۷۶۲۴۱۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نظر یک نماینده درباره سوال از مدیران ارشد اجرایی

نماینده مردم رباط کریم در مجلس مشارکت، همفکری و مفاهمه را اصول همگرایی قوا دانست و گفت: در دورن دفاع مقدس سران سپاه و ارتش برای تک و پاتک، در دوران سازندگی و دوره‌های بعد، نشست‌ها و نقدها موجب بن‌بست‌شکنی و راهگشایی امور شد امروز نیز نظارت قوی مجلس و سوال نمایندگان از مدیران ارشد اجرایی مناسبت‌رین راه حل مهار نابسامانی‌های عدیده اقتصادی است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم رباط کریم در مجلس مشارکت، همفکری و مفاهمه را اصول همگرایی قوا دانست و گفت: در دورن دفاع مقدس سران سپاه و ارتش برای تک و پاتک، در دوران سازندگی و دوره‌های بعد، نشست‌ها و نقدها موجب بن‌بست‌شکنی و راهگشایی امور شد امروز نیز نظارت قوی مجلس و سوال نمایندگان از مدیران ارشد اجرایی مناسبت‌رین راه حل مهار نابسامانی‌های عدیده اقتصادی است.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی با بیان این‌که «مدل و شیوه ورود مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مطالبات جامعه، موثرترین مدل است» افزود: سوال از رییس‌جمهور، استیضاح وزرا، تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شیوه‌ها و مدل‌هایی است که قوه مقننه در شرایط حاضر کشور آن‌ها را بهترین شیوه‌ها و مدل‌ها برای پاسخگو کردن مدیران ارشد اجرایی می‌داند.

وی مجلس را مردمی‌ترین نهاد برای حضور رییس‌جمهور بین آحاد مختلف جامعه دانست و افزود: در برابر انتقادها به روی رییس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت، پاسخگو کردن مدیران ارشد اجرایی و اصلاح سیاست‌ها و شیوه‌هاست بهترین کار است. اصلا قبل از طرح سوال از رییس‌جمهور، خودِ دکتر روحانی باید به خانه ملت می‌آمد و از مشکلات و ضعف‌ها و موانع پیش‌روی دولتش با نمایندگان صحبت می‌کرد.

وی پیشنهاد کرد: دولتمردان باید این احساس را به خودشان تلقین کنند که حضور در میان دانشگاهیان، حوزویان، مجلس و سایر اماکن عمومی می‌تواند منجر به قوت دولت شود اما شواهد گویای ترس و خوف دولت از حضور در مجامع علمی و عمومی و روبرو شدن با مردم است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی، معتقد است: سن بالای اعضای کابینه و عوارض دوران پیری مانع از چابک بودن وزرای دولت به ویژه تیم اقتصادی آن شده است و به نظر بنده همین عامل موجب خوف دولتمردان از مواجهه با نمایندگان مردم و ترس از روبرو شدن با آحاد جامعه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مجلس شورای اسلامی اقتدار خودش را از دست داده ومردم اعتمادی به آن ندارند.درش راببندید بهتره تا برای اداره آن هزینه شود

    • بدون نام

      حاجی بارها ما شاهد آن بودیم که نمایندگان گفتند سوال داریم بعدش گفتند ببخشید سوال نداریم . خب این یعنی چی . بنابراین تنها راه ممانعت از فساد در قدرت نظارت مستقیم مردم از طریق وجود رسانه های آزاد مردمی است که در هر لحظه رفتار و گفتار و اموال مسئولین را کنترل کنند . و هر نوع کجروی را به اطلاع مردم برسانند .

    • بدون نام

      همین شماها و امثال شما در مجلس نمیگذارید دولت کار خودش را انجام بدهدو به اسم نماینده مردم چوب لای چرخ دولت میگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج