مسئولیت‌های کلیدی یک مشاور بازاریابی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
اپیلاسیون نانا 1
سفیر بار ساقدوش_1
کلاسینو_1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
لاله زار مال_3
کلاسینو_3
ریزخور_3
اپیلاسیون نانا 3
سفیر بار ساقدوش_3
لاله زار مال_4
سفیر بار ساقدوش_4
ریزخور_4
اپیلاسیون نانا 4
کلاسینو_4
لاله زار مال_2
کلاسینو_2
ریزخور_2
اپیلاسیون نانا 2
سفیر بار ساقدوش_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۷۰۱۱۴۶
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
۵۱۴۳
یک مشاور بازاریابی با شرکت های مختلف به منظور ایجاد(تدوین) و اجرای استراتژی های بازاریابی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و محصولات و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند.

وبسایت آی بازاریابی: یک مشاور بازاریابی با شرکت های مختلف به منظور ایجاد(تدوین) و اجرای استراتژی های بازاریابی همکاری می کند. این استراتژی ها بر مبنای هسته اصلی کسب و کار و محصولات و خدماتی که آنها ارائه می کنند شکل می گیرند. یک مشاور می تواند کمک کند که طرح بازاریابی با جزئیات کامل برای شرکت تدوین شود، پیام بازاریابی را تهیه کند و بازاریابی مناسب را برای انتشار آن پیام بازاریابی تشخیص دهد. آنها سپس طرح بازاریابی تهیه شده را دنبال می‌کنند و برای اجرای عملی استراتژی بازاریابی تعیین شده در آن پیام تلاش می کنند.

آنها بر نتایجی که بدست می آید بطور مستمر نظارت دارند، در صورت نیاز بخش هایی را تغییر می دهند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مربوطه از تلاش ها و فعالیت های بازاریابی خود بهترین نتایج بدست می آورد. یک مشاور بازاریابی در حوزه رفتار مصرف کننده و فرایند بازاریابی اطلاعات بسیار زیادی داشته و کاملا مهارت دارد. این دانش و مهارت شامل توانایی در تشخیص بازار هدف شرکت ها و جایگاه‌یابی محصولات و خدمات شرکت ها به صورتی است که مورد توجه و علاقه مصرف کنندگان قرار گرفته و موجب خرید توسط آنها شود.

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

یک مشاور بازاریابی متبحر و خوب نه تنها قادر به تفکر خلاقانه است، بلکه بطور تحلیل تفکر کرده و مسائل رو مورد بررسی قرار می دهد. آنها نه تنها باید بتوانند خلاق باشند، بلکه از این خلاقیت نتیجه های خوبی هم بگیرند. مشاوران بازاریابی اغلب در حوزه های بخصوصی از بازاریابی از قبیل موارد زیر تحصص ویژه ای دارند:

  • بازاریابی آنلاین یا اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی غیرانتفاعی
  • تولید محتوا
  • بازاریابی واکنش مستقیم

مشاوران بازاریابی اغلب کار خودشان را بصورت یا در کنار و با همکاری تیم بازاریابی شرکت شما پیش می برند، چرا که یکی دیگر از حوزه هایی که مشاوران بازاریابی در آنها تخصص دارند روانشناسی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبین است.

گاهی اوقات هست که ممکن صاحبان کسب و کار در پی برون سپاری فعالیت های بازاریابی شرکت خودشان باشند. اغلب زمانی که شرکت ها در پی برون سپاری این دسته از فعالیت ها باشند، در جستجوی یک مشاور بازاریابی هم بر می آیند.

برون سپاری به یک مشاور بازاریابی به شرکت اجازه می دهد تا تمرکز بیشتری بر توسعه محصول و مجموع عملیات داشته باشد. یک مشاور بازاریابی می تواند در وارد کردن تخصص و مهارت های ویژه به داخل شرکت کمک کند و در عین حال دیدگاهی کلی و از بیرون به داخل شرکت را در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار دهد.

با توجه به موارد مطرح شده انتخاب یک مشاور بازاریابی برای عموم شرکت ها امری حیاتی به شمار می آید. یک مشاور باید بخوبی کسب و نیازهای بازاریابی شما و همچنین اهداف مبتنی بر رشد شما را درک کند. همچنین باید موفقیت های کوچک و بزرگ مرتبط با اهداف شما را که به موفقیت های بزرگتر شما کمک می کند را به شما یادآوری کند.

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

چطوری می توان یک مشاور بازاریابی شد؟

حرفه مشاوره بازاریابی یک حوزه کاری لذت بخش و در عین حال انعطاف پذیر است، اما برای خود چالش هایی هم دارد. یک مشاور بازاریابی می تواند به عنوان بخشی از یک بنگاه بازاریابی یا یک متخصص مستقل و بصورت قراردادی کار کند. اغلب مشاوران بازاریابی خود کارآفرینانی هستند که کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند.

مشاوران بازاریابی از نزدیک با کسب و کارها کار می کنند تا به آنها کمک کنند که استراتژی و تاکتیک هایی را برای ترفیع و ترویج محصول و خدمات خود تدارک ببینند. هدف اصلی که یک مشاور بازاریابی دنبال می کند اطلاع رسانی در جامعه و بخصوص بازار هدف شناسایی شده در رابطه با پیشنهاد مطرح شده از طرف شرکت حول محصول یا خدمت خودش است و بطور کل بالا بردن آگاهی نسبت به موجودیت آن محصول است.

یک مشاور موفق بازاریابی عموما دارای تحصیلات مرتبط یا تجربه ای در حوزه بازاریابی پیش از وارد شدن به صنعت ارائه مشاوره است. علاوه بر تحصیلات عمومی یا تجربه مرتبط، یک مشاور بازاریابی باید با موارد زیر به خوبی آشنا باشد:

  • بازاریابی شبکه ها اجتماعی و البته زیرساخت های بازاریابی اجتماعی
  • بازاریابی از طریق موتورهای جستجو و بهینه سازی نتایج جستجو
  • مدیریت اعتبار و شهرت
  • آگاهی از تصویر و نام تجاری
  • رفتار مصرف کننده و روانشناسی مشتری

نکته پایانی

اگر تصمیم دارید به عنوان یک مشاور بازاریابی مستقل فعالیت کنید، نکته اصلی برای موفقیت چگونگی بازاریابی کردن خودتان است، به هر حال شما خودتان باید اولین مشتری خودتان برای عرضه کردن درست و اصولی خودتان به بازار هدف باشید.

مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
خرید باکس 1
عارفی_1
سوییچ ایران_1
ادیب_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
دکتر نائبی_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
ادیب_3
عارفی_3
خرید باکس 3
دکتر نائبی_3
شیرآلات زمانی_3
سوییچ ایران_3
خرید باکس 4
عارفی_4
دکتر نائبی_4
ادیب_4
شیرآلات زمانی_4
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
سوییچ ایران_4
خرید باکس 2
عارفی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
سوییچ ایران_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر نائبی_2
ادیب_2
شفا_فوترموبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
کالازم_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
انجمن پرستاری ایران_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
تدبیرکالا_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
اورانوس_فوتر2
آیلین_فوتر کاشت ابرو
تنورستان_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
انجمن پرستاری ایران_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
فنی آتل_فوتر
آیلین_تزریق چربی
رستوران باغ بهشت _فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
کالازم_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
کلینیک النا_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر