جاباما
۷۱۱۹۳۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

ناصری: کابینه دوازدهم نیاز به یک جراحی بزرگ دارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انتقادات رئیس‌جمهور نسبت به برخی از مدیران و وزرا گفت: کابینه دوزادهم نیاز به یک جراحی بزرگ دارد تا امید و نشاط اجتماعی را به وجود بیاورد.

خبرگزاری ایلنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص انتقادات رئیس‌جمهور نسبت به برخی از مدیران و وزرا گفت: کابینه دوزادهم نیاز به یک جراحی بزرگ دارد تا امید و نشاط اجتماعی را به وجود بیاورد.

عبدالله ناصری درباره انتقاد رئیس‌جمهور نسبت به برخی از مدیران و وزرا که روزه سکوت گرفته‌اند و در برخی مواقع حتی سخنان ناامیدکننده بر زبان می‌آورند و اینکه آیا این انتقادات می‌تواند زمینه‌ساز تغییرات در کابینه باشد،‌ گفت: تا حدودی می‌شود این تصور را داشت، البته رفتار ۵ سال گذشته آقای روحانی این را تأیید نمی‌کند زیرا چندین بار برخوردهایی را داشته اما اتفاقی نیفتاده است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه انتظار تحول کم‌ هزینه که منجر به تحول،‌ نشاط اجتماعی و امید شود را دارد. باید یک جراحی قابل توجه در کابینه و مدیران در سطح ارشد اتفاق بیفتد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اگر آقای روحانی این کار را انجام دهد علاوه بر اینکه آینده سیاسی ۳ ساله پیش روی دولت تقویت می‌شود به نقشش هم بسیار کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اگر رئیس‌جهمور اقدامی غیر از این انجام دهد علاوه بر اینکه هزینه را برای خودش بالا برده نگاه منفی را هم تقویت می‌کند،‌ یک ناامیدی در سطوح مختلف جامعه؛ از نخبگان و الیت‌ها گرفته تا کارگران به وجود می‌آید که این برای آینده خوب نیست.

این فعال سیاسسی اصلاح‌طلب در خصوص فیلترینگ پیام ژ‌رسان تلگرام و منافات آن با حقوق شهروندی که رئیس‌جمهور در زمان مبارزات انتخاباتی وعده داده بود،‌ گفت: آقای روحانی به طور صریح می‌تواند در این باره سخن بگوید. معتقدم رئیس‌جمهور باید بگوید که این امر جمع‌بندی کل نظام و نوعی یک دستور بوده است.

ناصری ادامه داد: بعداز حوادث دی ماه بیان شد که تلگرام فیلتر شود،‌ رئیس‌جمهور باید این را صراحتا بیان کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ این درست نیست که رئیس‌جمهور در ظاهر موضع جانبدارانه در این خصوص دارد اما خودش، معاون اول و یا سایر وزارتخانه‌ها کانال‌های خود را از این پیام‌رسان حذف می‌کنند و از پیام‌رسان‌های دیگری استفاده می‌کنند.

ناصری در خاتمه گفت: آقای روحانی با بیان واقعیت باید موضع خود را مشخص کند که موافق فیلترینگ است یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      راست میگه شکافش خیلی بزرگ شده دیگه گشادکرده‌بایدکش بدوزنند

    • ناشناس

      باید وزرای آموزش و پرورش .و وزیر کار وزیر خارجه برن

    • بدون نام

      جنآب ناصری کارازجراحی گذشته به تعویض عضو احتیاجه

    • بدون نام

      لطفا وزیر بهداشت را اول جراحی کنید کلی وزارت بهداشت را برد زیر قرض وقوله وشکستهای سنگین مالی با ا ن طرح های مزخرف تحول سلامت واعتبار بخشی

    • بدون نام

      جراحی بکنند تا راه بیافتده طول می کشد
      یک جوری بایستیبا داور دوا درمان بشه
      چطوره

    • بدون نام

      کاربر ۱۲.۴۶ امیدوارم هیچ وقت گرفتار هزینه های سرسام آور دارو و درمان نشی که اگه شدی درک میکنی تنها کار مثبت دولت تو اون دوره همین طرح بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج