (دو دوربین 15 + 2 مگاپیکسلی در پشت و دو دوربین 16 + 2 مگاپیکسلی در جلو) همراه خواهد بود که می‌تواند به جذابیت‌های آن بی‌افزاید. شروع قیمت مدل پایه این گوشی ها 2699 ین بوده که به 2999 ین و 3399 ین رنیز می‌رسد. هواوی همچنین احتمالا از یک گوشی دیگر این خانواده به نام هووی نوا 3 اس نیز پرده برداری خواهد کرد که با حفظ مشخصات فنی، از نمایشگری با وضوح 1200p و تراشه کایرین 970 برخوردار است. قیمت این محصول نیز همانند مدل نوا 3 است.

خانواده هواوی انجوی ۸

هواوی انجوی 8 پلاس که در اردیبهشت / خرداد عرضه خواهد شد، از یک نمایشگر 6 اینچی، تراشه کایرین 670، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلو و دوربین دوگانه 13 + 2 مگاپیکسلی نیز در قسمت پشتی گوشی جای خوش کرده است. قیمت پایه این محصول نیز 1499 و حداکثر قیمت آن 1999 ین چین است.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

انجوی ۸ که دومین عضو این خانواده است، از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح HD برخوردار است. یک تراشه کایرین ۶۷۰ قدرتبخش آن بوده که با رم ۲/۳ گیگابایتی و حافظه ۱۶/۳۲ گیگابایتی تکمیل می‌شود. مدل مجهز به رم ۲ گیگابایتی این محصول با قیمت ۸۹۹ ین و مدل ۳ گیگابایتی آن نیز ۱۰۹۹ ین چین به فروش خواهد رسید.

و در انتها مدل انجوی ۸ اس است که به یک نمایشگر ۵.۷ اینچی Full Hd مجهز خواهد بود و باز هم از تراشه کایرین ۹۷۰ قدرت می‌گیرد. پیکربندی حافظه و رم آن نیز مشابه مدل انجوی ۸ پلاس است. گفته می‌شود از نظر قیمتی هم باید انتظار داشت آن هم قیمت با انجوی ۸ پلاس باشد.

هواوی آنر 10 و آنر 10 لایت

هواوی آنر ۱۰ از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی Full HD بهره‌مند خواهد بود. یک تراشه کایرین ۹۷۰ را رم ۴/۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی همراهی خواهند کرد. این گوشی از یک سنسور دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو و ۱۲+۲۰ مگاپیکسلی در قسمت پشتی خود بهره می‌برد. مدل ۴ گیگابایتی آن با قیمت ۲۲۹۹ ین، مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۲۶۹۹ ین و مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۲۹۹۹ ین به عرضه درخواهد آمد.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

همچنین نسخه‌ی هواوی ‌آنر 10 لایت شش ماه پس از عرضه این محصول با همان نمایشگر، اما تراشه کایرین 670 عرضه می‌شود. این گوشی در دو نسخه مجهز به رم 3 یا 4 گیگابایتی عرضه شده و از دوربین دوگانه سلفی و پشتی برخوردار است. این محصول با قیمت نسبتا کمتر 1299، 1599 و 1899 ین به فروش خواهد رسید.

هواوی آنر وی ۱۰ پلی و آنر وی ۱۱

درست پیش از معرفی V11 در بین ماه‌های آبان و آذر، آنر از نسخه Play گوشی هواوی آنر وی 10 پرده برداری خواهد کرد. قیمت این محصول نیز مشابه گوشی هواوی آنر وی 10 لایت خواهد بود. هواوی آنر وی 11 از یک نمایشگر 6 اینچی 2K، تراشه کایرین 970، رم حداکثری 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است. دوربین دوگانه پشتی آن به دو سنسور 12 مگاپیکسلی تجهیز شده و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی آن نقش بسته است.

با گوشی‌های ۲۰۱۸ هواوی آشنا شوید

مدل ۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۲۷۹۹ ین، مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی آن با قیمت ۳۲۹۹ ین و مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۳۶۹۹ ین به عرضه درخواهند آمد. از دیگر گوشی های سال ۲۰۱۸ هواوی که شایعاتی هرچند کم در مورد آن‌ها شنیده می‌شود می‌تواند به آنر پلی ۷ و آنر پلی ۷ ای اشاره کرد که هر دو به تراشه کایرین ۶۵۰ مجهز هستند. در اینجا یک گوشی به نام آنر پلی ۸ ایکس هم وجود دارد که هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست.

تمامی اطلاعاتی که در بالا مشاهده کردید از سوی خود شرکت هواوی تایید نشده و تا زمان رونمایی هم به نظر تایید نخواهند شد. بنابراین برخی از این مشخصات می‌تواند پس از عرضه تغییر پیدا کرده یا حتی عرضه برخی از گوشی‌ها نیز لغو شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج