۷۵۳۷۰۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اینستاگرام، راهکار ترکِ اعتیاد به شبکه اجتماعی

قابلیت مورد نظر که پیشتر در جریان کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک معرفی شده بود برای اپلیکیشن فیسبوک "Your Time on Facebook" و برای اینستاگرام "Your Activity" نام دارد.

مجله سخت افزار: یکی از بزرگترین معایب همه شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، وقت بسیار زیادی است که کاربران در آنها می گذرانند. این وقت گذرانی به اندازه ای است که می تواند زندگی فردی و اجتماعی کاربران را نیز تحت تاثیر قرار داده و در مواردی خاص آنها را با برخی بیماری های روحی نیز مواجه کند.

اینستاگرام، راهکار ترکِ اعتیاد به شبکه اجتماعی

اخیرا گروه های تحقیقاتی بسیار زیادی در سراسر جهان تلاش کردند نسبت به نتایج منفی استفاده بیش از حد از شبکه های اجتماعی هشدار داده و مدیران این پلتفرم ها را وارد کنند کاربران را با مشکلاتی که ممکن است آنها را تهدید کنند آشنا نمایند. در نتیجه این تلاش ها ابزارهایی برای کنترل مدت زمان حضور کاربران در شبکه های اجتماعی توسعه داده شده و برای مثال شرکتی مانند اپل به صورت پیش فرض آن را در سیستم عامل خود عرضه کرده است.

حالا نوبت به فیسبوک و اینستاگرام رسیده تا با معرفی قابلیتی مشابه تلاش کنند از اعتیاد کاربران به اپلیکیشن ها جلوگیری نمایند.

قابلیت مورد نظر که پیشتر در جریان کنفرانس توسعه دهندگان فیسبوک معرفی شده بود برای اپلیکیشن فیسبوک "Your Time on Facebook" و برای اینستاگرام "Your Activity" نام دارد.

این قابلیت ها که در حال حاضر به صورت آزمایشی توسط 1 درصد از کاربران این شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند طی هفته های آینده برای تمامی کاربران در همه نقاط جهان در دسترس قرار خواهند گرفت. از آنجا که طرفداران فیسبوک در ایران به مراتب کمتر از اینستاگرام هستند، روش استفاده از قابلیت پیشگیرانه این شبکه اجتماعی را با هم مرور خواهیم کرد.

همان طور که در تصویر اصلی این پست هم مشخص است، برای یافتن Your Activity باید ابتدا به تبی که پروفایل شماست و تصاویر خودتان را نمایش می دهد وارد شده و سپس در گوشه آن آیکون چرخ دنده را لمس کنید تا وارد منوی تنظیمات (Settings) شوید. در این قسمت با کمی جست و جو می توانید عبارت Your Avtivity را پیدا کنید. در این قسمت با استفاده از چند نمودار اطلاعاتی درباره مدت زمان سپری شده (یا تلف شده) در اپلیکیشن در طول هفت روز گذشته نمایش داده می شود.

در پایین همین صفحه می توانید با تپ کردن روی Daily Reminder یک زنگ هشدار برای مدت زمانی که قصد دارید به استفاده از اینستاگرام به صورت روزانه اختصاص دهید تنظیم کنید. با این کار، پس از اتمام زمان اختصاص داده شده، پیامی روی صفحه ظاهر خواهد شد که هرچند می توانید آن را نادیده بگیرید اما بهتر است به آن توجه کرده و استفاده از اینستاگرام را برای جلوگیری از اعتیاد متوقف کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج