جاباما
۷۲۸۹۱۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلر‌ها و مطالب مربوط به فیلم‌های سینمایی که قرار است در طول ماه‌های آینده روی پرده سینما‌های دنیا بروند را گردآوری و منتشر می‌کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

«فیلم سینمایی لگو» که در سال 2014 ساخته شد و بسیار موفق بود با دنباله های «فیلم سینمایی لگو بتمن» (2017) و «فیلم سینمایی لگو نینجاگو» (2017) ادامه یافت. «فیلم سینمایی لگو ۲: بخش دوم» (The LEGO Movie ۲: The Second Part) که پنج سال پس از فیلم اول ساخته شده، داستان اصلی اِمِت، لوسی و تمام دوستانشان را ادامه می دهد که به دنیاهای جدیدی سفر می کنند، از جمله کهکشانی که در آن همه چیز موزیکال است. مایک میچل به جای فیل لرد و کریستوفر میلر، سکان کارگردانی را بر عهده گرفته، و کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، الیسون بری و نیک آفرمن نقش های قبلی شان را از سر می گیرند.

تیفانی هدیش در نقش ملکه واتورا وانابی، استفانی بئاتریز در نقش سوئیت میهم و آرتورو کاسترو در نقش آیس کریم کون، به صداپیشگان این انیمیشن اضافه شده اند. اولین تریلر این فیلم که نوبت اکرانش 8 فوریه 2019 است، سرنخ های زیادی در مورد اینکه این بار چه کسی راوی داستان است، می دهد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

فیلم بعدی لوکا گوادانینو پس از «مرا با نامت صدا کن»، «سوسپیریا» (Suspiria) نام دارد که بازسازی نسخه کلاسیک ترسناکی است که داریو آرجنتو در سال ۱۹۷۷ ساخت. این فیلم داستان یک رقصنده آمریکایی را روایت می کرد که به آکادمی باله آلمانی می پیوندد و به تدریج می فهمد که این آکادمی در واقع چیزی شوم را مستتر می کند. داکوتا جانسون و تیلدا سوئینتن دوباره همبازی شده اند و در کنار آنها میا گوث، کلوئی گریس مورتز و جسیکا هارپر (که در نسخه اصلی «سوسپیریا» بازی کرده بود) هم نقش آفرینی کرده اند. این فیلم ۲ نوامبر ۲۰۱۸ روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

پس از سه فیلم با درخشش نومی رَپیس و دیگری با هنرنمایی رونی مارا در نقش اول و کارگردانی دیوید فینچر، کاراکتر لیزبت سلندر دوباره روی پرده سینماها برگشته و این بار کلیر فوی (ستاره سریال «تاج») نقش لیزبت را ایفا می کند. فده آلوارز (کارگردان «نفس نکش») این فیلم را از روی اولین کتاب از سری کتاب های «هزاره» که توسط استیگ لارسن نوشته نشده، اقتباس کرده است. «دختری در تار عنکبوت» (The Girl in the Spider's Web) اقتباس شده توسط استیون نایت، جی باسو و آلوارز و با بازی اسوریر گودناسون، سیلویا هوکس، کلاس بنگ، کمرون بریتون، لاکیث استنفیلد، ویکی کریپس و استیون مرچنت، قرار است نهم نوامبر 2018 به نمایش عمومی درآید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود در این ادامه از سری فیلم های «هالووین» که با فیلم جان کارپنتر در سال ۱۹۷۸ آغاز شد، باز می گردد. دیوید گوردون گرین از روی فیلمنامه ای که آن را با جف فردلی و دنی مک براید نوشته، «هالووین» (Halloween) را کارگردانی کرده است و قرار است ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ با بازی جودی گریر در نقش دختر لوری و اندی متیچاک در نقش نوه اش، اکران شود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

یک داستان عاشقانه در قلب «ستاره ای متولد شده است» (1937) به سه فیلم بازسازی شده هالیوودی الهام بخشید که در یکی جودی گارلند و جیمز میسون (1954) بازی کردند، در دیگری باربرا استرایسند و کریس کریستوفرسن (1976) این داستان را به دنیای راک بردند، و در آخری که 5 اکتبر سال جاری میلادی اکران خواهد شد، بردلی کوپر و لیدی گاگا می درخشند که کوپر کارگردانی فیلم را نیز انجام داده است.

در این فیلم که در دنیا موسیقی کانتری می گذرد، کوپر نقش جکسون مین را بازی می کند که الی (با بازی لیدی گاگا) را کشف می کند و عاشق این هنرمند گمنام شده و او را مشهور می کند. در «ستاره ای متولد شده است» (A Star Is Born) (۲۰۱۸) دیوید چپل، اندرو دایس کلی و سم الیوت نیز ایفای نقش کرده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

«ریک پسر سفیدپوست» (White Boy Rick) بر اساس داستانی واقعی از ریکی ورش جونیور (با بازی ریچی مریت) ساخته شده که در دهه هشتاد در شیکاگو با ۱۴ سال سن، جوانترین خبرچین در تاریخ اف بی آی بود. در ۱۷ سالگی به جرم قاچاق مواد مخدر در زندان بود. این فیلم داستان ریکی و پدرش (با درخشش متیو مک کانهی) و رویدادهایی که منجر به بازداشت جونیور شد را به تصویر می کشد. یان دمانژ این فیلم را که جینفر جیسون لی، برون درن، بل پولی، پایپر لوری، آر جی کایلر و براین تایری هنری نیز در آن بازی کرده اند کارگردانی کرده است. ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ منتظر اکران آن باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

اولین فیلم بلند استیو مک کوئین بعد از «12 سال بردگی» (2013) داستان چهار زن را روایت می کند که با هم همکاری می کنند تا بدهی هایی که شوهران مرحومشان به جا گذاشته اند را پرداخت کنند. در فیلم «بیوه ها» (Widows) که توسط جیلیان فلین و مک کوئین از روی یک سریال تلویزیونی بریتانیایی اقتباس شده و در شیکاگو رخ می دهد، ورونیکا (وایولا دیویس)، آلیس (الیزابت دبیکی)، لیندا (میشل رودریگز) و بل (سینتیا اریوو) در تلاشند تا آینده خود را بسازند. دیگر بازیگران این فیلم که نوبت اکران 16 نوامبر دارد، عبارتند از کالین فارل، براین تایری هنری، دنیل کالویا، گرت دیلاهانت، کری کون، جکی ویور، جان برنتال، مانوئل گارسیا-رولفو، رابرت دووال و لیام نیسون.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

دیوید لوئری در فیلم دیگری که رابرت ردفورد در آن بازی کرده، سکان کارگردانی را به دست دارد و این بار اقتباسی آزاد از اثر دیوید گران در نیویورکر درباره فارست تاکر است، مجرمی که از چندین زندان از جمله سن کوئنتین فرار کرد و تا ۷۰ سالگی در چندین و چند سرقت دست داشت. کیسی افلک که بازیگر همیشگی لوئری است نقش کارآگاهی را بازی می کند که در جستجوی تاکر است و سیسی اسپاسک نقش زنی را ایفا کرده که علیرغم شغلش، عاشق اوست. با بازیگران دیگری از جمله دنی گلاور، تام ویتس و تیکا سامپتر، «پیرمرد و هفت تیر» (The Old Man and the Gun) قرار است ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ به نمایش عمومی درآید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

«پایان عملیات» (Operation Finale) داستان واقعی پیتر مالکین در عملیات نفوذ به آرژانتین و بازداشت آدولف آیشمان، افسر نازی مسئول انتقال میلیون ها یهودی به اردوگاه های کار اجباری و به کام مرگ فرو رفتن آنها، را به تصویر می کشد. کریس وایتس این فیلم را کارگردانی کرده که نوبت اکران این فیلم 14 سپتامبر است و اسکار آیزاک، بن کینگزلی، ملانی لوران، نیک کرال، جو الوین، هیلی لو ریچاردسون، گرتا اسکاکی و لیور راز در آن ایفای نقش کرده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

«آرامش» (Serenity) جدیدترین فیلم استیون نایت (نویسنده و کارگردان)، یک فیلم مهیج نئو-نوآر درباره ناخدای یک قایق ماهیگیری (متیو مک کانهی) است که زندگی اش وقتی زیر و رو می شود که روزی سر و کله همسر سابقش (آن هاتاوی) پیدا می شود از او درخواست می کند که همسر خشنش (جیسون کلارک) را بکشد. در این فیلم که نوبت اکران ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ دارد، جیمون هونسو، دایان لین و جرمی استرانگ بازی کرده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

در «اوقات بد در اِل رویال» (Bad Times at the El Royale) شبی در سال 1969 هفت غریبه وارد هتلی می شوند و گذشته های تاریک آنها رو می شود. درو گدار (کارگردان «کلبه ای در جنگل») این فیلم را که جف بریجز، کریس همزورث، جان هم، داکوتا جانسون، سینتیا اریوو، کیلی اسپانی، لوئیس پولمن و نیک آفرمن در آن بازی کرده اند و قرار است 5 اکتبر اکران شود را کارگردانی کرده است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

اول مارس ۲۰۱۹ منتظر باشید تا انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان» (How to Train Your Dragon: The Hidden World) سه گانه ای به نویسندگی و کارگردانی دین دُبلوا که در سال ۲۰۱۰ با «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» آغاز شد و در سال ۲۰۱۴ با «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۲» ادامه یافت را تکمیل کند. سومین فیلم از این سری، ماجرای هیکاپ (جی باروشل) و آسترید (آمریکا فره را) را ادامه می دهد که بر برک، آرمانشهر اژدهاها، حکومت می کنند، ولی وقتی خانه و آرامش آنها از سوی گریمل (با صداپیشگی اف. ماری ایبراهام) مورد تهدید قرار می گیرد و بی دندان با یک «خشم نور» ماده آشنا می شود، آنها به سرزمینی اسطوره ای سفر می کنند تا مبارزه کرده و از دنیایی که ساخته اند محافظت کنند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

تریلر جدیدی که از «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (Spider-Man: Into the Spider-Verse) منتشر شده، پیتر پارکر (جیک جانسون)، گوئن استیسی (هیلی استاینفلد) و مایلز مورالس (با صدای شامیک مور) و پدرش (براین تایری هنری) را معرفی می کند. صداپیشگان این فیلم با نوبت اکران 14 دسامبر 2018، شامل ماهرشالا علی در نقش عمو آرون، لونا لورن ولز در نقش مادر مایلز، لی لی تاملین در نقش خاله می، و لیو شرایبر در نقش کینگپین می شوند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

در دنباله ای که برای فیلم انیمیشن «رالف خرابکار» (۲۰۱۲) ساخته شده، رالف و وانلوپ وون شویتز از بازی لیتواک به دنیای اینترنت می روند تا به دنبال قطعه جایگزین بازی ویدئویی وانلوپ یعنی شوگر راش، بگردند. جان سی. ریلی و سارا سیلورمن به جای رالف و وانلوپ صداپیشگی می کنند و تاراجی پی. هنسون در نقش یس، الگوریتم ارشد سایت بازتیوب، به دیگر صداپیشگان این انیمیشن پیوسته است. «رالف اینترنت را از بین می برد: رالف خرابکار 2» (Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2) روز ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ روی پرده سینماها می رود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

کریسشن ریورز، هنرمند جلوه های تصویری در اولین تجربه کارگردانی اش، فیلمی از کتاب اول سری کتاب های فیلیپ ریو اقتباس کرده که هزاران سال پس از نابودی تمدن و ساخته شدن شهرهای عظیم الجثه متحرک توسط انسان، رخ می دهد. فیلم سینمایی «موتورهای مرگبار» (Mortal Engines) ماجرای هستر شا (هرا هیلمار) و تام نتسورثی (رابرت شیهان) را به تصویر می کشد که در برخوردی غیرمنتظره مجبور می شوند بر علیه تادیوس ولنتاین (با بازی هوگو ویوینگ) متحد شوند. این فیلم که نوبت اکران 14 دسامبر 2018 دارد، توسط پیتر جکسون تهیه شده است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

«بامبل بی» اسپین آفی از سری فیلم های «تبدیل شوندگان» است که قرار است ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ روی پرده نقره ای برود. «بامبل بی» در سال ۱۹۸۷ رخ می دهد، یعنی زمانی که چارلی (هیلی استاینفلد) این تبدیل شونده را در میان خودروهای قراضه پیدا می کند و در نهایت می فهمد که این یک فولکس معمولی نیست. تراویس نایت پس از انیمیشن موفق «کوبو و دو تار»، اولین بار کارگردانی فیلم اکشن-زنده را با این فیلم تجربه کرده است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

فیلم «لندن فیلدز» (London Fields) با درخشش امبر هرد، فیلمی اقتباسی از رمانی به همین نام از مارتین امیس (1989) است که بالاخره بعد از مدتها تأخیر قرار است در ماه اوت جاری با تدوینی جدید اکران شود. تریلر جدید این فیلم در وبسایت والچر موجود است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۸۱)

اخبار و یادداشت‌های کوتاه دربارۀ فیلم‌هایی که قرار است ساخته شوند:

• ال پاچینو، دیمین لوئیس، لوک پری، امیل هرش، داکوتا فنینگ و کلیفتون کالینز به لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، و تیموتی الیفنت در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» پیوستند. (منبع: Variety)

• ریس ویثراسپون در نقش ال وودز در «بلوند قانونی ۳» بازی خواهد کرد که ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ اکران می شود. (منبع: Deadline)

• جوکر که نقش آن را جرد لتو در «جوخه انتحار» بازی کرده بود، فیلم سینمایی ویژه خود را خواهد داشت. (منبع: Variety)

• ادی مورفی نقش رودی ری مور را در فیلم زندگی نامه ای «اسم من دولمایت است» محصول نتفلیکس ایفا خواهد کرد. کریگ بروئر این فیلم را از روی فیلمنامه ای اسکات الکساندر و لری کارازوسکی کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• ول کیلمر در نقش آیسمن در «تاپ گان: ماوریک» بازی خواهد کرد. (منبع: TheWrap)

• داگ لیمان در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم «کنونبال ران» محصول وارنر برادرز است. (منبع: Deadline)

• ایمی سیمتز به جیسون کلارکس و جان لیتگو در فیلم «غبرستان حیوانات خانگی» به کارگردانی کوین کولش و دنیس ویدمایر از روی رمان استیون کینگ پیوست. (منبع: Variety)

• مایکل پنیا، دایان ویست، لورنس فیشبورن، الیسون ایستوود و تایسا فارمیگا به کلینت ایستوود و بردلی کوپر در «قاطر» پیوستند. (منبع: THR)

• آماندا سیفرید به کوین بیکن در فیلم مهیج ماوراءالطبیعه «باید می رفتی» از دیوید کوپ پیوست. (منبع: Heat Vision)

• تیکا سامپتر در حال مذاکره برای پیوستن به جیمز مارزدن در فیلم انیمیشن/اکشن-زنده ای بر اساس داستان «سونیک خارپشت» است. (منبع: Variety)

• رایان گاسلینگ، دونالد گلاور و ازرا میلر برای بازی در نقش ویلی وانکا در فیلمی به کارگردانی پل کینگ در نظر گرفته شده اند. (منبع: Collider)

• در فیلم رمانتیک سفر در زمان «سوزنی در انبار زمان» به نویسندگی و کارگردانی و جان ریدلی، که فیلمی اقتباسی از داستان کوتاه رابرت سیلوربرگ است، لزلی ادوم جونیور، فریدا پینتو، سینتیس اریوو و اورلاندو بلوم ایفای نقش خواهند کرد.

• لوکس اوانز به جنیفر آنیستون و آدام سندلر در کمدی «راز قتل» محصول نتفلیکس پیوست. (منبع: Heat Vision)

• یوسون آن برای نقش چن هونگهویی، عشق مولن، در فیلم اکشن-زنده جدید «مولن» به کارگردانی نیکی کارو انتخاب شد. (منبع: Heat Vision)

• یوجنیو دربز در حال مذاکره برای پیوستن به ایزابلا مونر در فیلم بلند اکشن-زنده اقتباسی جیمز بوبن از «دورای جهانگرد» است. (منبع: Heat Vision)

• رامی مالک و سم اسماعیل قرار است به ترتیب ستاره و کارگردان فیلم اقتباسی «رادیکال آمریکایی»، باشند که خاطرات یک مأمور مخفی مسلمان اف بی آی به نویسندگی تامر النوری و کوین مائورر است. (منبع: THR)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farhad

      خیلی عالیه کارهاتون من فقط اپلیکیشن شما رو استفاده میکنم از هر لحاظی کامل و بروز هست. کمال تشکر را از دست اندر کاران سایت و اپلیکیشن دارم و آرزوی موفقیت.

    • بدون نام

      چشمشون ‌زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج