جاباما
۷۵۸۳۷۲
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

سلحشوری: ۱۷۰۰ مدیر کنار گذاشته می‌شوند

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تعداد مدیران بازنشسته به دست مجلس رسیده است؟ گفت: آماری از ۱۷۰۰ الی ۱۸۰۰ نفر از بازنشستگان دولتی به مجلس ارائه شد و مشخص شد که چه تعداد از نیروهای دولتی بازنشسته هستند.

رویداد ۲۴ نوشت: پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا آماری از تعداد مدیران بازنشسته به دست مجلس رسیده است؟ گفت: آماری از ۱۷۰۰ الی ۱۸۰۰ نفر از بازنشستگان دولتی به مجلس ارائه شد و مشخص شد که چه تعداد از نیروهای دولتی بازنشسته هستند.

تقریبا تعداد زیادی از معاونان وزرا شامل این طرح می‌شوند. البته باید بگویم نام تعدادی از افراد به عنوان کارکنان بازنشسته دولتی منتشر شد که برخی از آن‌ها در حقیقت بازنشسته نشده بودند و این موضوع به نوعی انتشار اخبار ناصحیح و کذب است.

موافق وجود استثنا و اما و اگر در قانون نیستم

سلحشوری ادامه داد: اگر این طرح شامل وزرا هم می‌شد، اکنون تعدادی از وزرای کابینه باید تغییر می‌کردند. البته شخصا زمانی که این قانون را می‌نوشتیم هیچ‌گونه استثنایی را قبول نداشتم و با وجود استثنا و اما و اگر را در یک قانون به هیچ عنوان موافق نبودم اما خب با نظر دیگران برخی از اقشار مشمول این طرح نشدند و جزیی از استثناها قرار گرفتند.

این نکته را هم باید در این جا یادآور شوم که تعدیل و خروح نیروهای بازنشسته از دولت آن‌هم به یکباره، موجب برهم ریختگی و ایجاد مشکل می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به آخرین وضعیت شهردار تهران، مبنی بر اینکه آیا شامل طرح منع بکارگیری بازنشستگان می‎شود یا نه، گفت: برای این موضوع دو نظر وجود دارد. عده‌ای معتقد هستند که آقای افشانی شهردار تهران ۲۷ سال سابقه کار دارند و سابقه کاری ایشان ۳۰ سال نشده است و اکنون نیز مشمول این طرح نمی‌شوند چون شهردار شدن ایشان به مثابه بازگشت به کار است.

از سوی دیگر نیز عده‌ای بر این عقیده هستند که شهردار تهران بازخرید کرده‌اند و مشمول طرح منع بکارگیری بازنشستگان می‌شوند و زمانی که شورای نگهبان این مصوبه را تایید کند، شهردار تهران نیز بدون استثنایی باید از سمت خود در شهرداری کنار برود.

پروانه سلحشوری در ادامه تصریح کرد: تعدادی از نیروهای دولتی در زمان احمدی‌نژاد مجبور به بازنشستگی اجباری شدند و شاید هم آقای افشانی شامل این افراد بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهین سیفی

      چرا تازه ممکن چشم ودل اینها سیر باشد

    • علی

      این درسته

    • بدون نام

      باید اول به حساب مالی این افراد برسی شود که چگونه چند میلیارد با حقوق کارمندی چمع کرده اند بعد بروند خارج .

    • بدون نام

      خرنمی خواهیم پالان عوص نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج