جاباما
۷۲۱۴۸۱
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

سردار صفوی: آدم ترسو و پولدار به جنگ نمی‌آید

مشاور عالی رهبری در نیروهای مسلح گفت: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است.

خبرگزاری ایلنا: مشاور عالی رهبری در نیروهای مسلح گفت: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است.

سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم پاسداشت سوم خرداد به مناسبت آزادی خرمشهر گفت: ۳۶ سال پیش در چنین ایامی حماسه خرمشهر رخ داد و سالروز این پیروزی فرصتی برای بازخوانی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران است که هم اکنون هم برای عبور از گذرگاه‌های تاریخی برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت و سازندگی و امنیت کشور یک ضرورت است. هم اکنون که دشمنان تبلیغات خودرا راه انداخته و می‌خواهند نشاط و روحیه امید جوانان ما را هدف قرار دهند بازخوانی حقیقت‌های سال ۶۱ و سال‌های دفاع مقدس و همچنین صبوری ملت ایران در برابر فشارها و جنگ اقتصادی در آن زمان برای امروز جوانان و ملت ما عبرت‌آموز است.

وی با بیان اینکه در زمان جنگ دو میلیون بشکه نفت روزانه صادر می‌کردیم، گفت: آمریکا، فرانسه و رژیم بعث عراق بزرگترین ترمینال‌های نفتی ما را که ۹۰ درصد از صادرات نفت ما از آن تامین می‌شد در جزیره خارک مورد هدف قرار دادند که صادرات نفت ما به ۶۰۰ هزار بشکه در روز کاهش یافت و در این میان عربستان تولید نفت خود را افزایش داد و قیمت نفت به کمتر از نصف رسید.

مشاور عالی رهبری در نیروهای مسلح با اشاره به وضعیت اقتصادی در سال‌های دفاع مقدس گفت: درآمد ارزی ما در سال ۶۵ ، هفت میلیارد دلار بود که باید با آن کشور و ملت و جنگ را اداره می‌کردیم.

وی با اشاره به عوامل و مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی در زمان جنگ گفت: پیروزی‌های ملت و کشور ما می‌تواند به عنوان یک الگوی مدیریتی یا یک رهنمود کلان همچنان پیروز‌آفرین باشد.

رحیم صفوی اعتماد ملت ایران و رزمندگان رهبری خردمندانه و شجاعانه و حمایت و تبعیت مردم و مسئولان وحدت و انسجام درونی بالا بودن ظرفیت و آستانه پایداری و صبر مقاومت و قدرت برتر فکری فرماندهان را به عنوان پنج مولفه قدرت در زمان جنگ عنوان کرد و گفت: در زمان جنگ در طی ۹ ماه چهار عملیات بزرگ انجام شد و هشت هزار کیلومتر مربع از مناطق اشغال شده کشور را بازپس گرفتیم.

این مقام نظامی تاکید کرد: خداوند آلترناتیوی برای جمهوری اسلامی ندارد و در بین ۱۹۴ کشور مستقل شکل گرفته تنها حکومتی است که بر اساس آموزه‌های قرآن شکل گرفته است.

رحیم‌صفوی با اشاره به گفته‌ای از حضرت امام که گفته بود خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: واقعا هم همین گونه بود و ما در مرحله آخر آزادسازی خرمشهر ۱۰ هزار اسیر عراقی را گرفتیم و این یعنی که آنها نمی‌خواستند تسلیم شوند.

وی با یادآوری اینکه مردم در زمان جنگ دو میلیون از جوانان را به صورت داوطلبانه به جبهه‌ها فرستادند، گفت: بچه‌های یتیم و زن‌های سرپرست خانوار به عشق امام حضور داشتند و همه حمایت می‌کردند.

رحیم‌صفوی با اشاره به سفر هفته گذشته خود به خرمشهر گفت: جمعیت خرمشهر هنوز به جمعیت قبل از جنگ نرسیده است و بسیای از آنها که از خرمشهر رفتند به این شهر بازنگشتند. اما این سیاست ما بود که ضربه‌های پی در پی را به پیکره رژیم بعث عراق بزنیم.

وی با بیان اینکه جنگ محل شجاعانه است، گفت: آدم‌های ترسو و پولدار به جنگ نمی‌آیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درود سردار

    • اشکان

      مرگ بر امریکا

    • بدون نام

      درود بر سپاه.یادآور کربلا.

    • محمد نجفی چنارستانی

      آقا زاده ها تو جنگ نیومدند چون اون موقع ترسو بودند.
      حالا هم اگه جنگ بشه نمیایند چون ترسو بودند حالا پولدار هم شدند.
      بیچاره ماها. خدا کنه گرونی که هست لا اقل جنگ نشه

      پاسخ ها

      • چهار شنبه

        اگر میخواهیم به آموزه های قرآنی عمل کنیم،
        به جای کلمه جنگ، از کلماتی مانند جهاد، دفاع،
        ظلم ستیزی، استفاده کنیم. زیرا هر جنگی نمی تواند با آموزه های قرآنی همخوانی داشته باشد.
        مانند جنگ قدرت یا جنگ حکومت کردن، یا
        جنگ رقابت بر سر مقام، یا جنگ لفظی همراه
        با تخریب و تحقیر و توهین و تهمت که این روزها بازارش داغ شده.

    • حسین

      برای همین وضع اقتصادی ومعیشتی مردم را به گونه ای کرده آید که 80%مردم زیر خط فقر هستند و بعبارتی این جمعیت رزمنده خواهند بود (البته از این جمعیت زنان را انصافا"کسر فرمایید)

    • بدون نام

      امیدوارم جنگ بشه چون دیگه مث قدیم‌نیست اینبار آقازده ها واجب هست که برن جنگ نوبتم باشه نوبته اوناست که اپل ۸ ملیونی دارن

    • بدون نام

      آمریکا میداند اگر کوچکترین خطایی کند خاک آمریکا ناامن وخطر ناک خواهد شد.چون سپاه را خوب می شناسد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخ جوک سال بود کم ضربه از آمریکا خوردیم ؟؟؟
        تازه اسراییل فسقلی هم ب ای ما شاخ شونه مبکشه

      • حسین

        خوبی

    • بدون نام

      کاربر ۱۶:۲۷زیاد هیجلن برات خوب نیست برو قرصاتو بخور بخواب فعلا امریکا رو داغون نکن!!!!

    • بدون نام

      اها پس عمدا ملت و بدبخت کردید

    • بدون نام

      ما پا برهنگان اگر جنگ بشه چیزی برای از دست دادن نداریم وتا اخرین قطره از اسلام ناموس‌ومیهن دفاع میکنیم کما اینکه در هشت سال جنگ‌ این کار کردیم.درود‌بر سرداران راستین سلیمانی ها صفوی ها .غیوری زادها .ساده میریها بسطامی ها باقری ها ودیگر صیاد ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج