جاباما
۷۰۴۶۸۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

مایکروسافت، وان درایو را به‌روزرسانی کرد

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت اپلیکیشن موبایلی وان درایو (OneDrive) خود را به‌روز رسانی کرد تا گوشی‌های جدید با سیستم عامل اندروید اوریو نیز بتوانند از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت اپلیکیشن موبایل وان درایو (OneDrive) خود را با افزودن قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید اوریو به‌روزرسانی کرد.

به گزارش وب سایت phonearena، گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت اپلیکیشن موبایلی وان درایو (OneDrive) خود را به‌روز رسانی کرد تا گوشی‌های جدید با سیستم عامل اندروید اوریو نیز بتوانند از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند.

این به‌روزرسانی تنها برای کاربران گوشی‌های اندرویدی قابل دسترسی و اجراست. این نسخه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از تصاویر، ویدیو و محتوای ذخیره شده خود را که به طور ناخواسته و ناگهانی حذف کرده‌اند، باری دیگر بازیابی و احیا کنند.

نسخه جدید اپلیکیشن وان درایو همچنین به کاربران گوشی‌هایی با جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید (نسخه ۸، اوریو)، امکان بهره‌مندی و پشتیبانی از قابلیت‌های این سیستم عامل جدید را می‌دهد.

از قابلیت های دیگری که به این نسخه از وان درایو اضافه شده است، می‌توان به بهینه سازی مصرف باتری و ارسال اعلانات به کاربر اشاره کرد. وان‌درایو (OneDrive) که پیش‌تر با نام اسکای‌درایو شناخته شده بود، یک سرویس ابری برای نگهداری و ذخیره‌سازی فایلهای شخصی است.

این اپلیکیشن به کاربران امکان بارگذاری، آپلود کردن و همگام‌سازی فایل‌ها را در یک فضای ابری می‌دهد که از طریق مرورگر وب یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی مورد استفاده کاربر قابل دسترسی و استفاده است.

این سرویس ابری نخستین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی به منظور رقابت با سرویس گوگل درایو ارائه و منتشر شد که در ابتدا قابلیت ذخیره سازی فایل تا حجم ۷ گیگابایت را داشت اما بعدا ظرفیت خود را مقادیر بیشتری تغییر و افزایش داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج