۷۲۴۳۲۳
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

یک نماینده مجلس را جانشین کی‌روش کنید!

نامۀ ۳۰ نمایندۀ مجلس به وزیر ورزش برای دخالت او و تغییر لیست ترکیب تیم ملی فوتبال آن قدر عجیب است که ابتدا گمان می کنی شوخی است! واقعا نمی دانند موضوع ربطی به آنها و وزارت ورزش ندارد؟

عصر ایران: «۳۰ نماینده مجلس به وزیر ورزش نامه نوشته و خواهان تغییر در لیست تیم ملی فوتبال شدند. آنها می‌گویند کی‌روش اشتباه کرده است و بازیکنان خط خورده از جمله حسینی و غفوری می‌توانستند دوای درد تیم ملی باشند.

واقعا در ابتدا فکر کردم این نامه یک شوخی مجازی است. چیزی شبیه دروغ اول آوریل یا دروغ سیزده خودمان اما این خبر راستِ راستِ راست بود.

۳۰ نماینده مجلس واقعا پای خود را در کفش کی‌روش کرده‌اند؛ کفشی که تا حالا فوتبالی‌ها نتوانسته‌اند در آن با کی‌روش شریک شوند چه برسد به نمایندگانی که برخی از آنها حتی عکس با شورت ورزشی هم ندارند.

این آقایان با خود چه فکر کرده‌اند نمی‌دانم اما به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند جای خود را در دل هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از حذف سیدجلال حسینی و وریا غفوری دلخور هستند، جا باز کنند. بالاخره سال بعد سال انتخابات است.

برخی اتفاقات و تصمیم‌ها در پارلمان به حدی غریب است که شاخ درآوردن بر روی سر آدمی چندان عجیب نیست.

امروز ۳۰ نماینده مجلس فکر کرده‌اند که از کی‌روش بیشتر می‌فهمند و از او نسبت به تیم ملی دلسوزتر هستند؛ در حالی که تاریخ نشان داده است سرمربی تیم ملی با تمام لج‌‌بازی‌هایش همیشه بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران گرفته است. خود فوتبالی‌ها هم می‌گویند که انتخاب بازیکن، مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین حق یک سرمربی است. این حضرات می‌خواهند این حق را از سرمربی سابق تیم رئال مادرید و پرتغال بگیرند.

شاید این ۳۰ نماینده فکر می‌کنند فوتبال را بیشتر از کی‌روش می‌فهمند. واقعا اگر این گونه است که بهتر است یکی از این افراد را بعد از جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم تا او، ایران را بر بام آسیا برساند.

بهتر است نمایندگان مجلس از ابزار نظارت خود در اموری استفاده کنند که باری از دوش مردم بردارد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی آنها را حل کند.

اگر برخی از نمایندگان همت این ۳۰ نماینده در پیگیری امور را داشتند قطعا بسیاری از مشکلات کشور حل شده بود.

کاش این ۳۰ نفر به جای ترکیب تیم ملی از وزیر ورزش سوال می‌کردند که در بخش جوانان و حل مشکلات آنها از جمله ازدواج چه کاری کرده است. چرا تمام حواس این وزارتخانه که نام جوانان را هم یدک می‌کشد متوجه ورزش شده است؟ این هم جالب است که آیا این نمایندگان نمی‌دانند فدراسیون فوتبال مثل ادارات کل تربیت بدنی زیر مجموعۀ وزارت ورزش نیست و مستقل است و نباید دولت در کار آن دخالت کند و تنها وظیفۀ کمک را بر عهده دارد؟ اطلاعات این نمایندگان واقعا در همین حد است؟

بهتر بود این سراغ مدیران سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس بروند و از آنها در مورد شکایت‌های بازیکنان و مربی‌های خارجی و بدهی آنها بپرسند و این که چرا مدیران آنها با انبوهی از وعده می آمدند و با کوهی از بدهی می رفتند و اگر از این جنس آدم ها کاری برای فوتبال و ورزش برمی آمد وقتی سر از هیأت مدیرۀ باشگاهی درمی آوردند انجام می دادند.

راه‌های بسیاری برای انجام دادن وظیفه نمایندگی وجود دارد. پس بهتر است نمایندگان به آنها بپردازند و ترکیب تیم ملی را به سرمربی باتجربه و مشهور تیم ملی بسپارند. که هر کسی را بهر کار ساخته‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دردمند

      ایکاش به جای این اقدامات مسخره به فکرمسائل اقتصادی مردم بودند.وای برمابااین نمایندگان نفهم

    • بدون نام

      شماها نمیخواد تو فوتبال دخالت کنید اگه راست میگید به داد دل مردم برسید بیکاری بی پولی گرونی البته شماها ک براتون مهم نیست مردم بیچاره و ساده لوح ایران چطوری زندگی میکنند

    • بدون نام

      عجب میخواهی تاکتیکم بدبهشون به جای اینکارهابه بیکاری فقرجرم جنایت فسادناامیدی وناامنی نارصایتی کم ابی وخشکسالی اخراج افغانی بیگانه برسین بقیش درست میش والا

    • امیر احمدی

      نماینده جلسه لطفا شما به امور معیشت مردم رسیدگی کن عزیزم

    • حمید

      مسخرن

    • بدون نام

      احسنت . واقعا بعضی ها واسه رای چکار که میکنند .مردم هوشیار باشین دیگه به اینا رای ندین . چقدر خنده دار نماینده مجلس به وزیر نامه بنویسه که ترکیب تیم ملی عوض بشه ...

    • پورسنایی

      من از دیشب تا به حال شاید در این برنامه بالای دوهزار کامنت از علاقه مندان به فوتبال را خواندم نود درصد از خواسته های مردم از کیروش فلانی بد بود چرا دروازه بان فلان و هزاران حرف کاملا غیر منطقی به کیروش نسبت دادند کار به جایی رسید که عده ای از دوستان کیروش را فاقد صلاحیت مربی گری برای ایران دانستند به عرض آن عده از دوستان برسانم که اولا نتیجه بازی دیشب تنها چیزی بود که کیروش اصلا برایش اهمیت نداشت این بازی فقط به فقط میانگین دوندگی بازیکنان و ثبت آن بود چون دوندگی وامادگی بدنی دقت کنید بدنی یعنی فنی خیر فقط بدنی ودوندگی بود که کیروش از بازی به آنچه که می خواست رسید اولا تیم انتخاب شده حتی از سه ماه قبل تیم اصلی را کیروش شناخته دلیل اینکه 50 درصد بازیکنان در پست خود نبودند به نوعی رد گن کردن از طرف کیروش بود که اسپانیا وپرتقال مرا کش تیم را شناسایی نکنند کیروش میزان آمادگی بچه ها را میخواست که تا90 درصد به خواسته خود رسید وگرنه چطور ممکنه که کیروش دو هفته مانده به آغاز جام جهانی کل تیم را تغییر پست دهد بله همانطور که عرض کردم برای شناخته نشدن کل ترکیب را عوض کرده بود وهدف خاصی هم از بازی دیشب داشت دلیل اصلی که بازی با لتونی پشت درهای بسته باید باشد همین است که او تا آخرین لحظه هم اجازه به حریفان نمی دهد که تیم ملی ایران را شناسایی کنند آنوقت اهالی ساده لوح فوتبال کنار گود نشسته اند وراجع به کیروش حتی نظر نهایی هم صادر کردند کیروش خیلی زرنگتر از این حرفا است آیا شما که اینقدر اظهار نظر کردید از خود پرسیدید که جای شجاعی که آنجا نبست یا طارمی وینگر چپ بازی نکرده یا چرا امید ابراهیمی از اول بازی نیامده یا جای جهانبخش باید جلوتر باشد وووووخیلی حرفا ی دیگر .........ولی نشستید تا خود صبح از او بد گویی کردید در حالی که او شطرنج گونه آنچنان مربیان حریفان در روسیه را گیج کرده که نتیجه ان را روزهای بازی ایران خواهید دید در آخر بدانید کیروش کوچک نیست اوبزرگ است بزرگ بزرگ بزرگ او دیشب بدون آنکه حتی ما ایرانی ها متوجه شویم شعبده بازی کرد تا به هدفش برسد بدون اینکه ترکیب اصلی را حریفان شناسایی کنند او برعکس انها هر سه تیم را آنالیز دقیق کرده بله او کوچک نیست اوبزرگ بزرگ بزرگ بزرگ است

    • بدون نام

      نماینده نردم احمق هستن

    • یارسا

      اقا تو کارای نمایندگی تو مجلس متمرکز باش.کارشناسی فوتبال بدرد شما نمیخوره

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس بهتره به وظایف اصلی خودشون بپردازن نه دخالت در امور ورزشی

    • بدون نام

      چرا تو این مملت هیشکی سر جا خودش نیست و هر کسی هر کاری دلش بخاد انجام میده؟

    • M. f

      خودم به شخصه منتقد سرسخت کی‌روش هستم ولی به این نماینده ها بگین آخه به شما چه ربطی داره مگه اون موقع که رای گیری بود گفتین ترکیب تیم ملی دخالت میکنین خجالت بکشین مردم پول ندارن و بیکارن مملکت به ... کشیده شده حالا شما دنبال قاتل بروسلی میگردین

    • آريا

      ممكنه لطفا اسامي اين نمايندگان دلسوز !!! و ورزشدوست !!! رو هم اعلام كنيد تا دور بعد حتما بهشون راي بديم. حيفه مجلس گل و بلبل از حضور اين به كفايتان خالي بمونه

    • بدون نام

      پورسنایی شماخودشوناراحت نکن بزرگ بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج