۶۹۸۳۶۶
۵۳ نظر
۵۰۰۶
۵۳ نظر
۵۰۰۶
پ

خاتمی: تهدید اسرائیل خنده دار است، علم الهدی: فیلترینگ را گردن رهبری نیاندازید

خطیب نماز جمعه تهران در پاسخ به ادعای یکی از مقامات رژیم صهیونیستی که گفته تا پایان سال میلادی به حزب‌الله حمله می‌کنیم، گفت: اگر می‌خواهید تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را بیازماید. همچنین امام جمعه مشهد مشکلات را ناشی از مدیریت دولت‌ها دانست و با انتقاد از مسئولانی که به حرف رهبری گوش نمی‌دهند، گفت: روزی بیخود گفتید دستتان روی دکمه فیلتر نمی‌رود و حالا می‌خواهید به گردن رهبری بیاندازید.

خبرگزاری ایسنا: خطیب نماز جمعه تهران در پاسخ به ادعای یکی از مقامات رژیم صهیونیستی که گفته تا پایان سال میلادی به حزب‌الله حمله می‌کنیم، گفت: اگر می‌خواهید تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را بیازماید. همچنین امام جمعه مشهد نیز مشکلات را ناشی از مدیریت دولت‌ها دانست و با انتقاد از مسئولانی که به حرف رهبری گوش نمی‌دهند، گفت: روزی بیخود گفتید دستتان روی دکمه فیلتر نمی‌رود و حالا می‌خواهید به گردن رهبری بیاندازید.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، با بیان اینکه رژیم عربستان یک رژیم مجرم است، گفت: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود؛ چرا که خائن‌الشرفین است.

آیت‌الله احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته تهران به اراجیف‌های جوانک نپخته سعودی اشاره کرد و گفت: لکه ننگ به رسمیت ننشناختن موجودیت رژیم صهیونیستی جدیدا اعلان شده است اما عربستان چند دهه است که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سه بار به غزه حمله کرده و همچنین در حمله به لبنان با تشویق و پول عربستان اقدام کرده است، افزود: آنچه در دو دهه به صورت مخفیانه انجام می‌دادند امروز علنی و رسمی بیان می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید رژیم صهیونیستی در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود، بندهای کیفرخواست این محاکمه را تشریح کرد و گفت: رژیم عربستان پایه‌گذار تمام گروه‌های تروریستی تکفیری است و هر جایی در عالم ترور، انفجار و عملیات انتحاری صورت می‌گیرد یک طرف آن پول و مدیریت این قارون منطقه وجود دارد و دست‌شان به خون انسان‌های بیگناه آلوده است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در بند دیگر کیفرخواست علیه رژیم عربستان باید به جنایات یمن به عنوان لکه ننگ ابدی آنها اشاره شود، تصریح کرد: چهار سال است که یمن را ویران کرده‌اند و ۱۰ هزار نفر را کشته‌اند و اخیرا به آوارگان و بی‌پناهان حمله می‌کنند و این به اصطلاح ولیعهد در خط مقدم این جنایات است که باید تقاص بکشد.

خاتمی با تاکید بر اینکه رژیم عربستان در تمام جنایات رژیم صهیونیستی نقش دارد، به فضولی‌های رژیم عربستان در دیگر کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: این رژیم ۱۰۰ میلیون دلار برای دخالت در انتخابات عراق خرج کرده است و نشست‌های مخفیانه سعودی سوری برگزار کرده و به مقامات سوری گفته است اگر از حمایت ایران و حزب‌الله دست بردارند به آنها برای ساخت سوریه کمک خواهد کرد. همچنین رهبر مجاهد حزب‌الله مطرح کرده است که رژیم عربستان و آمریکا با ابزارهای کثیف در انتخابات لبنان دخالت می‌کنند که همه این فضولی‌ها جرم است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: با چنین پرونده سیاه سیاسی ان‌شاءالله این رژیم کهنه و پوسیده متلاشی خواهد شد و در پی آن رژیم صهیونیستی نیز پایان یابد چرا که تمام امید رژیم صهیونیستی به رژیم جلاد عربستان است.

خاتمی به دعواهای داخلی در عربستان اشاره کرد و آن را نشانه زوال این رژیم جلاد دانست و گفت: خنده‌دار است که این رژیم متزلزل حرف‌های گنده‌تر از دهانش می‌زند و ایران اسلامی را تهدید می‌کند در حالیکه ایران جایی است که ارباب‌شان آمریکا را مستاصل کرده و نشان داده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چه برسد به آنها.

امام جمعه موقت تهران به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: فلسطینی‌ها راهپیمایی حق بازگشت انجام دادند و صهیونیست‌ها آنها را به گلوله بستند و تاکنون ۲۰ نفر کشته و بیش از ۶۰ هزار نفر مجروح شده‌اند.

وی با بیان اینکه خونخواری در ذات صهیونیست‌ها وجود دارد، خاطرنشان کرد: جواب این رژیم جز زور نیست و جز با زبان مقاومت و زور با زبان دیگری نمی‌توان جواب صهیونیستی‌ها را داد.

وی با اشاره به اینکه در طول ۷۰ سال اشغال فلسطین، مذاکرات فراوانی با رژیم صهیونیستی شده است که نه تنها گره‌ای را باز نکرده، بلکه روز به روز آنها را جریح‌تر کرده است، افزود: در این مقطع سخن گفتن از مذاکرات با رژیم جلاد و غاصب صهیونیستی نه تنها یک خطای استراتژیک، بلکه یک خیانت بزرگ است.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه جهان اسلام باید در برابر جنایات صهیونیستی در غزه واکنش نشان دهد و غیرت مسلمانی و عربی چنین انتظاری را دارد، گفت: سکوت کشورهای عربی در این عرصه مصداق بارز شعار سکوت هم مسلمان خیانت است به قرآن خواهد بود.

خاتمی تصریح کرد: باعث تعجب است برخی مفتیان دین‌فروش عربستان فتوا دادند که تظاهرات در دفاع از غزه بدعت و حرام است و سخنگوی رژیم صهیونیستی نیز از آن استقبال کرده در حالیکه این فتوای آنها ضد قرآن و ضد سنت نبوی به حساب می‌آید.

وی در پاسخ به ادعای یکی از مقامات رژیم صهیونیستی که گفته تا پایان سال میلادی به حزب‌الله حمله می‌کنیم، گفت: شما یکی دو بار شانس‌تان را آزموده‌اید اما حزب‌الله با موشک‌های ۷۰ کیلومتری تل‌آویو و حیفا را به شهر اشباح تبدیل کرد پس با وجود اینکه حزب‌الله امروز قوی‌تر از گذشته است اگر می‌خواهید تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان شود بار دیگر شانس‌تان را بیازماید.

خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ۲۵ سال دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند، گفت: شاید تقدیر خدا این باشد که آنها با دیوانگی که می‌کنند قبل از ۲۵ سال متلاشی شوند.

وی همچنین به شهادت حضرت امام کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: امام کاظم به جرم پاسداری از اسلام ناب و خط پیامبر تمام عمر محکوم به حبس ابد بودند.

امام جمعه موقت تهران همچنین به سالگرد شهادت شهید سیدمحمدباقر صدر و خواهر مظلومه‌اش و همچنین شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و شهید اهل قلم مرتضی آوینی اشاره کرد و این ایام را تسلیت گفت.

آیت‌الله احمد خاتمی در خطبه‌های اول نماز جمعه با اشاره به آیه ۱۰۵ سوره مائده، تاکید کرد که مومنین مراقب جان‌شان باشند و گفت: منظور از مراقبت از جان، جسم و تن آدمی نیست.

وی با بیان اینکه جان انسان سرمایه اصلی سعادتش به حساب می‌آید، گفت: اگر از جان خود مراقبت نکنیم خروجی‌اش خسران به معنای باختن سرمایه، خیبه به معنای محروم شدن و غفلت به معنای فراموشی خدا و قیامت خواهد بود.

رسم شده به حرف رهبری گوش ندهند و بعد مشکلات را به گردن ایشان بیاندازند

حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور، آن را مانور دلدادگی خداوند برای دلدادگان به ذات مقدس حق دانست و خواستار استجابت دعای معتکفان شد و گفت: برادران و خواهران دوران تعطیلی دوران ابتدای بهار و اول سال تمام شد و اکنون آغاز سال ۹۷ و چهلمین سال انقلاب است.

حکام برخی کشورهای عربی نیز نقاب از چهره انداخته‌اند

وی با بیان این‌که از هم‌اکنون سال چهلم انقلاب را آغاز می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد که این سال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب باشد و اظهار داشت: از آن‌جا که مشاهده می‌کنیم استکبار و اذناب استکبار چهره‌ای شفاف میان مسلمانان جهان پیدا کرده‌اند، امروز همه دشمن‌شناس هستند و حکام برخی کشورهای عربی نیز نقاب از چهره انداخته‌اند.

امروز به اثبات رسیده که سعودی‌ها، یهودی و صهیونیست هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: در گذشته هم گفته می‌شد که سعودی‌ها، یهودی و صهیونیست هستند اما بعضاً فکر می‌کردند این‌طور نیست و این حرف‌ها صرفاً در مقام سخن است، اما حالا به اثبات رسیده است.

وی با اشاره به سفر اخیر ولیعهد عربستان به ایالات متحده تصریح کرد: حاکم جوان سعودی اخیراً در امریکا با دو نشریه تایم و آتلانتیک مصاحبه کرده است. در مصاحبه با تایم گفته ما با اسرائیل نقطه مشترک داریم و این دشمن مشترک، ایران است و بعد گفته به‌جز دشمن مشترک، حتی در فعالیت‌ها و اهداف اقتصادی نیز با اسرائیل اشتراکاتی داریم و آن‌زمان خواهید دید بعد از مصر اولین کشوری خواهیم بود که اسرائیل را به رسمیت می‌شناسیم.

امام جمعه مشهد افزود: او همچنین در مصاحبه با نشریه آتلانتیک هم که گفته اسرائیل غاصب نیست و این سرزمین خود آن‌ها بوده و گولدبرگ، سردبیر این نشریه غافل‌گیر شد و گفت که این اولین رهبر کشور عربی است که چنین مسئله‌ای را مطرح کرده است.

علم‌الهدی با اشاره تاکید امام خمینی درباره فلسطین خاطرنشان کرد: امام تاکید بر لزوم حمایت از فلسطین داشتند و حال ۴۰ سال گذشته و جریان انقلابی ما، پرده و نقاب از چهره دولت سعودی کنار زد و در سال چهلم پیروزی انقلاب ثابت شد که این‌ها صهیونیست هستند.

ملت عربستان دچار بیماری گال شده‌اند اما ولیعهد ثروت عربستان را به پای ترامپ می‌ریزد

وی ادامه داد: بنابر اعلام سازمان بهداشت دولت سعودی بخش عمده کشور عربستان را مرض گال گرفته اما حاکم این کشور رفته و همه ثروت این کشور را به پای ترامپ ریخته و برای درمان مردم خود از مرض گال هیچ اقدامی نکرده و این غیر از آن است که مردم به جنگ با یمن گرفتار هستند. آیا وقت آن نیست که این مردم قیام کنند. ما امیدواریم سال چهلم انقلاب ما، سال قیام همه ملت مسلمان علیه این حکام ظالم باشد و ریشه استکبار را نابود کنند.

پیشرفت‌ها مرهون هدایت داهیانه رهبری و مشکلات ناشی از مدیریت دولت‌ها است

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نکته دوم این است که در این سال باید مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم. پیشرفت و پیروزی ما در عرصه‌های مختلف ازجمله دفاعی و سیاسی مرهون هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری است. مشکلات داخلی و اقتصادی کشور ما هم نتیجه مدیریت‌های مختلف و متنوعی است که به‌وسیله دولت‌ها بوده و نتوانستند کشور را اداره کنند.

علم‌الهدی با بیان اینکه تجربه نشان داد که مقام معظم رهبری همواره اقداماتی به‌جا را پیشنهاد کرده‌اند، ابراز داشت: اگر در حل مشکلات اقتصادی نسخه‌های رهبری به‌کار بسته شود، این مشکلات حل می‌شود و سال چهلم، باید سال اجرای این نسخه‌ها توسط دولت و مجلس و همچنین مردم باشد.

چرا با بیگانگان قرارداد می‌بندید

وی به انتخاب شعار سال اشاره و بیان کرد: این حمایت از کالای ایرانی با دو کیفیت محقق می‌شود. یکی توسط شما مردم که تصمیم بگیرید کالای خارجی نخرید و در مغازه‌ها و دکان‌هایتان هم کالای خارجی نفروشید. درست است. ممکن است در ابتدا کالای با کیفیت به دست‌تان نیاید اما در ادامه باعث می‌شوید که ۸۰ میلیون نفر کالای ایرانی می‌خرند. شما معتقدید و رهبری این مسئله را فرموده‌اند.

خطیب نماز جمعه مشهد یادآور شد: فارغ از این عرصه اقتصاد خرد، یک سری مسائل هم مربوط به اقتصاد کلان است که متولی آن دولت است و آن‌ها باید در این راستا تلاش کنند. چند شب پیش در اخبار گفتند اخیراً با یک کارخانه قطعه‌سازی در خارج کشور قرارداد بسته‌اند و متصدی آن می‌گفت اگر این قرارداد اجرا شود، در گام اول ۵۵۰ کارگر بیکار می‌شوند. آیا فقط مردم باید بلوز خارجی نخرند؟ چرا با بیگانگان قرارداد می‌بندید.

علم‌الهدی افزود: به هر حال این رهبر، رهبری این مملکت است. هم رهبر ملت و هم رهبر دولت است. تمام مسئولیت‌های شما چه در مجلس و چه دولت بدون تنفیذ این رهبر مشروعیت نداشته و حرام است. این درست نیست که مردم ما مقید به اجرای فرمان رهبری جنس مرغوب و پارچه مرغوب خارجی نخرند اما مسئولان با کشورهای خارجی قرارداد ببندند که کل ثروت کشور به خارج برود.

رسم شده به حرف رهبری گوش ندهند و بعد مشکلات را به گردن ایشان بیاندازند

وی با بیان اینکه تاکنون همواره نسخه نجات‌بخش کشور از جانب رهبری بوده اما رسم شده که به حرف رهبری گوش نمی‌کنند و بعد شکست می‌خورند و مشکلات را به گردن رهبری می‌اندازند، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی که به رهبری کار ندارد. چرا به گردن رهبری می‌اندازید. رهبری چهار سال است که از اقتصاد مقاومتی می‌گوید. شما چرا گوش نکردید.

چهار سال پیش موضوع فیلتریگ شبکه‌های خارجی را مطرح کردم اما فحش دادید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین به موضوع فیلترینگ تلگرام اشاره کرد و گفت: از چهار سال پیش در همین مکان مقدس و از همین تریبون مسئله فیلتر شبکه‌های خارجی را مطرح کردم اما شما فحش دادید و جنجال کردید و حالا خودتان به این نتیجه رسیدید که تمام مشکلات کشور و مفاسد اخلاقی ناشی از همین است.

علم‌الهدی اضافه کرد: حالا خودتان می‌خواهید فیلتر کنید و می‌خواهید به گردن رهبری بیاندازید. بیخود این‌که یک روزی گفتید دست ما روی دکمه فیلتر نخواهد رفت و حالا می‌خواهید فیلتر کنید، به گردن رهبری نیاندازید.

‌وی تاکید کرد: اگر هنوز هم چهار شبکه خارجی سنگ این شبکه‌ها را می‌زنند، به خاطر رضایت آن‌ها مشکل را گردن رهبری نیاندازید. خدایا به همه مسئولان که دلشان می‌خواهد کار کنند، بصیرت رهبرشناسی عنایت بفرما.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ir.motori

      ای رهبر ازاده اماده ایم اماده ..اشاره کن له کنیم اسراییل رو

      پاسخ ها

      • نسل سوخته

        من میخوام پیاده شم

      • بدون نام

        اماده چی هستی پسر جان

      • بدون نام

        افرین پسر شجاع

      • بدون نام

        اولین نفری که فرار میکنه تویی ...

      • جمشید

        اگه اماده جنگی از طرف خودت حرف بزن اما اگه اماده پیشرفت مملکتی ما هم هستیم

      • alimosavi

        دمت گرم.

      • خدایاخودت به دادمون برس

        خدایا این بی مصرفاراواسه چی آفریدی

    • محمد

      امیدوار افراد متخصص در مورد فیلترینگ تصمیم بگیرن . نه افرادی که ماهی یه بارم از اینترنت استفاده نمی کنن

      پاسخ ها

      • علی

        صبح بخیر

    • بدون نام

      سلام و درودبه مدیران محترم وبا کفایت شبکه اخبار داغ ..لذت بردم ازپخش بعضی اخبار نحوه خبر رسانی شما موفق باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ادب

    • بدون نام

      فیلتر تلگرام باید صورت گیرد فوق العاده مسموم هست

    • بدون نام

      میشه ازاین خبرا نزارید

    • بدون نام

      چه کسی مسعول میشه بلخره با اینکار باید اسمش رو تو تاریخ نوشت .ب فکر اینده باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داعش

    • بدون نام

      یه عده بی اعتماد بنفس ترسو تو این مملکت هستند که باید تایید خارجی بگیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین ، چند حقوق یگیری؟

    • بدون نام

      من دوستان وخانوادم تلگرام را حذف کردیم لبیک یا خامنه ای لبیک یا مهدی عج است تمام جانم فدای رهبرم

      پاسخ ها

      • علی

        نرم افزار بعدی رو بگو بدونیم.

      • جمشید

        من و تمام محلمون فیلتر شکن نصب کردیم و مجهز....

      • بدون نام

        زنده باد فیلتر شکن

      • alimosavi

        منم همینطور.

    • بدون نام

      کابر نسل سوخته وقتی تو مهره سوخته این مملکتی همون بهتر که پیاده شی ما آدمهای روسیاه سوخته در کاروان جنگ با دشمن رو با خود همراه نمیکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طرف بقیه ملت نظر نده
        مهره سوخته یهنی چه؟
        تو اول حرف زدن یاد بگیر بعد بیا بحرف
        پدر مملکت رو امثال شما درآورده اید

      • بدون نام

        کرم جنگ داری چون تو زندگیت تو موقعیت جنگی قرار نگرفتی اونقدر هم بیشعوری که فکر میکنی بهترین شیوه زندگی جنگیدنه.وقتی جنگیدی و همین عربها به کمک امریکا کشورت را اشغال کردند تو را کشتند و به ناموست تجاوز کردند اونوقت تو اون دنیا میفهمی چه غلطهایی میگردی

      • نسل سوخته

        چقدشیرینی آلوچه ترش بی مزه

      • نسل سوخته

        واقعامتاسفم به افرادکوته فکری مثل شما که ارزش نفس کشیدنم نداری چه برسه به کارای دیگه.کوته فکرالان قرن۲۱هست

      • نسل سوخته

        این مملکت بحران زده رو ادمایی مثل تو ویران کردن.تقصیرتونیست همش

      • نسل سوخته

        کاربر۱۴:۳۳عقلش وشعورش همینقدر کشش داره ناراحت نباش

      • جمشید

        کسی مث تو همون اولش مث موش در میره تو یه سوراخی

      • بدون نام

        واقعا غولین نفر تو فرار می کنی و امثال کاربر سوخته حتما دماغ دشمن را به خاک می مالند شما عددی نیستین

      • نسل سوخته

        کاربر۱۷:۲۵واقعا حرفاتو بایدباآب طلانوشت وقاب گرفت.حیف به این آدما که این یارانه کم هم دریافت میکنن

      • بدون نام

        جنگ دلتون می خواد بفرمایید سوریه ! ایران محل جنگ نیست

      • بدون نام

        تو خوبی

      • مهدی

        کاربر نسل نسوخته حرف هات مفت هم گرونه.

    • شاهد

      اگر میشود انیستاگرام هم فیلتر شود تخریب ان از تلگرام بیشتر هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بااین فیلترها کار بجایی نمیبرید

      • بدون نام

        احساساتی‌‌نشین‌لطفا!دوره‌گردش‌‌اطلاعات‌ازاده!

      • علی

        کلا همه چی فیلتر شه بهتره.

      • بدون نام

        تلگرام جهانیه!! بهتره فکرت را فیلتر کنی!! و ...

    • بدون نام

      پیام رسان های داخلی امنیت ندارن و شنود میشن ولی تلگرام بصورت پیشرفته کد گذاری شده و هک نمیشه همین چن روز پیش سروش هک شد و اطلاعات خیلی از کاربرانش لو رفت

    • بدون نام

      روحانی هیچ تقصیری در مورد دلار 5100 تومانی و... نداره.همه اینا تقصیر دولت مــــا قـــبل

    • بدون نام

      کلا ما امریکا را زیر پا میگذاریم.چه عیب داره دلار بشه پنج هزارتومن

    • مسیح

      خب بردارای من شما ک از تلگرام یا اینستا بدتون میاد دیلیتش کنین دگه نرین توش حتما باید فیلتر شه نرین توش ایا؟ ...

      پاسخ ها

      • alimosavi

        اشتباهی مثبت دادم.

    • بدون نام

      پسرجان ,جنگ از نزدیک ندیدی ما اماده ایم,کشور به سازندهگی نیاز داره,نه به ویرانی...جنگ اینه که خانواده ت از دست بدی,اینه که تو خونت باشی, از هیچ خبر ,موشک تو سرت اومد, گفتند سه کوچه خیابان سربازان عراقی ها تو خرمشهر اومدند....نمی دونی چطور دست بچه هاتو گرفتی از شهر دیارت فرارکردی,با تمام وجودت خونه ساختی زندگی کنی با تمام وجودت لوارم خونه خریدی,جنگ ما رو فراری داد...شدیم جنگ زده,همه چیز رو از دست دادیم...فرار کردیم,جنگ خوب نیست ما اماده ایم برای وطن کالا ابرانی بسازیم ما اماده ایم در کنار همه قومها زندگی کنیم.
      جنگ بدبختی ....جنگ ویرانی....جنگ ندیدی اسمان جای ستاره ها پر از موشک بشه....

    • بدون نام

      منم پیاده میشم

    • بدون نام

      ادم نادان بی سواد برو بجنگ برو دنبال جنگ و خون ریزی ضمنا مهره سوخته خودتی

    • علیرضا

      بنظرم آنهایی که بر طبل جنگ می‌کوبند ، افراد نادانی هستند که فهم و شعوری از این جهان ندارند و بهترین جواب این ابلهان خاموشی ست .

    • بدون نام

      بهتره فکرای بدمون را فیلتر کنیم جریان آزاد ارتباطات که د سراسر جهان هست پس چرا ما فقط این وسط به مشکل می خوریم و هیچ کشوری به مشکل نمی خورد؟ جوابش اینه که در کشورهای دیکه فقط به آسایش و آرامش و مسایل معیشتی بیشتر اهمیت میدن تا مسایل فرعی داداشای گلم!!!

    • بدون نام

      هر چقدر دوست دارید فیلتر کنید چون ما قطع نمیشیم!! زنده باد فیلتر شکن روز!!!

    • بدون نام

      همه ملت میدانن که اگه مسولان به فرمایشات رهبر گوش میکردن و عمل الان وضع ما این نبود کو گوش شنوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج