۷۵۹۳۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بی‌باک: تیم تکواندو جوان، اما باتجربه است

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو معتقد است تیم ملی اعزامی به جاکارتا جوان و باتجربه است و در سه وزن بازی‌های آسیایی شانس مدال دارد.

ایسنا: مهدی بی‌باک در مورد شانس موفقیت تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اظهار کرد: تیم ملی خوبی داریم و از نظر من می‌تواند در این رقابت‌ها حضور موفقی داشته باشد. ترکیبی که تیم ملی در اختیار دارد همگی جوانان با تجربه‌ای هستند و در این سال‌ها با حضور در تورنمنت‌های مختلف کسب تجربه کرده‌اند. امیدوارم تیم ملی بتواند نتایج خوبی را در این رویداد مهم کسب کند.

او در خصوص شرایط فعلی تیم ملی تکواندو نسبت به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، توضیح داد: من همیشه گفته‌ام که هیچوقت نمی‌توان شرایط هر دوره را با دوره دیگر مقایسه کرد اما روی هم رفته تیم خوبی داریم و می‌توان به درخشش آن‌ امیدوار بود.

سال‌ها است که این تکواندوکاران مبارزه می‌کنند، روی آن‌ها سرمایه گذاری شده و کم‌ترین مدال این نفرات طلای آسیا است. تک‌تک این ملی‌پوشان قهرمان‌های آسیا و جهان هستند که تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته‌اند. موفقیت در بازی‌های آسیایی کار سختی است اما امیدواریم بار دیگر افتخارات بازی‌های اینچئون توسط تکواندوکاران تکرار شود.

سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص عقب افتادن تکواندوکاران ایران در اوزان ۵۸ و ۶۸ کیلوگرم از تکواندوکاران کره‌ای، گفت: تکواندوکاران ایران از کره‌ای‌ها عقب نیفتاده‌اند. از نظر من نباید برنده را از پیش تعیین کرد.

"لی دان‌هو و تای هون‌کیم" هم مانند فرزان عاشورزاده کار خود را از سال ۲۰۱۲ یا ۱۳ شروع کرده‌اند، فرزان و امیر محمدبخشی می‌توانند نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی کسب کنند و نباید از آن‌ها ناامید شد چون هر دو شانس طلا دارند.

او افزود: فرزان چهار بار مقابل "تای هون‌کیم" قرار گرفته است که یک ‌بار با اختلاف ۱۲ امتیاز او را از پیش رو برداشت، دو بازی نیز تقریبا مساوی بود و بازی آخر هم با اختلاف ۴ یا ۵ امتیاز به سود حریف کره‌ای تمام شد. بخشی و عاشورزاده امیدهای مدال هستند و نباید آن‌ها را از پیش باخته اعلام کرد. از نظر من ما در اوزان ۵۸- کیلوگرم، ۶۳- کیلوگرم و ۸۰- کیلوگرم شانس بیشتری برای کسب مدال داریم.

پیشکسوت تکواندوی ایران در خصوص جو فعلی حاکم بر این رشته گفت: خدا را شکر شرایط الان نسبت به یک سال و نیم پیش که من در کنار تیم بودم بهتر شده و جو حاکم بر این رشته آرام است. رسانه‌ها حمایت می‌کنند و کسانی هم که بی دلیل انتقاد می‌کردند با انتخاب آقای پولادگر دیگر چیزی نمی‌گویند.

انتقادهای نادرست تاثیرات خیلی بدی روی تکواندوکاران می‌گذاشت اما الآن جو آرام است و ملی‌پوشان با آسودگی خاطر تمرینات خود را انجام می‌دهند. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند عملکرد خوبی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از خود بر جای بگذارد.

مهدی بی‌باک در پایان این گفت و گو در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات گرندپری مسکو گفت: من در محل مسابقات نبودم اما همانطور که همه می‌دانند مسابقات گرندپری تکواندو میدان بسیار سختی است و شرایط خاص خود را دارد. امیدوارم کادرفنی فعلی نیز تجربه کافی در این زمینه را کسب کند تا تکواندوکاران ایران نتایج خوبی را کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج