۷۳۰۲۴۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گردان:

شانس بیرانوند، مظاهری و عابدزاده یکسان است

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان در هفدهمین دوره لیگ برتر اعتقاد دارد که هر سه سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان از شانس یکسانی برای حفاظت از دروازه این تیم در جام جهانی برخوردار هستند.

تسنیم: شهاب گردان در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده و اینکه چه شرایطی در پدیده دارد، گفت: قرارداد من با پدیده به پایان رسیده است و هنوز برای فصل بعد مذاکره‌ای با باشگاه نداشته‌ام. اولویت من برای فصل آینده ماندن در پدیده است و ابتدا با این تیم مذاکره خواهم کرد. چند پیشنهاد هم دارم، ولی منتظر می‌مانم تا تکلیفم با پدیده مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا یحیی گل‌محمدی می‌تواند در پدیده موفق باشد، خاطر نشان کرد: ما فصل گذشته مشکلات زیادی داشتیم، اما امیدوارم امسال پدیده به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد تا مشکلات سال گذشته احساس نشود. آقای گل‌محمدی هم مربی جوانی است که قطعاً برای موفقیت در پدیده انگیزه زیادی دارد. امیدوارم او در کارش موفق باشد و پدیده هم نتایج خوبی را بگیرد.

گردان در مورد شرایط دروازه‌‌بان‌های تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی و اینکه از نظر او کدام دروازه‌بان در نهایت درون دورازه خواهد ایستاد، اظهار داشت: چیزی قطعی نیست و هر سه دروازه‌بان این شانس را دارند که در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کنند. من اطلاع دقیقی از شرایط فعلی آنها ندارم، ولی بیرانوند، مظاهری و عابدزاده فصل خوبی را پشت سر گذاشته و از آمادگی لازم برخوردارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده خراسان در هفدهمین دوره لیگ برتر در واکنش به اینکه برخی معتقدند بیرانوند دروازه‌بان مطمئنی نیست، تصریح کرد: باید دید این حرف را کارشناسان می‌زنند یا اینکه افراد دیگر چنین نظری دارند. بیرانوند در مقدماتی جام جهانی کمترین گل را خورد و در دو فصل اخیر هم با پرسپولیس قهرمان شد و کارنامه خوبی داشت. البته مظاهری هم عملکرد بسیار خوبی در فصل گذشته داشت و عابدزاده نیز خودش را در لیگ پرتغال ثابت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      غلط می کنه عابدزاده رابگذاردتو دروازه روی چه سابقه ای!؟مگرپول های پشت پرده!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج