جاباما
۷۰۸۵۹۳
۵۱۵۵
۵۱۵۵
پ

مرورگر آمازون برای نسخه‌ی اندروید ارائه شد

آمازون اخیراً یک مرورگر وب اندرویدی را راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. این مرورگر با نام Internet در فروشگاه گوگل به رقابت با مرورگرهای دیگر می پردازد. این مرورگر بسیار بی سر و صدا عرضه شد و از حجم کمی برخوردار است.

وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: آمازون اخیراً یک مرورگر وب اندرویدی را راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. این مرورگر با نام Internet در فروشگاه گوگل به رقابت با مرورگرهای دیگر می پردازد. این مرورگر بسیار بی سر و صدا عرضه شد و از حجم کمی برخوردار است. لازم به ذکر است که این مرورگر برای کشورهایی که از اینترنتی محدود با سرعت پایین برخوردارند یک گزینه ی عالی است و نظر بسیاری را جلب خواهد کرد. مرورگر Internet برای اولین بار در ماه مارس در فروشگاه گوگل حضور پیدا کرد و کمتر از ۱۰۰۰ بار دانلود شد. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای کاربران در هند در دسترس است و در دستگاه هایی که دارای Android ۵.۰ یا بالاتر هستند پشتیبانی می شود.

مرورگر آمازون برای نسخه‌ی اندروید ارائه شد

این مرورگر همانند اکثر برنامه های Lite، از حجم کمی برخوردار است و حجم آن کمتر از 2 مگابایت است. طبق تحلیل انجام شده توسط appFigures این اپلیکیشن بسیار کوچکتر از سایر مرورگرها از جمله کروم (21 مگابایت)، Edge (54.5 مگابایت)، فایرفاکس (19.9 مگابایت) و اپرا (14.7 مگابایت) است. این مرورگر از زبانه های خصوصی پشتیبانی می کند در نتیجه می توانید از صفحات مختلف بازدید کنید و در عین حال آن صفحات در تاریخچه ی مرورگرتان ذخیره نشود. همچنین از قابلیت اتوماتیک Full Screen برای مطالعه ی اخبار بهره می برد. صفحه اصلی مرورگر Internet به گونه ای طراحی شده است که شامل سایت های خبری، سرگرمی و ورزشی است در نتیجه محبوب ترین سایت ها را در صفحه ی اصلی در اختیار خواهید داشت.

آمازون هنوز به طور رسمی این اپلیکیشن را معرفی نکرده است و احتمالا هنوز در حال بهبود و کامل کردن این اپلیکیشن است. ورود یک مرورگر جدید به دنیای اندروید بسیار جالب و هیجان انگیز است و امیدواریم تا قابلیت های بیشتری از این مرورگر را توسط آمازون مشاهده کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج