روش‌های طبیعی برای درمان اضطراب
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
دکتر نداف کرمانی 1
فرش مرتضوی_1
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
دکتر نداف کرمانی 4
فرش مرتضوی_ 4
فرش مرتضوی_2
دکتر نداف کرمانی 2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۷۴۴۹۱۳
۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
۶۶۰۳
بسیاری از افراد به اضطراب و استرس مزمن مبتلا هستند که با علائمی از قبیل عصبانیت، تنش، درد قفسه سینه و بالا بودن ضربان قلب همراه است.

خبرگزاری ایسنا: بسیاری از افراد به اضطراب و استرس مزمن مبتلا هستند که با علائمی از قبیل عصبانیت، تنش، درد قفسه سینه و بالا بودن ضربان قلب همراه است.

در حقیقت اضطراب از شایع‌ترین مشکلات سلامت روان است. در آمریکا بیش از ۱۸ درصد بزرگسالان هر ساله با اختلالات اضطراب مواجه می‌شوند. در برخی از موارد نیز دیگر مشکلات جسمی از قبیل پرکاری تیروئید می‌تواند به اختلال اضطراب منجر شود.

درمان‌های طبیعی در کنار روش‌های مرسوم راهکارهای موثر برای مقابله با استرس و اضطراب هستند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورزش کردن: بازبینی نتایج ۱۲ مطالعه در سال ۲۰۱۵ نشان داد که ورزش کردن می‌تواند درمانی برای اضطراب باشد. هرچند در این بررسی تاکید شده است که تنها مطالعه‌ای با کیفیت‌تر می‌تواند چگونگی این تاثیرگذاری را تعیین کند.

مدیتیشن: مدیتیشن به آرام شدن ذهن و مدیریت آسان‌تر استرس و اضطراب کمک می‌کند. انواع گسترده‌ای از سبک‌های مدیتیشن از جمله خودآگاهی و مراقبه در حین انجام حرکات یوگا کمک کننده است.

تمرینات آرامش عضلانی: برخی از افراد به طور ناخودآگاه در واکنش به اضطراب عضلات خود را منقبض کرده یا فک‌های خود را بر هم می‌فشارند. در این شرایط تمرینات آرامش عضلانی می‌تواند به فرد کمک کند.

نوشتن: پیدا کردن راهی برای بیان احساس اضطراب باعث می‌شود راحت‌تر بتوان آن را کنترل کرد. برخی مطالعات نشان می‌دهد نوشتن به افراد کمک می‌کند بهتر با اضطراب کنار آیند.

راهکارهای مدیریت زمان: برخی از افراد زمانیکه با انبوهی از وظایف روبرو شوند، مضطرب می‌شوند. برنامه ریزی برای انجام این کارهای ضروری می‌تواند در دور نگه داشتن احساس استرس موثر باشد. راهکارهای مدیریت زمان باعث می‌شود فرد در یک زمان، تنها روی یک کار تمرکز کند.

رایحه درمانی: استشمام اسانس‌های گیاهی آرامش بخش به رفع استرس و اضطراب کمک می‌کند. همچنین اثرگذاری این رایحه‌ها در افراد متفاوت است.

نوشیدنی‌های گیاهی: بسیاری از چای‌های گیاهی به بهبود کیفیت خواب و رفع اضطراب کمک می‌کنند.

مکمل‌های گیاهی: این باور وجود دارد که مکمل‌های گیاهی نیز همچون نوشیدنی‌های گیاهی اضطراب را کاهش می‌دهد. هرچند، شواهد علمی کافی در تایید این ادعا وجود ندارد.

برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
21:25 - 1397/04/21
درایران چطور برترینها میلی
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
فرش تارنگ_1
فرش ریحان 1
شیرآلات زمانی_3
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
اپیلاسیون نانا 3
فرش ریحان 4
شیرآلات زمانی_4
فرش تارنگ_4
اپیلاسیون نانا 4
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
فرش ریحان 2
فرش تارنگ_2
فنی آتل_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
کالابرد_فوترموبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
فرش تارنگ_فوتر موبایل
استیل رگال_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
استیل رگال_فوتر
کالابرد_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
شفا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
دیاکو_فوتر داخلی
دکتر عارفی - فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
فرش تارنگ_فوتر
تدبیرکالا_فوتر