اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۳۳۲۱
۸ نظر
۵۰۱۹
۸ نظر
۵۰۱۹
پ

ناصر ملک مطیعی در فیلم «لاتاری»!

ناصر ملک‌مطیعی در فیلم لاتاری! باور کنید یا نه، این اتفاق افتاده و شاهد مثال هم پوستری است که منتشر شده است که خبر می‌دهد در نمایش مردمی فیلم لاتاری در کرج ناصرخان ملک مطیعی هم حضور خواهد داشت. آن هم چه ناصرخانی!

روزنامه شهروند: ناصر ملک‌مطیعی در فیلم لاتاری! باور کنید یا نه، این اتفاق افتاده و شاهد مثال هم پوستری است که منتشر شده است که خبر می‌دهد در نمایش مردمی فیلم لاتاری در کرج ناصرخان ملک مطیعی هم حضور خواهد داشت. آن هم چه ناصرخانی! نه بازیگر پیشکسوتی که ‌سال پیش در فیلم علی عطشانی ممنوع‌التبلیغ و ممنوع‌التصویر شناخته شد. نه. ناصر ملک‌مطیعی روزهای شکوه کلاه مخملی؛ که دم به دم موسی خان ارزشی فیلم لاتاری داده تا شاید او را هم بازی دهند و بگذارند در کنار دوستان ارزشی یک سر برود دوبی و با چاقوی صدفی دسته سفید کار زنجان همه آنهایی را که نگاه چپ به ناموس لاتاری انداخته‌اند، چپ و راست کند!

ناصر ملک مطیعی در فیلم «لاتاری»!

حالا بگذریم از این‌که اگر این کار را مثلا جعفر پناهی یا فیلمساز غیرارگانی دیگری می‌کرد، چه می‌شد و چه فریادهایی که هوا نمی‌رفت. کما این‌که وقتی همین ناصرخان به تلویزیون رفت و چند کلامی با مهران مدیری حرف زد، دیدیم که چگونه مدیران ارزش‌محور تماشای چهره ٩٠ ساله ناصرخان را به صلاح فرهنگ مردم ندانستند و برای جلوگیری از انحراف تماشاگران حکم به حذف آن قسمت از برنامه دادند...

حضور ناصر ملک‌مطیعی در پوستر لاتاری به یادمان می‌آورد که ماجرای تبلیغات لاتاری و البته همسنگران لاتاری به جاهای خوب خوبش رسیده. یکی بهنوش بختیاری را صدا می‌کند تا در دانشگاه از فیلمش تعریف کند و دیگری هم وقتی می‌بیند ملک‌مطیعی به مهرشهر کوچ کرده، تا می‌بیند تنور داغ است نان را می‌چسباند و بدبخت ناصرخان را می‌کشد می‌برد به سینما که یعنی ایشان هم فیلم ما را قبول دارند. به‌هرحال شیرین حکایتی شده!!!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      استاد ناصر ملک مطیعی همیشه در دل مردم ایران خصوصاً آنهائی که سنُی ازشون گذشته جای دارند و ارزش ایشان را خوب میدانند،مهم نیست مسئولین صدا و سیما چگونه میاندیشند، مهم مردم هنردوست ایران هستند که مهر این مرد بزرگ سینما را همیشه در دل دارند، خداوند عمر طولانی به ایشان عنایت کند.

    • جواد

      بلاخره. ناصر خان آمد خدا را شکر

    • هم وطن

      ناصر خان شما دیگه چرا اونم با این جماعت در عجبم ! حیف

    • بدون نام

      باز عصبیتهای مردانه ترویج میشه ...چندش آوره

      پاسخ ها

      • نسل سوخته

        ...چندش آورآدمایی مثل شماست که دست ازحقارت برنمیدارین.

    • مهدی

      ایکاش خیلی از هنرپیشه‌های امروز سینمای ایران توانایی هنری و خصلت انسانیت و مردانگی استاد ناصر خان ملک مطیعی را داشتند، ایشان پایه گذار سینمای ایران بودند، متاسفانه هر شخصی قابلیت درک این موضوع را ندارد، و بدون دانش اظهار فضل میکنند، خداوند عمر طولانی با سلامتی به استاد ناصر ملک‌مطیعی عطا کند ان‌شاءالله.

    • بدون نام

      ناصر خان همشیه ناصرخانه

    • سبحان

      سلام
      آرزوی سلامتی وبرای این برزگوار وپشکسوت سینما دارم که خود یک گوهری در این دریایی از عشق به وطن وهمه هنرمندان سینما قبل و بعد از انقلاب همه تلاششان پر ثمر بوده که خود تر ترویج فرهنگ صبر واستقامت و یک رنگی و آموزش جامعه زمان خود داشته درس برزگی ومروت وجوانمردی می باشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج