اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۱۳۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوئدی‌ها برای انگلیس خط و نشان کشیدند

انگلیس بعد از پیروزی ۴-۳ بر کلمبیا در ضربات پنالتی به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی راه یافته و در این مرحله باید به مصاف سوئد برود.

ورزش سه: سه شیرها روز شنبه درحالی در مقابل سوئد صف‌آرایی می‌کنند که شانس آنها برای پیروزی اغلب کمی بیشتر از سوئدی‌ها در نظر گرفته می‌شود. انگلیسی‌ها در صورت پیروزی، بعد از سال ۱۹۹۰، برای اولین بار حضور در نیمه‌نهایی جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

ولی از سوی دیگر، سوئد معتقد است می‌تواند شاگردان ساوت‌گیت را سرنگون کند.

بعد از پیروزی دیشب انگلیسی‌ها بر سوئد، روزنامه‌ی آفتون‌‌بلادت سوئد با تنی چند از بازیکنان تیم ملی این کشور درباره‌ی جدال چند روز بعدشان با انگلیس به گفتگو پرداخته.

مارکوس برگ، مهاجم سوئد می‌گوید " تشریف بیاورند، منتظرشان هستیم. خیلی‌ها معتقدند ما هنوز بهترین عملکردمان را به نمایش نگذاشته‌ایم و دنیا هنوز قوی‌ترین سوئد را ندیده است. نمی‌دانم انگلیسی‌ها بازی‌های قبلی ما را دیده‌اند یا نه ؟ "

گوستاو سونسون، اشتهای انگلیسی‌ها برای جنگیدن را زیر سوال برده و می‌گوید " می‌شود از بازیکنان انگلیسی بپرسید آیا می‌خواهند با ما بازی کنند ؟ ".

پونتوس یانسون، مدافع لیدزیونایتد هم می‌گوید " انگلیسی‌ها همیشه همینطوری‌اند. آنها خیلی دوست دارند حرف بزنند. ما از اینکه بگویند شانس کمتری داریم، خوشحال هم می‌شویم. در بازی با آنها معلوم خواهد شد. بازی با انگلیس واقعاً معرکه است. اگر آنها را ببریم، در بازگشت به انگلیس، کلی کیف می‌کنم ".

میکائل لوستیگ، ستاره‌ی باشگاه سلتیک می‌گوید " بعضی‌ها گفته‌‌اند شانس‌ انگلیسی‌ها برای پیروزی بیشتر است. ولی اینها همان کسانی هستند که قبلاً هم از این حرفها زده بودند و ما قبلاً هم در جام جهانی شوکه‌شان کرده بودیم. اگر به آمار تاریخی نگاه کنید، ما در مقابل انگلیس نتایج خوبی گرفته‌ایم. باید منتظر ماند و دید چه پیش می‌آید. البته انگلیس هم در دیدارهایش با ما معمولاً خوب کار کرده. بازی سختی در پیش است. ولی همینطور که در این جام جهانی دیده‌ایم، در این دوره هیچ چیز از پیش معلوم نیست ".

گوستامو سونسون، هافبک باشگاه سیاتل هم معتقد است رسانه‌های سوئدی باید برای پیروزی تیم ملی کشورشان در این بازی سنگ‌تمام بگذارند. او می‌گوید " شما باید با ما باشید. رسانه‌ها ممکن است ما را تیم ضعیف‌تر و با شانس کمتر معرفی کنند ولی بعید می‌دانم انگلیسی‌ها میل زیادی برای مواجه شدن با ما در زمین فوتبال داشته باشند. ما بارها و بارها نشان داده‌ایم تیمی هستیم که کمتر تیمی دلش می‌خواهد با ما مواجه شود. تیمی که به ندرت گل می‌خورد ".

سوئد روز سه‌شنبه سویس را با نتیجه‌ی ۱-۰ شکست داد و حالا بازیکنان تیم ملی سوئد می‌گویند به کسب یک پیروزی دیگر در جام جهانی اطمینان دارند.

سونسون بعد از بازی تیمش با سویس می‌گوید " ما در مقابل سویس که خیلی شبیه انگلستان فوتبال بازی می‌کند قرار گرفتیم و پیروز شدیم ".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج