جاباما
۷۵۱۸۳۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

در سال گذشته خودروهای کانسپت و تولید انبوه زیادی جایزه بهترین و زیباترین کابین سال را از آن خود کردند. در سال جاری، طراحی‌های داخلی خودرو حتی از سال پیش هم بهتر و جذاب‌تر شده و انتخاب بهترین‌ها کار بسیار سختی شده است. در این مطلب نگاهی به ۱۰ تا از بهترین طراحی‌های داخلی خودروهای بالای ۱ میلیون دلار که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده‌اند، انداخته‌ایم.

وبسایت چرخان: بسیاری از خودروسازان همیشه برای یک مدل چندین نسخه روانه بازار می‌کنند که نسخه‌هایی با قیمت‌های بالاتر طراحی بهتری در داخل کابین دارند و مدرن‌ترین تجهیزات و به روزترین تکنولوژیها را دارند. در این مطلب نگاهی به ۱۰ تا از بهترین طراحی‌های داخلی خودروهای بالای ۱ میلیون دلار که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده‌اند، انداخته‌ایم.

۱) بوگاتی شیرون

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

این خودروی سوپر لوکس که به نوعی نسل بعدی مدل ویرون به شمار می‌آید یکی از محصولات فوق‌العاده فرانسوی است که می‌تواند حداکثر ۱۵۰۰ اسب بخار تولید کند. داخل کابین این خودرو پوشیده از چرم طبیعی به همراه کربن فیبر است و خریداران این خودرو می‌توانند با سلیقه خودشان داخل خودرو را طراحی کنند.

۲) پاگانی هوایرا

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

یکی از خودروهای بازار که هر نسخه جدید آن کاملا متفاوت از دیگری است؛ بنابراین وقتی یک هوایرا را خریداری می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید تنها یک دستگاه از آن در بازار وجود دارد و خودرویتان منحصر به فرد است. به علاوه خود آقای پاگانی شما را در طراحی داخلی خودرویتان همراهی خواهد کرد. شما می‌توانید طراحی داخلی خودرو را به سبک دهه ۱۹۶۰ یا سال ۲۰۱۸ داشته‌ باشید تنها کافیست تصمیم بگیرید.

۳) کونیگزگ آگرا RS

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

این کمپانی همزمان با کمپانی پاگانی تاسیس شد ولی تنها تمرکز خود را برای ساخت خودروهایی با حداکثر سرعت گذاشت. در نتیجه همیشه منتقدان طراحی داخل کابین این خودروها را به زیبایی خودروهای پاگانی توصیف نکرده‌اند ولی این امر باعث نشده که این خودروسازی به دنبال استفاده از آخرین تکنولوژیها و بهترین محصولات در داخل کابین نباشد.

۴) آپولو Intensa Emozione

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

این برند ناآشنا شاید در حد رقابت با برندهایی همچون پاگانی یا کونیگزگ نباشد ولی با محصول Intensa Emozione توانسته جایگاه خوبی را در تولید خودروهای باکیفیت و لوکس بدست آورد. این خودروی اسپرت با پیشرانه ۱۲ سیلندری اقتباس شده از فراری F۱۲ و طراحی داخلی عالی در بازار حدود ۲.۸ میلیون دلار به فروش می‌رسد که شاید باعث می‌شود نگاهی به آن بیندازیم.

۵) استون مارتین والکری

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

یکی دیگر از هایپرکارهای موجود در بازار با طراحی داخلی بالای ۱ میلیون دلار متعلق به مدل والکری از کارخانه استون مارتین است که باعث شده یکی از خودروهای فرمول یک عالی به حساب آید ولی هنوز نسخه‌ شهری از آن ساخته نشده است ولی طراحی داخلی این خودروی مسابقه‌ای با فرمان متفاوت و کمی عجیب، کاملا بی‌نظیر است.

۶) مرسدس AMG پروجکت وان

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

همانند مدل والکری تجهیزات کامل این خودرو هنوز رونمایی نشده است ولی به احتمال زیاد وارد جاده مسابقات فرمول یک می‌شود و همانطور که از اسمش پیداست یک هایپرکار مسابقه‌ای است که مجهز به پیشرانه هیبریدی ۱.۶ لیتری است. فرمان داخل این خودرو و دو صفحه نمایش بزرگ داخل خودروی مرسدس طراحی منحصر به فرد و زیبا دارند.

۷) مک‌لارن سنا

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

دو مدل سنا و ۷۲۰S در رتبه ششم این لیست قرار گرفته‌اند که هر دو طراحی داخلی زیبا دارند و از توصیفات منتشر شده پیداست که صندلی‌های نرم و راحتی دارد و حس رانندگی اسپرت را به مالکش می‌دهد.

۸) ایتال‌دیزاین GT-R۵۰

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

به مناسبت تولد ۵۰ سالگی مدل GT-R نیسان تصمیم گرفت که با همکاری کمپانی ایتال‌دیزاین یکی از نسخه‌های لوکس با طراحی داخلی بالای ۱ میلیون را بسازد که تنها ۵۰ دستگاه از آن تنها تولید شد. یکی از نکات جالب در درون این خودرو حذف صفحه نمایش مرکزی برای نشان دادن مینیمالیست بودن این برند هست.

۹) ریماک کانسپت دوم

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

همیشه برای برندهای نوپا دشوار است که بهترین طراحی داخلی را داشته باشند ولی این مورد برای برند ریماک صدق نمی‌کند. کانسپت اول این برند طراحی داخلی بسیار زیبایی داشت و حتی کانسپت دوم نیز بهتر از اول شد که نشان از پیشرفت و ترقی فراوان این برند در این بخش است.

۱۰) پورشه ۹۱۱ بازسازی شده توسط سینگر

بهترین طراحی‌های داخلی خودرو‌های لوکس در ۲۰۱۸

شاید کمپانی سینگر یکی از کوچک‌ترین کمپانی خودروسازی در این لیست باشد ولی با دوباره طراحی مدل‌های قدیمی پورشه ۹۱۱ توانسته ثابت کند که نسخه‌های جدیدی که می‌سازد می‌تواند در بازار جهانی تک باشد و مشتریان خاص خود را داشته باشد.

نظر شما درباره طراحی‌ داخلی این لیست چیست و به نظرتان کدامیک زیباتر می‌رسد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MMRK

      لامبورگینی یورس(اوروس)رو نذاشتید چرا

    • س

      اینا اسپورتن نه لوکس کسگم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج