۷۲۲۸۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: اختیار آقاخان دست ما نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: وقتی نمی‌دانم در تیم چه بازیکنی باقی می‌ماند و چه بازیکنی می‌رود چطور می‌توانم در خصوص هدف‌گذاری در آینده پیکان حرفی بزنم؟

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در خصوص وضعیت تیم پیکان گفت: من برنامه‌های خودم را برای آماده‌سازی تیم پیکان به مسئولان باشگاه داده‌ام اما باید ببینیم که وضعیت بودجه ما به چه شکل خواهد شد و باید منظر بمانیم تا ببینیم که آیا بودجه ما ارتقا پیدا خواهد کرد یا نه. به هر حال وقتی تیمی عملکرد خوبی دارد و نتایج خوبی هم می‌گیرد انتظارات بازیکنانش بالاتر می‌رود. اگر قرار باشد ما با همان بودجه یکی دو فصل اخیر کار کنیم دچار مشکل می‌شویم اما ما منتظر هستیم که ببینیم وضعیت بودجه چه خواهد شد تا بتوانیم برای یارگیری و هدف‌گذاری اقدام کنیم.

وی درباره شروع تمرینات تیم پیکان هم اظهار داشت: ما از ۲۲ خرداد تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد و طبق برنامه‌ای که به مسئولان باشگاه داده‌ام اگر اشتباه نکنم از ۲ تا ۸ تیرماه در کردان کرج اردوی داخلی خود را برگزار خواهیم کرد. بعد از آن همانطور که گفتم باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت بودجه ما چطور خواهد شد و پس از آن در خصوص اردوی خارج از کشور برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که در شرایط موجود آینده تیم پیکان چه خواهد شد، افزود: بودجه ما متوسط بود و در این ۲ سال بچه‌ها با همین بودجه تلاش کردند و نتایج خوبی هم گرفتند الان ما تبدیل به یک تیم مدعی شده‌ایم و در این شرایط طبعاً انتظارات هم بالاتر می‌رود. فکر می‌کنم در فصل نقل و انتقالات ما بیشترین تنش را خواهیم داشت چرا که به غیر از ۲ بازیکن حدود ۱۷ بازیکن ما قرارداد یکساله داشتند که در پایان فصل این قراردادها به اتمام رسیده است فقط بازیکنانی که از تیم‌های پایه با ما بودند قرارداد دارند و این مسئله کار ما را سخت کرده است.

وی درباره جدایی مهدی شیری و احتمال رفتن مرتضی آقاخان از این تیم اظهارداشت: وقتی از سوی پرسپولیس به مهدی شیری پیشنهادی داده شد او با من صحبت کرد و دیدم که علاقه‌مند به رفتن به این تیم است، قرار شد اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود او از ابتدای فصل به این تیم بپیوندد اما اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشد شیری این فصل با ما بماند و بعد از پیکان برود اما درباره آقاخان باید بگویم که ما دیگر تصمیم‌گیرنده نیستیم، به هر حال بضاعت ما مشخص است و با مبلغ خاصی می‌توانیم بازیکنان را حفظ کنیم و در این شرایط وقتی آنها پیشنهاد بهتری به دستشان برسد طبیعی است که ما نمی‌توانیم از رفتن آنها ممانعت کنیم. اختیار این بازیکنان دست ما نیست چون قراردادی ندارند وگرنه من دوست دارم آنها بمانند همانطور که دوست داشتم سیامک نعمتی و منشا در پیکان بمانند اما منشا وقتی به تیم جدیدش رفت همه چیزش تغییر کرد و یک انسان دیگر شد که ما نمی‌توانستیم چنین پولی به او بدهیم. باید برای حضور در نقل و انتقالات که یک بازار سخت است ببینیم که بازیکنان مازاد پرسپولیس، استقلال و سپاهان چه کسانی هستند که یا آنها را جذب کنیم یا اینکه از تیم‌های پایین جدول بازیکن بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا در کادر فنی تیم پیکان تغییراتی صورت خواهد پذیرفت یا خیر، افزود: بله، ما در کادر فنی تغییر خواهیم داشت و تا ۱۰ روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه هدف‌گذاری این تیم در فصل آینده لیگ برتر چه خواهد بود، تصریح کرد: وقتی من هنوز نمی‌دانم در تیم چه کسی باقی می‌ماند و چه کسی می‌رود چطور می‌توانم در خصوص آینده پیکان حرفی بزنم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج