۷۴۱۳۹۲
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده مجلس: سفیر فرانسه باید اخراج شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید در اعتراض به تجمع منافقین در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می‌کرد، چراکه آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی به برگزاری نشست منافقین در فرانسه اعتراض کرد و گفت: اخیرا شاهد اقدام وقیحانه از طرف دولت فرانسه برای تجمع منافقان علیه ایران در این کشور بودیم.

وی تاکید کرد: دولت فرانسه اقدام بی شرمانه ای را علیه ملت ایران راه اندازی کرده است. رئیس جمهور و دولت باید به جد این موضوع را پیگیری کنند، چراکه به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نیست.

پورابراهیمی تصریح کرد: فرانسه به منافقین اجازه می دهد علیه ایران تجمع کنند، در حالی که منافقان ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را ترور کرده و به شهادت رساندند و امروز به دامن آمریکایی ها و عربستان پناه برده اند و اقدامات وقیحانه علیه ایران انجام می دهند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در مقابله با این اقدامات گفت: ما فقط چند تذکر می دهیم. ایران باید در اعتراض به تجمع منافقان در فرانسه، سفیر این کشور را اخراج می کرد، چراکه آنان موضوع براندازی نظام جمهوری اسلامی را پیگیری می کنند و این وضعیت به هیچ عنوان از نظر ما قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: آقای مطهری خود شما فرزند شهید مطهری هستید که شهید ترور بوده است، کمیسیون امنیت ملی باید در این زمینه بیانیه می داد و به این مسئله ورود پیدا می کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      بابا الکی حرف مفت نزن فرانسه رامثل عربستان وبقیه کشورهافراری ندین مردم را ازاین مشکلات نجات بدین

    • بدون نام

      فرانسه کارش اینه که آیندگان رو تو آب و نمک میخوابونه... مرگ بر فرانسه

    • حسین

      از پاره کردن وآتش زدن پرچم آمریکا درس نگرفتید فرانسه مهد آزادی است تا حالا این کشور هایی که شما مورد حمله قرار می دهید پرچم مقدس ما را آتش زدن به مقامات کشوری ما توهین کردن دست بردارید از این همه بدبختی که برای مردم درست کردید فرزندان شما در اروپا وآمریکا عشق می کنند فقر وبدبختی را برای جوانان ما می خواهید

      پاسخ ها

      • بی نام

        اول اینکه این منافقان را بزرگ نکنید اینها اصلا در ایران جایگاهی ندارند منافقان همان مجاهدین خلق از امریکا هم به مردم ایران ضربه زدن با شهادت رساندن 17 هزار نفر و حمله کردن به خاک جمهوری اسلامی با حمایت صدام در عملیات مرصاد هرگز مردم ایران این خیانت را فراموش نمی کنند ودر سالروز عملیات مرصاد را باید مردم ایران منافقان را در جوامع جهانی محکوم بکنند دوم اینکه این همکاری مناففقان و اسرائیل است که با انجام این کنفراس این اندک روابط اقتصادی ایران وفرانسه را از بین ببرند این هم یک توطئه صهیونستی امریکای است . اقای پور ابراهیمی نباید شتابان عمل کرد بهترین سیاست سیاست صبر است صبر هم از اسلام است و خداوند صابرین را دوست دارد .

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        میشه یکی توهینو به این دوستمون توضیح بده هفده هزار شهید جزو ایران نیستن لعنت خدا به این گروه منافقین و به خصوص کسانی که از این کثافتا حمایت میکنه

    • بدون نام

      میگم چرا اقتصاد ایران ابن جوری خراب است چون ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصاد است

    • بدون نام

      شماها از به اصطلاح منافقین بدترین

    • بدون نام

      وجدانن اگه جرآت دارید اخراجش کنید ملت خوشحال میشن

    • بدون نام

      برو بابا ما داریم .....که کنارمون بمونه فرانسه از برجام خارج نشه اونوقت تو ....

    • بدون نام

      اون زمان هم امام خمینی به فرانسه رفت وبعدش به ایران امد

    • بدون نام

      کاربر ۱۸/۱۴ مگه نمیدونی اقصاد دست دولته بی مطالعه

    • هموطن

      به نظر من ما باید انقدر قوی باشیم که با کشورهایی که به ایران خیانت میکنند یا انواع خسارتها رو میزنن مقابله به مثل کنیم کشورهایی مثل فرانسه وانگلیس وامریکا بارها وبارها ثابت کردن که دشمن ایران هستند وخوبی مارو نمیخوان کی باید بفهمیم که نباید بادشمن دوست بود وباج داد مرگ بر بدخواهان این ملت وکشور

    • بدون نام

      کاربر ح چرا اینقدر تو وامثال تو هر چیزی را به گرسنگی مردم ربط می دهید ... .هر چیزی باید سر جای خود تصمیم گیری شود.تا تو گرسنه نمیرید.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج