۷۱۷۵۰۹
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آذری: حرف‌های سرمربی تیم‌ملی را تکذیب می‌کنم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یکی از افرادی است که در مجادله امروز کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی پایش به میان کشیده شده است.

ورزش سه: سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یکی از افرادی است که در مجادله امروز کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی پایش به میان کشیده شده است. آذری درباره حرف‌های امروز کی‌روش می گوید: ایشان در صحبت‌های امروزشان ادعا کرده‌اند که من در گفت‌وگوی تلفنی مشترکمان گفته‌ام امیر قلعه‌نویی باعث عدم حضور بازیکنان ذوب‌آهن در تیم‌ملی شده‌اند که من این مساله را به طور کامل تکذیب می‌کنم. البته ما و آقای کی‌روش صحبت کردیم، نشان به آن نشان که بعد از آن مصاحبه‌ای که من داشتم و در آن از دعوت از بازیکن مصدوم ذوب‌ به تیم‌ملی انتقاد کردم به من خبر دادند که آقای کی‌روش دنبال او می‌گردد و حتی به آقای فقیهی رئیس دفتر من تماس گرفته بودند. من هم شماره ایشان را گرفتم و ۴۵ دقیقه با هم صحبت کردیم.

آذری در ادامه گفت: در ابتدای صحبتمان آقای کی‌روش از من سوال کرد این حرفی که زدی خط سرمربی شماست که من جواب دادم من عروسک خیمه شب بازی کسی نیستم. آدم مستقلی هستم، قهرمان ملی بودم و در این زمینه صاحب نظر هستم و باز هم گفتم که شما نباید اکبر ایمانی را با توجه به مصدومیتش به تمرین ریکاوری تیم‌ملی دعوت می‌کردید تا آسیب‌دیدگی‌اش تشدید بشود. ما در این مکالمه ۴۵ دقیقه صحبت کردیم و آقای آرین قاسمی به عنوان مترجم شاهد هستند هر وقت هم که خواستید می‌توانید رو در رو کنید و اصلا مناظره کنیم.

آذری در پایان حرف‌هایش گفت: من واقعا تعجب می‌کنم که این محتوای دروغ به زبان آقای کی‌روش آمده و از آن هم عجیب‌تر اینکه این مساله در شب بازی ما مقابل استقلال مطرح شده است. در حالی که اساسا حرف نادرستی است و همانطور که گفتم هر وقت آقای کی‌روش خواستند رو در رو کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      کیروش دروغگو

    • بدون نام

      ما حرف شمارو قبول داریم آقای آذری کیروش از اولشم دروغگو بود

    • بدون نام

      آقای قلعه نوعی حواستو برای بازی امشب جمع کن! شاید این هجمه ها که از کی روش بر علیه شما شده است، برای این است که در بازی امشب نتیجه نگیری! پس حواستو برای بازی امشب بیشتر از بیش جمع کن!

    • بدون نام

      تو هم خجالت بکش مثل قلعه نویی حالا وقت دعوا نیست

    • Hiissss

      آذری آدم نامردیه

    • بدون نام

      حالا این یارو تازه به دوران رسیده هم واسه کیروش شاخ شده .جمع کن بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج