۷۲۶۰۱۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

رئوفیان: نه با اصلاح‌طلبان دعوا داریم نه با اصولگرایان

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر چهار نامزد حزب ما رد صلاحیت شدند چراکه حزب ما نقد می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: ابوالقاسم رئوفیان در دهمین مجمع عمومی حزب اسلامی ایران زمین، با تبریک ایام ولادت امام‌حسن(ع) گفت: سیره سیاسی امام‌حسن(ع) برای فعالان سیاسی قابل توجه است. درخشان‌ترین حکومت ائمه ما در طول ۲۵۰ سال، حکومت امام اول و دوم بود.

وی با بیان اینکه بیست و شش سال مبارزه امام خمینی(ره) از ۱۵ خرداد ۴۲ تا زمان رحلت امام نشان می‌دهد که مسیر ایشان صحیح بوده، اظهار داشت: امام(ره) ابتدا مبارزه را مخفی شروع کرد.

این فعال سیاسی با اشاره فعالیت احزاب در کشور افزود: احزاب در کشور ما باید بتوانند مدیرانی تربیت کنند که در کرسی‌های خدمت، منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح دهد. امروز مجلس و دولت ما در این راه نیستند و قوه قضائیه ما هم قوه قضائیه‌ای نیست که با مفاسد مبارزه کنند.

رئوفیان با اشاره به مجمع عمومی تشکل متبوع خود خاطرنشان کرد: ما در حالی داریم این مجمع را برگزار می‌کنیم بنا داریم شورای مرکزی را چابک و خوش‌فکر و با حضور خواهران داشته باشیم.

وی افزود: در سه سال گذشته به‌رغم همه مشکلات حزب توانست خوب کار کند و همواره حضور پررنگی داشت. اینکه برای احزاب برنامه داشته باشند و توجیه مردم و مشکل کمبود آب و کمک به دولت در حل مشکلات مواردی بود که وزیر کشور به احزاب توصیه کرده است.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین خطاب وزیر کشور ابراز داشت: همان زمانی که برای انتخاب استاندارها مشغول بودید هم برنامه و هم فرد به شما معرفی کردیم. این مواردی که شما در همایش گفته‌اید ما بلد هستیم اما شما بلد نیستید که از مدیران کارآمد استفاده کنید.

رئوفیان با بیان اینکه آیا می‌شود رهبر انقلاب با فعالان سیاسی و دبیران کل آنها دیدار داشته باشند، عنوان کرد: دولت باید با احزاب در ارتباط باشد چراکه پل ارتباط دولت و مردم هستند و احزاب می‌توانند مشکل آب را حل کنند.

وی در رابطه با برجام یادآور شد: ما امروز با مثلث شوم اسرائیل و آمریکا و سعودی‌ها روبرو هستیم. ما در برجام اشکالاتی هم داشتیم و در دیداری که با وزیر خارجه داشتیم گفتیم چرا شما به سمت احزاب خیز برنمی‌دارید. دنیا با احزاب کار دارد. حرف و پیشنهاد دارد. محمدجواد ظریف به احزاب سر بزند و توجه کند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: اروپایی‌ها چند سنگر عقب‌تر رفته و کمین کرده‌اند که بتوانند به وقتش به اهداف‌شان برسند. به عنوان یک حزب سیاسی اعلام می‌کنیم که اروپایی‌ها این پنبه را از گوش‌شان بیرون بیاورند که مباحث دفاعی و دیگر مباحث مطرح شود.

رئوفیان تاکید کرد: ما امروز بیش از همیشه احتیاج داریم که دولت حمایت شود اما نیازمند نقد هم هستیم.

وی به بیان اینکه این حزب در انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار نامزد معرفی کرد، عنوان کرد: هر چهار نامزد رد صلاحیت شدند چراکه این حزب نقد می‌کند و آنجایی که خطر را از جانب هرکس ببیند نقد می‌کند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در پایان یادآور شد که ما نه با اصلاح‌طلبان و نه با اصولگرایان دعوا نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه میفرمایند به دولت کمک کنیم این همه جیب زنی شده ول کن نیستین کاری نمیکنید که مردم نفس بکش بعدا کسی نیست هوای ما مردم داشته باشه

    • بدون نام

      طوری حرف میزند آنگار خودش از آسمان آمد و از همه با سوادتر ومدیر تر است

    • مشتی

      شما قرآن را نخواندین اگر خوانده بودید با هم متحد میشدین پشت دشمن را به خاک میرساندین بعد مشکلات این دو گروه را دوستانه حل می کردین پس اول دشمن مثل بچه ها توهین به هم میکنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج