۷۵۶۰۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرچسوف: هیچکس از من تست دوپینگ نگرفت!

استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه درباره ماجراهای دوپینگ صحبت کرده است.

ایران ورزشی: ورزش روسیه درسال های اخیر به شدت درگیر ماجراهای دوپینگ بوده که به محرومیت گسترده ورزشکاران این کشور در بازی های المپیک و پارالمپیک منجر شد. با این وجود تیم فوتبال روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ پاک بود و هیچ مشکلی نداشت. اتفاق مهمی که استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه درباره آن صحبت کرده است.

چرچسوف در این باره گفت: تقریبا در هر روز دوره جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از آغاز بازی‌ها تیم ملی فوتبال روسیه تحت بررسی‌های دوپینگ قرار گرفت اما هیچ‌چیزی را پیدا نکردیم.

چرچسوف: هیچکس از من تست دوپینگ نگرفت!

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه افزود: اغلب از من درباره دوپینگ می‌پرسیدند اما ما جایی برای چنین پدیده‌ای در تیم‌مان نداریم. ما خودمان هم نمی‌دانیم دوپینگ کجاست. پیش از جام جهانی در هر روز همه چیز را در تیم ملی فوتبال روسیه مورد بررسی قرار می‌دادیم. بازرسان دوپینگ از فیفا، یوفا و آژانس روسیه در اردوی ما حضور یافتند و آزمایش‌هایی از تمامی اعضای تیم ملی فوتبال روسیه گرفتند. صادقانه بگویم هیچ‌کس از من تست دوپینگ نگرفت و مورد برسی قرار نداد!

چرچسوف درباره بهترین‌های تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی 2018 خاطرنشان کرد: آکینفیف در میان ما بهترین جام را گذراند و هماند لئو یاشین، دروازه‌بان افسانه‌ای روس‌ها در زمان خودش بود. گولووین، جیوبا، سامدوف و ایگناشوویچ نمونه‌های از این دست هستند. تیم ملی فوتبال روسیه رضایتمندی و توسعه این ورزش را در کشور رقم زد. ما نمی‌توانیم با خشونت بچه‌ها را به سمت فوتبال بکشانیم. آنها باید نمونه‌های عینی را داشته باشند تا تمایل به این ورزش پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج