جاباما
۷۳۸۲۲۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دستگیری ۱۳۸ سارق حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۳۸ سارق حرفه‌ای که عمدتا دارای سوابق متعدد قبلی بودند در عملیات ۴۸ ساعته پلیس خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۳۸ سارق حرفه‌ای که عمدتا دارای سوابق متعدد قبلی بودند در عملیات ۴۸ ساعته پلیس خبر داد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح برخورد با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار با اشاره به دستاوردهای این طرح اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، مرحله جدید برخورد پلیس با سارقان و مجرمین سابقه‌دار به اجرا درآمد و این عملیات با پشتیبانی چند هفته‌ای اطلاعاتی انجام شد و طی آن ۱۳۸ سارق حرفه‌ای که در قالب ۳۱ باند مجرمانه فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: ۷۳ نفر از دستگیر شدگان که معادل ۵۷ درصد از این سارقین حرفه‌ای بودند دارای سوابق متعدد جرم بودند و بسیاری از آنها به تازگی از زندان آزاد شده و مجددا اقدامات خلافکارانه خود را از سر گرفتند.

وی اشاره به فعالیت برخی از این باندهای حرفه‌ای و پیچیدگی نحوه سرقت‌های آنها گفت: از میان باندهای متلاشی شده، همکاران ما موفق شدند باندی سه نفره را دستگیر کنند که بعد از دستگیری و تا این لحظه به بیش از ۸۰۰ فقره سرقت و زورگیری اعتراف داشتند. همچنین دو باند سارقان مسلح که دهها فقره سرقت از مغازه‌ها را مرتکب شده بودند نیز متلاشی شد.

رحیمی اضافه کرد: علاوه بر این موارد باند ۳ نفره‌ای که خانم‌ها و پیرزن‌ها را مورد سرقت قرار می‌داد و با ترفندی خاص و پیچیده از آنها سرقت یا زورگیری می‌کردند نیز دستگیر شد و انهدام یک باند سند نمره که ۱۵ فقره سرقت خودرو و سندسازی آنها را مرتکب شده بودند در میان دستگیر شدگان قرار داشتند.

رئیس پلیس تهران با جمع‌بندی نتایج طرح مذکور، گفت: در این طرح ۱۰ باند زورگیری، ۸ باند به سرقت منزل، ۴۱ سارق خودرو و موتورسیکلت، یک باند هفت نفره جعل کلاهبرداری، دو باند سرقت مسلحانه و زورگیری و ۱۰ محکوم متواری شناسایی و دستگیر شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح برخورد با سارقان حرفه‌ای از سوی همکارانمان در پلیس آگاهی با قوت و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      افرین بچه های خوب

    • نااشنا

      دست همه اینارو باید قطع کرد و کورشون کرد و همچنین لال

    • بدون نام

      چه افتخاریم میکنیدسویدبا۱۷ملیون جمعیت ۲نفرزندانی ولی ایران ساعتی۵۰نفرمیرن ازندان ازبیکاری وفقر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج