جاباما
۷۶۴۹۵۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سنت‌شکنی کارگردان برجسته سینما

در حالی که وودی آلن دهه‌هاست بی‌وقفه به کار ساختن فیلم ادامه داده است، حالا قرار است در این کار بدعتی ایجاد کند و یک سال بی‌فیلم را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری مهر: وودی آلن برای نخستین بار در سنت همیشگی‌اش که ساخت یک فیلم در سال است، وقفه می‌اندازد و به نظر می‌رسد کارگردان کهنه‌کار آمریکایی قصد دارد از استراحتی که شایستگی‌اش را دارد، استفاده کند.

سنت‌شکنی کارگردان برجسته سینما

سال آینده اولین سالی است که وودی آلن ۸۲ ساله فیلمی برای اکران ندارد. سایت آی‌ام‌دی‌بی نیز یک پروژه بی‌عنوان وی را که اکنون در مرحله پیش تولید است، برای اکران در سال ۲۰۲۰ معرفی کرده است. گفته شده او هنوز منبع مالی تضمین شده‌ای برای کار بعدی‌اش ندارد.

یک منبع که نامش ذکر نشده گفته است: وودی کار کردن را دوست دارد. او هرگز یک تعطیلات نرفته است اما حالا وقت دارد تا بتواند یک پشتیبان مالی پیدا کند.

این در حالی است که جنبش هشتگ «من‌هم همین طور» موجب اعتراض دوباره دخترخوانده آلن درباره سوء‌استفاده از وی در ۲۶ سال پیش توسط پدرخوانده‌اش شد. آلن اما همان زمان از بررسی در دو دادگاه جداگانه بی‌گناه تشخیص داده شد.

آلن همواره از بازیگران بزرگ برای فیلم‌هایش استفاده کرده و با آثارش به آنها اعتبار بخشیده است، اما این مباحث باعث شد تا شماری از بازیگران قبلی‌اش بگویند دیگر حاضر نیستند با او کار کنند.

البته گفته شده او پیش از راه افتادن این بحث نیز کمی دردسر داشت چرا که فیلم‌هایش معمولا پرفروش نیستند و طی سال‌ها او از پشتیبان‌های مختلف برای ساخت فیلم‌هایش استفاده کرده است. او حتی اروپا را هم برای یافتن حامی مالی امتحان کرد.

در حالی که کار فیلمبرداری «یک روز بارانی در نیویورک» به عنوان چهل و هشتمین فیلم بلند وودی آلن در ماه نوامبر گذشته پایان یافت، انتظار می‌رود این فیلم توسط آمازون تا پیش از پایان امسال به نمایش درآید.

آمازون سال ۲۰۱۶ و زمانی که روی پرایس ریاستش را برعهده داشت قراردادی با آلن بست تا او پس از «یک روز بارانی در نیویورک» سه فیلم دیگر برای آنها بسازد ولی اوایل امسال خبری از سوی هالیوود ریپورتر منتشر شد مبنی بر این که آمازون ممکن است تصمیم بگیرد این قرارداد را لغو کند حتی اگر مجبور باشد غرامتش را بپردازد.

سال پیش «چرخ شگفتی» وی با بازی جیمز بلوشی، جونو تمپل، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک انتخاب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج