۷۵۲۸۷۵
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

دستبند پلیس بر دستان ۸۰۰ سارق و مال‌خر

فرمانده انتظامی پایتخت به نتایج طرح رعد ۱۳ پرداخت و گفت: با تلاش ماموران پلیس پیشگیری و کلانتری‌های تهران حدود ۸۰۰ نفر از سارقان، مال‌خران، قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد ۱۳ پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران به تلاش ماموران کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری پایتخت اشاره و اظهار داشت: با ۳۱۰ حکم قضایی بعد از ساعت‌ها کار اطلاعاتی ماموران ما به ۳۱۰ مخفی‌گاه سارقان و مال‌خران ورود پیدا کرده و ۴۷۹ نفر مال‌خر و سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: این سارقان در پوشش ۲۳ باند به سرقت مبادرت می‌ورزیدند که نهایتا به ۶۸۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار رحیمی اموال سرقتی مکشوفه را ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۸۸ دستگاه موتورسیکلت اعلام و اظهار داشت:‌از سارقان ۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۸ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

عالی‌ترین مقام پایتخت اعلام کرد: ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۳ و نیم میلیارد تومان است.

وی به شناسایی یک ساختمان سه طبقه که در آن مواد خوراکی احتکار شده بود اشاره و بیان داشت: در این ساختمان مواد غذایی قاچاق احتکار شده بود؛ مالک این ساختمان فرد سابقه‌داری است که قبلا در این حوزه سابقه دستگیری دارد.

فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص عملکرد پلیس در مبارزه با قاچاق کالا گفت: ۴۶ پرونده در این زمینه تشکیل و ۲۸ قاچاقچی دستگیر شدند، بیشترین مواد کشف شده قاچاق ماد غذایی و آرایشی و بهداشتی بوده و ارزش ریالی آنها ۴ میلیارد تومن است.

وی به کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طرح رعد ۱۳ پرداخت و گفت: یک باند تهیه و توزیع شیشه با کل تجهیزات و همچنین یک باند ۴ نفره گراس شناسایی و منهدم شدند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به دستگیری ۲۸۷ خرده فروش مواد مخدر که در پوشش ۱۵ باند کار توزیع مواد را به عهده داشتند اشاره و اعلام کرد: ۲۲۰ پرونده در این خصوص تشکیل شد.

وی گفت: ۱۱ هزار سی دی مبتذل، مستهجن و ضداخلاقی کشف و ضبط و ۳۹ پرونده در این خصوص تشکیل شد.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص جمع‌آوری متکدیان سر چهارراه‌ها اظهار داشت: در این خصوص باید شهرداری برخورد لازم را انجام دهد؛ اما اینکه گفته می‌شود ۷۰ درصد متکدیان خارجی هستند را، تائید نمی‌کنم.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون یک نفر خارجی تحویل ما نشده و بحث اینک متکدیان خارجی هستند درست نیست.

فرمانده انتظامی پایتخت خاطرنشان کرد: اگر متکدی خارجی جمع‌آوری شود باید به پلیس تحویل داده شود و پلیس آنها را به اردوگاه تحویل داده و برای طرد آنها اقدام شود اما تاکنون یک نفر خارجی تحویل پلیس داده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      سارقان بیت المال چی؟

    • گل

      تراخدا یکی به فکر ما باشه نیروی انتظامی لرستان را از خواب بیدار کنه،دزدها خودرو خیلی زباد شده،ماشین ما را ،که دار وندار ما بود دزدیدن،هیچی براش نگذاشتن،به پلیس هم که مراجعه کردیم فقط امار دزدیهای قبلی را به ما میده وهیچ اقدامی نمی کنه ،پس چرا لباس مقدس انتظامی را پوشیدید ،یه کم تلاش کنید.نزارید،دار وندار مردم را توی این گرونی ببرن،من از مسولان رده بالای انتظامی میخوام فقط امار دزدی خودرو را در این چند ماه اخیر از نیروی انتظامی لرستان بخواند. وببینن چندتاازاین دزدها دستگیر شدن؟؟!!

    • بدون نام

      خدا خیرشان دهند پلیس را باید شدید تقویت کنند تا با اراذل و دزدهای برزک وکوچک وغیره مبارزه کنند هرلاتی تو خیابان یک شمشیر توی کمرش بسته !!!؟

    • بدون نام

      خدا خیرشان دهند پلیس را باید شدید تقویت کنند تا با اراذل و دزدهای برزک وکوچک وغیره مبارزه کنند هرلاتی تو خیابان یک شمشیر توی کمرش بسته !!!؟

    • اسد

      وقتی گرونی میشود دزدی هم زیاد میشه

    • جورشری

      دیدی نگفتم مملکت داره کلا از هر چه دزد سارق پاکسازی میشه.....نخند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج